Skocz do zawartości

Bajdon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bajdon

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bajdon

0

Reputacja

  1. Witam dzień dobry Chciałbym poprosić o opinię i pomoc w rozwiązaniu problemu pojawiającego się check engine i błędów w moim aucie. Samochód to 2.0 tfsi quattro tiptronic - przebieg 130.000 km po generalnym remoncie silnika ze względu na pobór oleju. Niestety dwa miesiące temu pojawił mi się check oraz błąd P2279 - nieszczelność w układzie dolotowym (ssącym). Po konsultacji z mechanikiem wymieniłem odmę na oryginał. Po miesiącu znów check i błąd P2188 i P2178 – zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym – sprawdzono wtryski i okazało się że były ponoć niesprawne więc wymieniłem na nowe Boscha. Przed kilkoma dniami powtórzył mi się check i błąd P2279 - nieszczelność w układzie dolotowym (ssącym) – po skasowaniu od razu się nie pojawia. Samochód pali bez problemu nie falują obroty – jedyne co mogę mu zarzucić to jednak moim zdaniem zbyt duże drgania na biegu jałowym po nagrzaniu silnika szczególnie bez obciążenia (bez klimy czy ogrzewania) oraz czasami zaciągnie zapachem spalin – raczej w korku więc nie wiem czy to nie spaliny innych? Nie wiem co jeszcze można sprawdzić – czy tylko przewody?, sam kolektor? uszczelniacz wału? (oba były wymieniane podczas remontu i nie widać wycieku). Jestem w kropce bo nie wiem co zrobisz – może macie jakieś pomysły lub namiar na mechanika we Wrocławiu lub okolicach obeznanego w takich tematach tfsi. Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...