Skocz do zawartości

woytas81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O woytas81

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia woytas81

0

Reputacja

  1. Dziękuje bardzo za nieocenioną pomoc ???‍♂️
  2. Jestem tego świadomy że auto nie posiada dpf i katalizatora, ale takie to już kupiłem i próbuje ratować to co mam. Myslalem o wstawieniu tłumika środkowego bo jest tam na tyle miejsca, oczywiście przeróbki i zmiana kształtu rury ale do spawacza to żaden problem allegro.pl ALLEGRO.PL
  3. Witam Mam 2.0 tdi bpw z quattro Z racji wieku DPF i katalizator zostały wyjęte. Samochód zrobił się jakby nieco bardziej słyszalny, może dlatego że puszka po dpfie przy silniku jest pusta a z tylu są tylko dwa duże tłumiki L i P strona. zwracam się z prośbą do kolegów o poradę co można by do układu dołożyć, może jakiś tłumik przelotowy w 1.9 lub 2.0 bo koło skrzyni jest sporo miejsca. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu
  4. woytas81

    Montaż haka

    Dzień dobry Chciałbym zamontować hak do swojego a4 b7 q kombi w celu montażu tylko i wyłącznie platformy rowerowej. Znalazłem coś takiego allegro.pl ALLEGRO.PL O co chodzi z tematem modułu, czy będzie pokazywać błąd przepalonych żarówek jak podłączę platformę rowerową? Czy ten hak podejdzie? Platforma będzie używana sporadycznie, 4 -5 razy w roku, także wszelkie świecenie na desce nie będzie mi przeszkadzać. Proszę o pomoc
  5. Samochód trafił do mechanika na poprawkę, poinformuje o tutaj wszystkich o stanie rzeczy. Witam ponownie. Samochód naprawiony. swoje odstał u mechanika i nic nie zostało zrobione. Został odstawiony do prawdziwego fachowca i po południu tego samego dnia klima została zdiagnozowana, okazał się uszkodzony przewód w miejscu zakucia pod chłodnicą. Bardzo dziękuję wszystkim za chęć pomocy i zaangażowanie. Pozdrawiam.
  6. No to osuszacz został z zeszłego roku. Jeszcze kwestia dyszy rozprężnej, czy to może mieć wpływ na niską wydajność klimatyzacji?
  7. Osuszacz był wymieniony w zeszłym roku razem z chłodnicą i sprężarką. No właśnie dysza rozprężna, to może być też przyczyną że chłodzi ledwo co lub wcale? Pomiar na załączonym silniku i klimatyzacji.
  8. Czyli opcje są następujące: za mało czynnika, zdążył już się od wczoraj ulotnić, sprężarka szwankuje, czy może ten zawór rozprężny.
  9. To nie podlega dyskusji żeby pojechać na reklamacje. Podłączyłem komputer aby tylko się upewnić czy coś innego nie wyskoczyło, czy wskazania są prawidłowe. Ale myślałem że ktoś coś podpowie co może być przyczyną usterki, żeby nie było że mi wciśnie jakiś kit na dzień dobry.
  10. Witam, jak w tytule problem z klimatyzacją w audi a4 b7 2007 rok Wczoraj odebrałem samochód od mechanika, układ uszczelniony, sprawdzony azotem, kabiny czynnikiem. Rok temu wymieniłem osuszacz, sprężarkę i chłodnice. Sprawdziłem wszystkie czujniki temperatury i klapy, są ok, dodatkowo przeprowadziłem test nastaw klap. Na kanale 001następujące wartości: Zawór sterujący N280 0,644A Zawór sterujący N280 na 61% Cykl roboczy czujnika G65 ciśnienia 20% Wysokie ciśnienie G65 5 bar Silnik rozgrzany, Econ wył, temp zewnętrzna 24, wewnątrz ustawiona na 16. Brak efektu chłodzenia. Włożyłem palec przez rewizje do odgrzybiania i parownik taki tylko chłodny, lekki szron na rurce za zaworem rozprężnym. I właśnie pytanie o ten zawór, czy on może być przyczyną bo nie został wymieniony... Proszę o jaką kolwiek podpowiedz.
  11. Witam, wymieniłem sondę i auto zaczęło dobrze jeździć, od 3 do 4 tyś obr ciągnie już jak powinno. Nie wykazuje żadnych błędów. Jedyny problem jaki zauważyłem że czasami na wolnych obrotach kopci, np w korku, ale jak ruszę i przejadę trochę normalnie to później kopcenie ustaje. słychać też przy przyśpieszaniu jak zawór EGR wydaje jakieś dźwięki i jest szarpnięcie. Czy przyczyna kopcenia może leżeć w zaworze? Może spróbować prowizorycznie podłożyć blaszkę pod uszczelkę zawory żeby go tymczasowo zamknąć? oczywiście biorę pod uwagę to że wyskoczą jakieś błędy, ale czy jest opcja że zawór powoduje że czasami się nie domyka lub odwrotnie i stąd to kopcenie? Może odczytać parametry wtrysków w tedy jak występuje to kopcenie, może jest możliwość że jakiś wtrysk się "zawiesza"? Proszę o jakąś podpowiedz
  12. WAUZZZ8E07A210634 może to 03G906262G ? A jeśli chodzi o parametry wtryskiwaczy to co o tym sądzisz? Czy jestem w stanie samemu zamknąć zawór EGR?
  13. Tak błąd sondy jest cały czas, nawet jak na gorącym skasuje, to po przejechaniu paru km można go ponownie odczytać.
  14. Witam wszystkich, jestem tu zupełnie nowy, pozdrawiam wszystkich i z góry przepraszam jeśli pisze coś nie tak. Od pół roku jestem w posiadaniu B7 quattro 2.0 tdi 140km z silnikiem BPW Silnik przeszedł gruntowny serwis, rozrząd, wszystkie filtry, olej, imbus napędzający pompę oleju... Brak błędów. Problem polega na tym że przy dogrzewaniu rano auto bardzo mocno kopci na czarno przy temperaturze 50-70 st C dodam że jak jest powyżej 20 st na zewnątrz to zauważyłem że to zjawisko kopcenia nie występuje. Oczywiście w późniejszym czasie zapala się check i auto nie jedzie jak powinno, prawdopodobnie tryb awaryjny. Po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd P2196 sonda 1 za bogata mieszanka. Dodam że Dpf został usunięty przez poprzedniego właściciela. Od samego początku występował problem z EGR mianowicie jakby podczas przyśpieszania słychać było charakterystyczne bzyk bzyk i w tym momencie było szarpnięcie, czyszczenie nie pomogło, brak błędu egr. Po wstępnej konsultacji z mechanikiem zasugerowano mi że trzeba zregenerować pompowtryskiwacze, Pozwoliłem sobie czytać parametry pracy wtryskiwaczy i z mojej wiedzy wynika że nie ma tu jakiś odchyleń chyba że się mylę. Program to obdeleven na telefon, poniżej zrzuty ekranu z parametrami, silnik rozgrzany. opis do zrzutów: kanał 13, korekcja dawek pompowtryskiwaczy, znaleziona norma w internecie -2,8 do +2,8 mg?H kanał 18 błędy pompowtryskiwaczy kanał 23 czasy pompowtryskiwaczy, znalezione informacje od -100 do +100 ms Proszę o jakaś podpowiedz, czy wymienić sondę, czy wtryskiwacze, czy mogole to trzeba już wyzłomowac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...