
Ununnil
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Ununnil

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Pruszków
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Ununnil skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ8K0BA177343 -
Ununnil obserwuje zawartość Nie startuje klima , Olej do Torsena w Audi A4 B8 , Adaptacja skrzyni biegów S-tronic w Audi A4 B8 i 5 innych
-
@Dev, a do mnie ile oleju potrzebuje do dyfra przód/skrzyni/dyfra tył? Dzięki z gory WAUZZZ8K0BA177343
-
Adaptacja skrzyni biegów S-tronic w Audi A4 B8
Ununnil odpowiedział(a) na Ununnil temat w Audi A4 B8
Jeszcze jedno pytanko, Auto jest po programie (silnik i skrzynia) czy jadąc do zakładu na adaptacje ODISem nie zdejmą mi chipa tcu i ewentualnie ecu? -
Adaptacja skrzyni biegów S-tronic w Audi A4 B8
Ununnil odpowiedział(a) na Ununnil temat w Audi A4 B8
Cholerka, Tak, po "naprawie" pojawiły się takie objawy. Oprócz tego "laga" przy ruszaniu do przodu, czasem zauważam stukniecie przy zatrzymywaniu się, skrzynia zamiast powolutku i płynnie ruszać czasem ospale reaguje na gaz jakby działał dopiero od połowy a czasem wystrzeliwuje jak z procy. Na zimnym oleju skrzyni zauważyłem, że lag jest znacznie wyraźniejszy i wręcz mam lekki uślizgi wciskając gaz. Czy znasz/jest ktoś z forum kto wykonuje takie zabiegi? *Zapomniałem dopisać, że mechatronike też regenerowałem (zaworki, kable na poliftowe itd). -
Witam, czy jestem w stanie samodzielnie przeprowadzić adaptację skrzyni dl501 klonem vcds? Objawy to: - powolne ruszanie po wrzuceniu D (auty myśli czy ruszyć czy nie), przy wrzuceniu wstecznego rusza natychmiast - stosunkowa mała siła z którą auto rusza/pełza po puszczeniu hamulca Widziałem filmik na którym po akcji serwisowej chłopakowi tak samo zachowywało się auto. Wydaje mi się, że po wymianie sprzęgieł i oleju + filtrów nie została wykonana poprawnie adaptacja ślizgania sprzęgieł i nowych odległości.
-
Hej, czy do wersji s-line/s4 szły inne tuleje zawieszenie niż do "standardowych" wersji a4? Niedługo będę zabierał się za robienie tulei w przednich wahaczach i chciałbym zakupić dobre
-
Trochę odkopuje ale nadal drgania czuję mniej lub bardziej ewentualnie na np. butelce z piciem widzę jak "pracuje" samochód. Zauważyłem, że im cieplej tym lepiej auto się zachowuje. Oddałem auto do sprawdzenia mechanikom i powiedzieli, że zawieszenie jest w dobrym stanie a drżenie może pochodzić z maglownicy. I tu chciałbym się dopytać czy jest to możliwe żeby wibracje dochodziły z maglownicy? Nie słyszę żadnych niepokojących dźwięków/pisków/szumów, płyn do wspomagania mam w zbiorniczku i nawet nie jest jakiś mega brudny. Ewentualnie czuje przy skręcaniu delikatny opór lub takie "ząbkowe" przeskakiwanie kierownicy. Wcześniej nie było tego problemu, zakupiłem alufelgi z oponami (inny zestaw) miałem mega duże wibracje i przejeździłem na nim może z 1200 km. Zmieniłem na zimowe - nie czułem wibracji lub były tak małe, że nie zauważyłem. Oddałem ori rotory na pełną regenerację (hunter pokazuje że alu jest proste), nowe opony i wibracje są. Delikatne ale są (widzę jak rusza się zagłówek fotela pasażera, płyn w butelce się trzęsie albo ucho torby sportowej/torba z zakupami wpada w rezonans). Mogą to być końcówki drążka czy szykować się na regenerację magla? Jest to przedliftowe audi a4 b8
-
Cześć, Oddałem oryginalne rotory na regenerację - prostowanie, malowanie itd więc nie biorę ich pod uwagę. Kupiłem komplet nowych opon pirelli p zero 255/35 r19 i wyważyłem z testem drogowym. Przednie koła bicie według huntera 5 i 15N, tył 25 i 60N. Tu pojawia się problem, kiedy rano wyjadę samochodem czuję wibracje na budzie i delikatnie na kierownicy. Przy skręcaniu delikatnie jakby podczas zmiany pasa na autostradzie czuję takie "przeskakiwanie" kierownicy a nie płynną pracę. Dosłownie gdy opony odrobinę się zagrzeją wibracje znikają. Jak wyjadę zimnym autem po nocy z domu i po 1km wskoczę na drogę szybkiego ruchu to do ~100km/h czuję wibracje i im szybciej jadę tym mniej są odczuwalne. Ciśnienie z przodu 2,6 tył 2,4 bar. Hamulce w zeszłym roku robione z tyłu, przód 3 lata temu. Na przeglądzie diagnosta powiedział, że powinienem sprawdzić wahacze górne bo czuje delikatny luz, tuleje w bananach podobno są ok ale to tyle co mógł powiedzieć bez podnoszenia auta. Zbieżność i geometria robiona 2 lata temu ale zastanawiam się czy nie zajechać jeszcze raz. Nie mam dystansów, skrzynia s-tronic. Czy da się jakoś sprawdzić przeguby? Tylko to mi już przychodzi do głowy a nie mam zamiaru jeździć samochodem i czuć wibracje. Na zimowych 17" nie czułem żadnych wibracji.
