Skocz do zawartości

osski2000

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O osski2000

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia osski2000

0

Reputacja

  1. Wystarcza logi tylko tych grup? Narazie tylko te robiłem. Jutro wieczorem najwcześniej mogę zrobić inne. Super że mieszkasz tak blisko jak nie znajdziemy przyczyny w ten sposób podjadę kiedyś (nie za darmo rzecz jasna haha)😁
  2. Witam. Mam passata B5 1.8t apu i mam dziwny problem którego wcześniej nie było. Odcina tak jakby zapłon przy 3 tys obrotów. Na każdym biegu. Dzieje się tak wtedy gdy wciskam gaz w podłogę. Poprostu obrotomierz staje na 3 tys obrotów jest duże szarpnięcie silnikiem i koniec. Gdy dodaje stopniowo i wolno kręci się praktycznie do końca, jak powinien. Wymieniłem,DV, przepływke na nową Boscha i jest to samo. Na nowej przepływce dodatkowo wywala błąd 16486 miernik masy powietrza sygnał za mały sporadyczny. Ale dzieje się tak tylko na nowej przypływce. W czym może być problem? Czekam na jakieś sugestie.
  3. Aż tak to się nie znam to się nie wypowiem. Ale nabyłem już głowicę z aeb od kolegi i zawiozę ja dziś. Zobaczymy w poniedziałek co powie i ile za doprowadzenie ja do użytku.
  4. Tak dokładnie prowadnice zawory planowanie i szczelność.
  5. A no to przepraszam bo ja liczyłem łącznie z częściami.
  6. Chłopaki odgrzeje temat niestety. Za remont głowicy kompletny wyszło prawie 3k więc to trochę dużo. Sam gość co mi miał regenerować mówił żeby lepiej poszukać jakiejś używki w dobrym stanie i oddać tylko do sprawdzenia i powinno wyjsc taniej. A więc ponawiam pytanie. Mógłby mi ktoś wypisac oznaczenia które głowicę podejdą zamiast apu? Z góry dziękuję.
  7. Wiem tylko chce zrobić wszystko na tip top. Tak zrobię kupię walki używki i oddam do regeneracji głowicę. Popychacze komplet nowych bo któryś stukał. Domyślam się że wyjdzie z 1.5tys no ale co zrobić. Przy okazji wymienię panewki, pompę oleju rozrząd z tyłu. Także na koszty rzędu 3 może nawet 4 tys jestem przygotowany ?
  8. Na krzywkwch na pierwszym cylindrze tylko. Zastanawiam się już czy nie oddać swojej jednak do regeneracji.
  9. Jest cała w takim nagarze że sam bym tego nie wyczyścił, przytarty wałek ssacy i stukał któryś z hydraulicznych popychaczy. A koszt samych popychaczy nowych to prawie 800zl. A w internecie niektóre firmy sprzedają głowicę po regeneracji po 1000zl całe kompletne do założenia. I chciałem się dowiedzieć które oznaczenia będą pasować do mojego 1.8t.
  10. Są jakieś na szerokich kanałach ale czy to będzie pasować i będzie normalnie jeździć? Nie będzie go dławić albo coś?
  11. Narzędzia mam a jeśli nie mam to kupuje. W końcu i tak się przydadzą pewnie prędzej czy później. Czyli dzisiaj będzie czyszczenie i mierzenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...