Skocz do zawartości

izofant

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O izofant

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Oleśnica

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia izofant

0

Reputacja

  1. Wiadomo niemiecka precyzja tzw vorsprung durch technik
  2. Robione było w Niemczech w Berlinie, chyba ich precyzją jest nie do podważenia...
  3. Witam - wyskakują mi takie błędy w Audi A4 B8 1,8 TFSI 2009 rok. Proszę o podpowiedź co to za błędy Podczas jazdy po przejechaniu 30-40 km przy prędkości około 50 km/h zaczyna mrugać kontrolka EPC i po jakimś czasie zapala się CHECK ENGINE. Przy kolejnym odpaleniu auta następnego dnia kontrolki się nie zapalają i po przejechaniu podobnego dystansu powracają, to samo po skasowaniu błędów. Z góry dzięki Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Audi VIN: WAUZZZ8K9AA096758 ============1============== P0341 Raw code: 0341 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Potwierdzona OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - range/performance problem Audi: Camshaft Position (CMP) Sensor Performance ============2============== P0011 Raw code: 0011 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Oczekująca OBDII: Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-advanced/system performance ============3============== 2795 Raw code: 000AEB ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Oczekująca, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: Steering Wheel Vibration Electric Motor-V331; Motor for steering wheel vibration-V331 Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 1 Indeks: 255 Drogomierz: 162393 km Data, godzina: 2021.11.21 12:51:02 ============4============== 4113 Raw code: 001011 ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany) Audi VAG other; A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; VAG other; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016; R8 2015: P034100: Camshaft Pos.Sensor Circ. Range/Performance Audi A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016: B18C8F4: HDCP authentication error Resource assistant certificate Audi A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016: C1261F1: Bulb for auxiliary high beams Overtemperature protection active Audi VAG other; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016: B1175F0: Night vision system camera Function limitation due to insufficient voltage Audi: Injector cylinder 10-N300 interruption Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 70 Indeks: 255 Drogomierz: 162374 km Data, godzina: 2021.11.21 12:18:23 ============5============== 0256 Raw code: 0100 ECU: 08. Heater and climate Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020: C107D01: Rotation rate sensor Electrical error Audi A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015: C11A9F1: Press. accum. for brake system Ctrl. module internal system error Audi A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015: C11A900: Press. accum. for brake system Audi A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018: B200042: Ctrl. module faulty Audi VAG other: B10BB96: Fresh air blower control module Internal malfunction Audi VAG other: C112E11: Supply voltage for assembly mounting sensor Short circuit to ground Audi VAG other: C1069F0: Control difference exceeded Audi: B17ED13: Temperature sensor for air outlet Open circuit Audi: C120B00: Brake press. accum. internal system error Audi: Refrigerant Pressure and Temperature Sensor-G395; Refrigerant pressure / temperature sender-G395; Air mass meter-G70 supply voltage
  4. Witam wszystkich, jestem nowy na forum. Oleśnica - Dolnośląskie Audi A4 B8 Avant 1,8 TFSI multitronic 2009 Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...