Skocz do zawartości

FreeStylePL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FreeStylePL

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia FreeStylePL

0

Reputacja

  1. 8E0 907 279 N Temat rozwiązany, po wstawieniu czujnika 4E0955559E - błąd znikł i wszystko działa jak należy
  2. Siemanko, Jako iż musiałem wymienić szybę w swoim Aucie, postanowiłem dołożyć czujnik deszczu i światła - Niestety chyba gdzieś popełniłem błąd : VCDS pokazuje błąd : 02071 - Lokalna magistrala Danych - Usterka w obwodzie elektrycznym. (Po wykodowaniu czujnika Deszczu/Światła błąd znika) Czujnik podpiąłem zgodnie z opisami: +12 z Bezpiecznika 17 Masa, ze śruby pod skrzynką bezpieczników Sygnałowy przewód - Pin 14 Szara Kostka MCE Sam czujnik wygląda na to, że otrzymuje zasilanie - co jakiś czas widać migające diody podczerwieni Numer Czujnika: 8K0955559 - posiadam dwa takie czujniki, i niestety na obu jest ten sam problem. Zamówiłem kolejny czujnik ( 4E0955559E) Co może być nie tak ? Gdzie popełniłem błąd
  3. Oryginalny czujnik, wrzuciłem stary to po adaptacji spadło do 0 mbar
  4. Cześć, Jestem po regeneraci DPF-a, Poskładałem auto i jak nowo narodzone, śmiga aż miło Tylko czy ten offset, nie jest przypadkiem za duży? (8 mbar ) Czujnik różnicy ciśnień nowy. LOG: 067+011+010: https://log.tunezilla.com/s/C88FpADF Teraz dało się normalnie zajrzeć do DPF-a bezpośrednio za turbiną A Takie wyniki dostałem z firmy, która robiła regenerację
  5. Udało się wyjąć Wyszedł górą bez problemu - Po odkręceniu chłodnicy spalin, filtra paliwa i sondy lambda Wylot, tak jak widać wygląda nie najgorzej, ale wlot, tak jak udało mi się dojrzeć, bardzo zabity, Mam nadzieję, że regeneracja pomoże Dzięki!
  6. Dzięki za pomoc DPF wyjdzie górą bez wyciągania turbo?
  7. Podmieniłem czujnik, poprawy brak :/ Logi Dynamiczne: Stary czunik: https://log.tunezilla.com/s/DNqrdrZP Nowy Czunik: https://log.tunezilla.com/s/YDknpLEA Statycznie: Na Starym: 15-20 mbar Na nowym: 17 a 20 mbar Chyba DPF na stół i do regeneracji ?
  8. 277 tyś km po podmianie czujnika wrzucę info z logami
  9. Czujnik zamówiony z używki, czekam aż przyjdzie Zrobiłem Logi: Statyczne: 001: https://log.tunezilla.com/s/UxYEmcxP 004: https://log.tunezilla.com/s/6QmIFjrW 013: https://log.tunezilla.com/s/JG486N3F 018: https://log.tunezilla.com/s/MMvCwwgm 023: https://log.tunezilla.com/s/boqYCMeh Dynamiczne: 001+004 : https://log.tunezilla.com/s/NbOXZBuc 003+011: https://log.tunezilla.com/s/QEnF9YDW 010:011: https://log.tunezilla.com/s/L4Wel6lJ 003+008+011: https://log.tunezilla.com/s/0BvzBs5d Wydech czyściutki Pozdrawiam
  10. FreeStylePL

    [BRD] Parametry DPF

    Witam Potrzbuję oceny parametrów DPF w moim BRD, Objawy: 1. Utrata mocy, auto wstaje około miedzy 2300-2500 obrotów, Turbo ładuje do okolo 2.5, i trzyma 2. Dziwny dzwięk podczas odjemowania nogi z gazu (podejrzeniem był wirnik na turbo, ale turbo wymienione i nadal to samo) 3. Zapach spalin w okolicach silnika Parametry: Na Postoju, Różnica Ciśnień (Tak to rozumiem): 12.0 - 13.1 mBar Zapełnienie DPF (Carbon Mass): 20.9 Wypala się co około 350-450 km, w zależności czy więcej po mieście, czy więcej na trasie. Pojderzewam, że ktoś przed sprzedażą mógł wyzerować DPF-a i temu pokazuje takie małe zapełnienie, ale czy tak jest to nie wiem Auto z 2007 roku. PS. nie mogę go wywalić, latam za granicę dość często i wolę nie ryzykować
  11. U mnie, po 2 tyś od wymiany rozrządu strzeliła szpilka od napinacza (przy 70 km/h i 5 biegu). Poleciało wszystko, 16 zaworów, popychacze zaworowe połamało, prowadnice zaworowe wymienione by były w średnim stanie. W sumie wyszło około 4 tyś.
  12. Dziś wyglądało to tak (po naładowaniu aku) 20211229_102549.mp4
  13. Akumulator podłączony, zobaczymy rano jak będzie Ostatnio regenerowałem pompę tandemową. Założyłem zestaw uszczelek o numerze: 9191207. Czy ten zestaw jest okej ? Bo została mi jedna uszczelka, która nigdzie nie pasuje. Pompa 03G145209C
  14. Aku niby nowe.. kupiony pod koniec sierpnia VARTA 74AH 750A Silver Dynamic, zmierzyłem teraz napięcie- 11.8 V
×
×
  • Dodaj nową pozycję...