-
Cześć, Od dwóch dni mam taki problem: po odpaleniu samochodu jadę spokojnie, auto ładnie zmienia biegi z 1 na 2 z 2 na 3 i przy rozpędzaniu się nagle następują zmiany biegów wbija 4,5,6 i 7 bieg w ciągu kilku sekund przy niskiej prędkości. Oczywiście po dodaniu gazu auto bez problemu redukuje na 3 albo 4 bieg. Od jakiegoś miesiąca auta używam praktycznie w 100% w mieście i nie robiłem nim żadnych tras. Nie wyrzuca żadnego błędu, zauważyłem też delikatne i dosyć ciche postukiwania po odpaleniu zimnego auta w pozycji P selekcjonera biegów (stuka bardziej od strony pasażera jak przyłożę ucho). Mogą to być objawy kończących się sprzęgieł, dwumasy albo padającej mechatroniki? Olej w s-tronicu wymieniałem jakieś 6 tyś kilometrów temu.
-
Witam, czy alufelga et30 8,5j wraz z oponą 255/35 r19 w a4 b8 avant wejdzie? Czy będzie coś wystawać
-
Cześć, Po zimie pojawiło się u mnie ostre stukanie z przodu z lewej strony i występuje ono tylko na nierównościach takich jak np. nalewki na asfalcie, kocie łby i wczoraj samemu spowodowałem wydobycie się tego dźwięku przy bardzo mocnym zahamowaniu (wtedy występuje pojedynczy stuk). Słysze je tylko w zakresie 10-25km/h później znikają. Wymieniłem łączniki stabilizatora bo dosłownie taki dźwięk dochodził jakby były rozjechane ale nadal stuka. Wczoraj mechanicy przejrzeli całe auto i nie maja żadnych zastrzeżeń co do zawiasu tak samo koleś z skp. W internecie jak porównywałem dźwięki stukania z a4b8 i a6c7 to właśnie winowajcami były te łączniki ewentualnie tuleja banana ale moja jest w dobrym stanie. Spotkał się kiedyś ktoś z takim problemem? Myślałem, że ewentualnie amorki stukają ale mechanicy oraz pracownik skp odrzucili ten pomysł. Myślę żeby zajrzeć jeszcze do gum/tulej stabilizatora w przyszłym tygodniu i je wymienić. Pomysły się kończą a rozwiązania nie ma. Jak będę jechał autem to nagram dźwięk bo wiem, że bez filmu nie ma o co się zaczepić.
-
Koleś powiedział, że nie nabije mi klimy jeśli się nie włączy. Przycisk AC był podświetlony a on powiedział, że ta maszynka nie widzi tego i nie ruszy. Ciśnienia szczerze mówiąc nie sprawdzałem samemu bo stałem trochę od samochodu ale powiedział mi, że jest odpowiednie żeby wystartowała i coś innego jest zepsute Rozkręciłem przód i sprawdzałem ten zawór przy chłodnicy i nawet zamówiłem nowy z firmy HELLA bo słyszałem, że można go montować (jeśli to nie będzie to to mogę go zwrócić). Teraz czytałem jeszcze o czujniku jakości powietrza ale dziwi mnie to, że nic komp nie pokazuje przynajmniej ten który był u nich na miejscu
-
Cześć, dziś podjechałem na dobicie klimy bo myślałem, że w tym będzie problem ale po podłączeniu do maszyny widziała włączoną klime jako niewłączoną a ciśnienie normalnie się wyświetlało, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Ktoś się spotkał z czymś podobnym? W zeszłym roku robiła szopki i włączała się i wyłączała sama pomimo, że przycisk był ciągle podświetlony.
-
No i super, dziękuje! Tak z ciekawości zapytam, duża różnica jest w twardości między 1bv a 1be? Bo bardzo mi odpowiada takie jakie teraz jest
-
Czyli zostają pewnie ori i bilsteiny 24-145985 czy zostaja jeszcze jakies alternatywy?