Skocz do zawartości

revoltec112

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O revoltec112

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia revoltec112

0

Reputacja

  1. Problem w tym że w postach które podylasz nie działają już zdjęcia załączone, a u mnie są poniszczone numeracje na kostkach, i nie dojdę z tym w ciemno ale walczę dalej
  2. Sprawdziłem jeszcze raz kodowanie itp. Podczas testowania/diagnostyki nawigacji test głośnika ok, a test wyświetlacza słychać trzeszczenie w głośnikach, Wycieraczka tylna naprawiona (wszystko zamoczone pełno rdzy, wyczyszczone uszczelnione i śmiga)
  3. Super dobre i tyle, jak na takie forum to i ważne, że jedna osoba się odezwała. Bardzo dzięki za wsparcie patrzyłem w kostkę mam Can dwa pomarańczowe przewody, idą do zegarów, zegary wyjmowałem sprawdzałem kostki wyglądają na nieruszone, radio po vcds komunikuje się i diagnozuje więc raczej linia can działa jest zachowana w odpowiednich miejscach wyświetlacz też komunikuje się bo przez vcds przechodzi diagnostykę i test więc myślę że problem nie jest w tym miejscu, nie mam rozpiski kostki jedynie do zmieniarki od strony zmieniarki
  4. Dzień dobry wszystkim, (jestem nowy na forum,ale zaawansowany w motoryzacji ) Koledzy potrzebuje pomocy mianowicie; Pacjent; Audi A4 B7 2.0 tdi AVANT, Silniczek BPW, 140 km, Produkcja koniec 06 r., Napęd Awd, Multitronic 7 biegów, (raczej wyłączony DPF logi z vcds pokazują temp dpf -276 stc), EGR Nowy, Turbo Po regeneracji (czapka po generalnym ) Pod spodem dołączam logi i kody błędów, Nie mam schematów elektrycznych od BPW , sugeruję że gdzieś jest problem w kostkach lub uszkodzone radio i lub zegary+ może komfort a oto troszkę historii, Autko zakupione po dzwonie malutkim prawy przód błotnik koło i wszystko co w tym obrębie, samochód zakupiony z widocznym uszkodzeniem (cena naprawdę banalna symboliczna) , Autko w pełni naprawione przy okazji odkryte uszkodzenie uszczelki głowicy oraz wałka rozrządu oraz szklanek, a więc przeprowadzony generalny remont calutkiej góry (wszystko wyrzucone i wstawione nowe na całkiem porządnych podzespołach, Pacjent jeździ i wszystko wy było ok gdyby nie fakt że sypie błędami i nie działa kilka elementów elektroniki, 1, nie działa wskaźnik paliwa - błąd zwarcie z plusem lub .... (sprawdzone vcds pokazuje jakieś dane na sensor 1 w postaci --> 65555) wyjęty i sprawdzony pływak oporność zmienia się wraz z ruszanie i nie ma przerwy na obwodzie ) 2. nie działa tylna wycieraczka szyby - brak błędów (przetestowany włącznik z vcds i przekaźnik działa spryskiwacz działa) 3. podobno mży mi tylne światło stop te na szybie (ale dopiero dziś się dowiedziałem) 4. nawigacja i panel nawigacji martwa, zmieniarka nawigacji działa i pobiera płytę z mapami posiadam oryginalną (całkiem brak kontaktu, przez vcds dziś raz połączyłem się i to wszystko co mogę powiedzieć sprawdzałem adaptację i umarło) 5. Zmieniarka CD schowek, całkowity brak kontaktu (sprawdzone połączenie wydaje się być zgodne ze schematem) mam wyprowadzenie na przewodzie wyjście na Ipod czy to tego wina ?, czasami po włączeniu radia da się przyciskiem cd przełączyć na zmieniarkę i pokazuje że brak cd w zmieniarce ale zmieniarka nadal martwa ( Radio 2 din Symhony II) 6.Fis (wyświetlacz w zegarach nie wyświetla informacji z radia całkiem, reszta jak by była ok oprócz paliwa i temp zew. w/w 7. czasami podczas jazdy samochód podczas przyspieszenia w okolicach 2-3 t, potrafi jakby przejść w tryb awaryjny, objawia sie to przyspieszenie żółwia i Vmax do 80/h słabe wkręcanie się na obroty i brak