Skocz do zawartości

przemo_c

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemo_c

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemo_c

0

Reputacja

  1. Było dokładnie tak jak powiedział @Muskel1, sterownik zalany i po wymianie wszystko śmiga. Objawy: 1) Błąd AdBlue brak możliwości uruchomienia za 1000km 2) Błąd przez jakiś czas znikał i się pojawiał (czasem nawet kilka razy na krótkim dystansie) - ikonka check engine pomarańczowa świeciła się cały czas) 3) Po tygodniu już faktycznie zaczęło się odliczanie i błąd już się nie kasował Teraz koszty: 1) Sterownik 900 PLN brutto oryginał nowy - ma jedna firma z Warszawy, sprzedają normalnie na fakturę 2) Koszt wymiany 300 PLN Ciekawostka w serwisie podobno koszt samego sterownika około 3000 PLN. Poniżej zdjęcia starego sterownika, który przy użyciu wkrętarki, dwóch solinych śrubokrętów i użyciu odrobiny siły udało mi się otworzyć (jest na 4 śruby oraz zaklejony): 1) Sterownik (na tym zdjęciu już trochę oczyszczony) generalnie był cały w błocie. W czerwonym kółku oznaczyłem chyba odpowietrznik (właśnie od środka jest on zabezpieczony wspomnianą przez @Muskel1 membranką) - przed oczyszczeniem nie było go kompletnie widać: 2) Sterownik po rozkręceniu. Dokładnie tam gdzie jest otwór widzimy ślady zalania: 3) Dwa zdjęcia owej membranki, która jest od wewnątrz obudowy, również widać ślady zalania na drugim zdjęciu jak się odkleiła od obudowy: Wnioski są następujące: 1) Sterownik jest umieszczony w fatalnym miejscu (był cały obłocony, co w szczególności w wersji Allroad raczej często się zdarza) 2) Membrana - jeżeli można to tak nazwać - raczej nie ma szans na wytrzymanie ogromnych przebiegów 3) Zgodnie z tym co napisał wcześniej @Muskel1 trzeba jedynie wymienić sterownik, nie trzeba go kodować - co ciekawe sprzedawca sterownika udzielił mi błędnej informacji, że trzeba Myślę, że patrząc na konstrukcję (sama płytka) w obudowie w dodatku ze źle zaprojektowaną "membraną" cena jest mówiąc bardzo delikatnie mocno wygórowana :). Mam nadzieję, że takie podsumowanie może się komuś przydać, aczkolwiek nikomu nie życzę podobnych problemów. Pozdrawiam
  2. Witam, jestem z Olsztyna i posiadam Audi A4 B9 Allroad, silnik 2.0 TDI moc obecnie 234KM 509Nm, seryjnie było 195KM i 429Nm (jak się okazało taki mały bonus od Audi). Miło Was wszystkich poznać i mam nadzieję, że nie tylko będę mógł skorzystać z Waszej wiedzy, ale również podzielić się swoimi doświadczeniami. Pozdrawiam
  3. A można wymienić sam sterownik? Jeżeli tak to czy trzeba go jakoś zakodować? W ASO pewnie zrobią, ale za ciężkie pieniądze, pytanie czy możesz polecić kogoś kto to ogarnia poza ASO? Jeżdżę po Polsce i w sumie mogę się gdzieś wybrać nawet dalej, byle nie zachodniopomorskie, bo tam raczej nie bywam. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
  4. Dzięki @Muskel1, całkiem możliwe, bo jechałem z 500km w deszczu i po mokrych autostradach, pytanie czy jak dostała się woda to można próbować coś zrobić, czy raczej do wymiany? Dzięki za pomoc i super szybką odpowiedź
  5. Cześć wszystkim! Jestem nowy na forum i mam podobny problem. Samochód 3 miesiące po gwarancji, przebieg 92 000. Błąd wyskoczył i co najlepsze co jakiś czas licznik się resetuje i znowu pokazuje 1000km, poniżej kod błędu (brak komunikacji). Znacie może kogoś w Olsztynie lub okolicach kto rozwiązuje takie problemy (oczywiście poza ASO)? Dziękuję za informację.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...