Skocz do zawartości

Maxivoice

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maxivoice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maxivoice

0

Reputacja

  1. W środę podepnę po komputer i sprawdzę błędy. Wymienię też czujnik temperatury i zobaczymy
  2. Tam są dwa wentylatory? Ten od chłodnicy stoi co jest na wierzchu a drugi zabudowany od klimy? Ogrzewanie może być na maxa i trzyma temperaturę ale jak tylko włącze nawiew na kilka kresek to spada do 70c I nie rośnie. Układ odpowietrzony. Dolny przewód zimny a górny ciepły.
  3. Witam mam audi a4 b7 1.9 tdi i mam problem z temperatura. Tak już się działo gdy nie było mrozów. Prawdopodobnie od początku gdy go kupiłem ( wrzesień). Auto nagrzewa się do 90c jedynie gdy nie włącze ogrzewania ani nawiewu. Inaczej spada po minucie do 70c i nagrzeje się maksymalnie do 70c z ogrzewniem czy to podczas jazdy czy postoju. Dodam że ciepłe ogrzewanie i nawiew działają bardzo dobrze. Termostat wczoraj wymieniony firmy wahler i bez zmian. Mam w planach wymianę czujnika temperatury ale wątpię by to coś dało. Jakieś sugestie panowie? Z góry dzięki
  4. Wydaje mi się że pomogła ponowna wymiana płynu na febi 6162 mineralny zielony. Na taki jaki był orginalnie lany i cisza. Parkowałem niejednokrotnie, pełne skręty, cofnie I nic nie słuchać. Więc pewnie problem rozwiązany. Dzięki za sugestie z płynem.
  5. Nie pieni się nic. Chyba zmienię płyn teraz już poprawna metodą i przepłukam 2l i potem wleje mineralny febi 6162 bo pierwotnie był mineralny 02000G. Poczytam o tej wolnobieżce.
  6. Chodzi o ten pisk jedynie ale nikt nie wie czy pompa wydaje taki dźwięk i pół samochodu trzeba by wymieniać. Wspomaganie działa jak działało czyli bez zarzutu
  7. Mój syntetyczny też zielony i jest dedykowany do audi a 6162 do bmw niby ale jeżeli chodzi o płyn to zawsze jest młyn. Nie wiadomo czy brać mineralny czy syntetyczny febi. Oba są zielone
  8. Może przez inną gęstość płynu pompa nie domaga na max skrętach? A ten 6162 też jest zielony?
  9. Chociaż sam już nie wiem bo ten febi 6162 jest zielony mineralny. Ktoś się wypowie co ma audi a4 b7 jaki płyn mieszał? Chyba coś by się już działo ze wspomaganiem do tej pory?
  10. 6162 jest za rzadki do tych układów i nie ma dobrej opinii. Ten w sklepie mi polecili. Mimo że na zbiorniczku wspomagania jest napisane only mineral. To w fabryce lali zielony syntetyczny i febi 6161 też jest zielony a 6162 jest czerwony. Wspomaganie działa dobrze już kilka miesięcy. Więc wątpię żeby było coś nie tak z olejem. Jedynie ten pisk przy skrajnych skrętach. Mechanik ma posprawdzać koło pasowe pompy, pasek, napinacz i sprzęgielko alternatora ale tam wszystko wygląda jak nowe i zero luzów więc na 90% pompa przetarta albo inaczej chodzi po zmianie oleju. Ciężko jest określić
  11. Nie spuszczaliśmy starego tylko wyciągaliśmy go strzykawką. Wyciągnięcie jednej strzykawki i dolewka nowego i tak w kółko. Ruszając przy tym kierownicą żeby płyn się mieszał. Wcześniej nie było żadnych problemów z wymianą, zero odgłosów. Tylko teraz za dużo ściągnęliśmy strzykawką ze zbiorniczka i pompa złapała powietrze i od tamtej pory chodzi jak chodzi
  12. Tak, nowy płyn mieszaliśmy ze starym aż był czysty. 2 l nowego poszło i czystość była ok. O ten daliśmy, niby zamiennik odpowiedni. Według korka na zbiorniczku. Może pompa się przetarła po prostu bo chodziła poniżej minimum przez chwilę i mocno trzeszczała wtedy.
  13. Wymiana płynu była kilka miesięcy temu i Układ był już kilkukrotnie odpowietrzany. Teraz gdy robi się zimno to objawy jakby się nasiliły. Dźwiek i sytuacja jest identyczna jak na filmiku poniżej. Czy przetarta pompa wydaje taki dźwięk? Bo głupio wymieniać koło pasowe pompy, sprzegięlko alternatora, pasek wielorowkowy jak wszystko jest dobre. Ogólnie auto w bardzo dobrym stanie mechanicznym
  14. Witam. Jedna sprawa nie daje mi spokoju. Wymieniliśmy z ojcem płyn do wspomagania metodą chałupniczą w audi a4 b7 2006r. Czyli krecenie kołami na odpalonym silniku, zbieranie starego płynu strzykawką i dolewanie 2 litrów nowego. Bez ściągania i odpinania czegokolwiek. Wszystko było ok do momentu aż ściągnęliśmy trochę za dużo poniżej minimum i pompa zaczęła strzelać i trzeszczeć. Zgasiliśmy od razu silnik ale piszczała tak jeszcze przez chwilę zanim ucichła po odpaleniu. Od tamtej pory występuje pisk przy maksymalnych skrętach. Nie wycie a pisk podobny do paska. Wspomaganie działa bardzo dobrze ale Czy pompa została uszkodzona?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...