mocy żadnej informacji na fis itp, ale wystarczy zatrzymać się wyłączyć stacyjkę i po kilku min. włączyć ponownie i wszystko wraca do normy, samochód jak torpeda hmm???? 8. Wskaźnik temperatury zewnętrznej błąd w logach , ale czasami jak by pokazywał normalnie (mam już nowy do włożenia) Jedna rzecz która mnie zaciekawiła po zdekodowaniu nalepki z kodami wyposażenia, dowiedziałem się, że częstotliwość pilota centralnego to 433.92-434.25, a wraz z autkiem mam pilota 433 i oczywiście nie działa ( sprawdzany w vcds nie widzi go autko) (mogę się z kimś zamienić mam już 3 pilociki 433 w naprawdę super stanie) Moi Drodzy nie hejtować nie opierdzielać mnie za brak doświadczenia w pisaniu postów, Pomagać w miarę wiedzy bez głupich mądrości i docinek ! nie założyłem wątku bo jestem leniwy przejrzałem już dziesiątki stron na forum i nie widzę rozwiązania, ps. znalazłem za radiem przewód z zakończonymi pinami jak by wyjęte z kostki(opisywałem w innym dziale, Brak odzewu) (Temat z kostkami radia i znaleziona kostką do niczego)
  5. No nie stety w moim przypadku też testowałem i liczyłem że to chłodnica egr okazało się że uszczelka, śróby 2 szt od głowicy były marnie dokręcone, dodatkowo wałek i panewki oraz szklanki były już w marnym stanie więc przeprowadziłem remont całej góry i wszystkiego co się dało i jest ok, teraz mam zapasowa chłodniczka egr jak ktoś chętny mogę odsprzedać.
  6. Witam wszystkich na forum mam problem i chciałbym prosić was o pomoc mianowicie nabyłem Audi A4 B7 2.0 TDI kod silnika BPW 2006 rok w samochodzie jest zainstalowany system nawigacji oraz radio audi symphony 2 ze zmieniarką, Problemy jakie mam w tym aucie to brak możliwości sterowania nawigacją całkowicie martwa w bagażniku jest czytnik płyt do nawigacji jest płyta czytnik działa, kelejne to na kanale koło podłokietnika jest sterownik do nawigacji który jest całkowicie nieaktywny sprawdzałem już kostki i tym podobne Nawet się nie podświetla, i kolejne w schowku mam zmieniarkę która też całkowicie mnie działa, Kolejna sprawa to nie działający wskaźnik paliwa oraz czujnik temperatury zewnętrznej pytanie Czy te wszystkie cztery rzeczy Mogą mieć coś ze sobą wspólnego oraz Nie działa mi przycisk modę na kierownicy i przycisk od sterowania głosowego sprawdzałem już oczywiście vcds-em czy jest to aktywne Czyjl zaprogramowane jak najbardziej wszystko jest kierownica poprawnie wybrana i pozostałe elementy są też poprawnie wybrane brak błędów w zakładce od nawigacji ale za to błąd jest w radiu i nie może się skomunikować ze zmieniarką Ostatnie zdjęcia przedstawiają radio od tyłu, bo znalazłem jeszcze jakiś luźne przewody jak by wypięte z kostki z pinami ( jeden przewód 3 żyłowy (szary, zielony, żółty),drugi przewód 4 żyłowy (fiol, biały, czarny, nieb), oraz 3 nie zgrupowane(brąz, czerw-nieb, fiolet-czer) brązowy luźny spięty z czarny, ale nie maja kostki, i nie pasują one do obecnych kostek ale nie mogę ich zweryfikować bo nie mam schematu, a czarna 20 pinowa kostka jest pełna z wyjątkiem pin 8,9,11. W czerwonej 10 pinowej mam tylko 3 przewody ale tam jest inny rozmiar pinów, i 3-cia czarna zasilająca patrząc na opis z radia raczej nie
  7. Nie wiem jak zniesie to ta chłodniczka ale raczej nie tylko ekologia
  8. Cześć, to jest obieg płynu chłodniczego do chłodnicy EGR, do chlodzenia spalin bo to że jest egr to nie wystarczy jak spaliny mają wysoka temperaturę to i tak słabo z tą ekologia, a więc trzeba było jeszcze schłodzić te spaliny i po tym zabiegu zeczywiscie jest super ekologicznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...