Skocz do zawartości

karolus.w

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O karolus.w

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Białobrzegi

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON
  1. Cześć. Zaczynam przygodę z A4 B8, i na pierwszy ogień idzie walka z błędem: 730634 - Lampka ostrzegawcza asystenta zmiany pasa ruchu w lusterku zewnętrznym prawym. C1117 15 Przerwa w obwodzie lub zwarcie z plusem Czy ktoś miał taki problem, i gdzie rozpocząć poszukiwania?
  2. Rano odpięty EGR. W drodze do pracy opisywane wcześniej objawy nie pojawiły się . Zobaczymy co będzie dalej. Wydaje mi się że autko się ożywiło, spalanie w normie, lecz chyba dłużej się rozgrzewa. Ale to tylko pierwsze obserwacje. Jeżeli objawy nie powrócą to co może być przyczyną? W jakim zakresie obrotów ten EGR się otwiera (u mnie zauważyłem że już przy 880 obrotach, podciśnienie się pojawia i go najprawdopodobniej otwiera) Czy może najlepiej go zaślepić?
  3. Jutro przed jazdą do pracy spróbuję odłączyć przewód podciśnienia od EGR i go zaślepić. Jeśli problem się będzie utrzymywał, to pewnie zamówię przewody podciśnienia i je wymienię. Może jakaś nieszczelność gdzieś powstała. (Czy to by wyszło w logach dynamicznych?) Czy pomogłoby zrobienie logów z normalnej jazdy kiedy pojawia się problem z tym dławieniem?
  4. Hej. Logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_201wiZ.html http://vaglogi.pl/log-003_011_005_fqXiN4.html
  5. Ok. Dziś postaram się wrzucić logi dynamiczne.
  6. Witam Proszę o ocenę logów. Od około tygodnia pojawił się problem z "przyduszaniem" czy jak to nazwać dławieniem się audiczki podczas dodawania gazu lub ruszania ze skrzyżowania. Po tym przyduszeniu autko dostaje mocy a z tyłu pozostawia czarnego "bączka" czyli chmurkę dymu. Przy większych obrotach moc jest, problem jest tylko przy dodawaniu gazu, redukcji biegu lub ruszania ze skrzyżowania i na rozgrzanym silniku. W piątek wyczyściłem EGR i nie był bardzo zasyfiony, problem nie zniknął. Teraz podejrzewam przepływomierz, ale aby nie strzelać w ciemno może z logów uda się coś odczytać. Bardzo proszę o pomoc. Linki do logów statycznych: http://vaglogi.pl/log-003_Tob6b4P.html http://vaglogi.pl/log-004_m4dTTj9.html http://vaglogi.pl/log-011_391r3.html http://vaglogi.pl/log-013_7jO1xq8.html http://vaglogi.pl/log-018_1wxd1x.html http://vaglogi.pl/log-023_fU8jAM7.html http://vaglogi.pl/log-001_QM7cN.html
  7. Witam Wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...