Skocz do zawartości

Cyklon34

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cyklon34

Informacje

  • Imię
    Cyprian
  • Miasto
    opoczno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cyklon34

0

Reputacja

  1. ponownie wymieniłem odmę (stara miała około 7mies i 3k nalotu), syfu w niej nie było ani grama ale po wymianie problem tymczasowo ustał cytując klasyka 'jeździć obserwować'
  2. mechanik zaczął słyszeć zasysające lewe powietrze z tyłu silnika, ktoś podpowie co tam może być związanego z tym?
  3. też mi się tak wydaje, ale mocy mu nie brakuje i przy normalnej jeździe zapłon nie wypada czy to przy przyspieszaniu czy spokojnej jeździe po mieście, dopiero jak się rozgrzeje i zatrzyma, wrzuci na luz i da 20sek to zacznie
  4. może tak być nie wątpie, kupiłem go 4 lata temu z przebiegiem 177k sprowadzona ze szwajcarii, książka urywa się przy 150k a remont był bo wydmuchało UPG na trasie, mechanik stwierdził, że za rzadko ktoś olej zmieniał
  5. Dodam, że silnik remontowany 2-3 lata temu
  6. Witam Pacjent 1.8t bfb ośka bez gazu. Samochod sprawdzony komputerem który nie wykazuje żadnych błędów, sprawdzone parametry na których pokazuje wypadanie zapłonu na drugim cylindrze, zostaly wymienione swiece oraz cewki na NGK i dalej to samo. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku i tylko na biegu jałowym, podczas jazdy/przyspieszania wszytko pracuje poprawnie, auto jest przed pomiarem kompresji
  7. Chciałbym wrócić do tematu, ponieważ wcześniej życie nie pozwoliło na to. Mam zawieszenie 1BV Chciałbym opuścić ją o te 1.5cm-2cm czy sprężyny Jamex-30mm poradzą sobie z zadaniem?
  8. No właśnie nie wiem, ale najprawdopodobniej 1ba, jak ją kupiłem mówili, że oryginalne zawieszenie sline i potwierdziło się to po podniesieniu auta
  9. Witam, chce zniwelować japę z przodu auta (+/- 1.5cm). Opcją z talerzykami odpada i pytanie czy samymi sprężynami da się to zrobić? Auto aktualnie wygląda tak (1.8t, oska, 235/40/18 a srebrne felgi to, to samo tylko 17stka zimówka)
  10. Witam, zrobiłem trasę koło 30km i normalnie dojechałem do celu auta nie zgasiłem bo wiedziałem, że zaraz znowu wyjeżdżam więc się nie opłacało, gdy po 5min wsiadłem i skręciłem kołami pojawiło się piszczenie i drgania na kierownicy, płyn w zbiorniczku jest, wycieku nie zauważyłem. Gdy jadę szybciej 70-90km/h nie słychać tego wycia, wspomaganie jest normalnie tylko to piszczenie i drgania przy max. skręcie lewo-prawo. Czy to koniec pompy, jak tak to jaką polecacie? a4 b7 FWD 1.8t avant 2006
  11. Po dłuższym okresie czasu, zamontowałem przepustnice i jestem z niej mega zadowolony i z tego jaki brzmi potężne 1.8t ? received_740909667347853_1.mp4 received_5090008591081953.mp4
  12. Dziękuje wszystkim za pomoc, licznik udało się wyrwać za 500zł ^^
  13. Jeszcze jedna sprawa, przyjmijmy, że mam licznik kolorowy dobrany po kodzie z tabelki wyżej do 1.8t immo 3 i tak dalej zawożę do gościa gość mi wymienia koduje i jest git, nie muszę przerabiać pinów dokładać jakiś sprzętów i tego modować tak, po prostu wyjmuje stary - wkładam "nowy" i pasuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...