Todex1
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Todex1
Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Gdynia
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2019
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Todex1 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZF41LA079170 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Todex1 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZF43MA065045 -
Todex1 obserwuje zawartość Guma od linki rezonuje , Mib 3 A android Auto i Co wymienić po zakupie? A4 B9
-
Witam Wszystkich, Posiadam A4 polift z Mib 3. Wersje oprogramowania jeszcze z 2019r. Po 1 wejściu usb pod radiem i w podłokietniku. W radiu nie wyświetla mi się audi smartphone interface, android auto nie działa. Czy jest jakiś sposób na odblokowanie tego? Najlepiej bezprzewodowo Dodatkowo, czy są tu jacyś magicy odblokowujący Audi connect w normalnych pieniądzach?
-
W porządku, na 101% masz większą wiedze w stosunku do mnie Dzięki za info dot. wspomagania. Szkoda skrzyni, wyczytałem że tipy są bardziej pancerne i tańsze jak już coś się zepsuje 😕 . Reasumując już wątek: 1. Czy wymieniałbyś filtry (razem z olejem) na moim miejscu już teraz? Czy szkoda zlewać to co zostało wymienione i wystarczy wymienić przy następnym serwisie? 2. I ostatnie pytanko, czy to normalne dla 2sprzęgłówki żeby czasem przy redukcji (chodzi o sytuację gdy skrzynia redukuje a ja w tym samym czasie zdążę nacisnąć gaz / dojeżdżanie do świateł i redukcja 3 ->2, 2 -> 1) wyczuwalne jest "szarpnięcie" choć bardzo delikatne.
-
Ciekawe, w innym watku po sprawdzeniu po vin wyszlo ze mam tiptronica...
-
Byłem wczoraj w serwisie, okazało się że sprzedający (celowo lub nie) podał błędnie typ skrzyni. Posiadam 7biegowego tiptronica. Czy procedura wymiany jest podobna? Filtry nie były wymieniane. Myślę że z wymianą filtrów się wstrzymam do następnej wymiany oleju, czy to dobry pomysł? Dodatkowo już ostatnie pytanie, tam jest wspomaganie kiero full elektryk? Nie mogę znaleźć zbiorniczka na płyn.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Todex1 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, to ja też poproszę: WAUZZZF40LN004419 -
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi 😕 Wymieniać olej i filtry w skrzyni już teraz? (wymieniane chwilkę temu w ASO) Czy na spokojnie zrobić pełen serwis już, tak jak powinno być za 60 tys? P.S. Macie jakiś warsztat godny polecenia w pomorskim?
-
Dzięki za odpowiedzi. Kpl hamulców przód i tył był robiony niedawno. Tarcze ledwo mają wyczuwalny rant . Odonośnie jeszcze skrzyni (najbardziej się tym przejmuje). Myślicie że już teraz wymieniać oleje i filtry czy można zaczekać do następnego okresu? (W ASO robione regularnie, ostatni raz kilka kkm temu.)
-
Witajcie, Jestem świeżo po zakupie autka A4 B9 40TDI po lift. Produkcja 11.2019 przebieg 120kkm. Z historii serwisowej dowiedziałem się że Olej silnikowy, przekładniowy (wpisany podwójnie), filtr oleju silnika, kabiny, paliwa i "pozostałe elementy skrzyni biegów" wymienione zostały 3kkm temu. (ten punkt był robiony regularnie co 30 lub 60kkm.) Filtr powietrza wymieniony 30kkm temu. Płyn hamulcowy wymieniony 60kkm i 2 lata temu. Moje pytania są następujące: -Co sądzicie o procedurze wymiany oleju w skrzyni w ASO? Robią to zgodnie ze sztuką czy lepiej wymienić profilaktycznie? Dodatkowo te "pozostałe elementy skrzyni biegów" to są filtry? - Co ile wymienia się filtr powietrza, czy 90kkm interwał to aby nie przesada? -Czy wymienić płyn hamulcowy oraz chłodniczy? (Chłodniczy nie był wymieniany ani razu). -Czy o jakimś płynie / elemencie eksploatacyjnym zapomniałem a powinienem go wymienić? Z góry dziękuje za wszelkie porady. Planuję użytkować auto przez długi okres czasu. Natomiast w interwały które opowiada ASO to aż nie chce mi się wierzyć.
-
Po powrocie z trasy usłyszałem trzaski dochodzące z okolic głośnika Pierwsza diagnoza do wymiany głośnik niskotonowy Jakie było moje zdziwienie gdy po sciągnięciu tapicerki drzwi głośnik grał wzorowo a winowajcą trzasków była guma osłaniająca cięgno idące od klamki do zamka I teraz moje pytanie brzmi Co zrobić żeby przestało rezonować? Ta gumka wpada w wibracje i gdy cięgno się ustawi pod odpowiednim kątem następują trzaski jakby głośnik był do wymiany Myślałem nad zalaniem tej całej gumy silikonem ale nie wiem czy to najlepszy pomysł