-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Teshhh

Informacje
-
Imię
Tesh
-
Miasto
Piotrków Trybunalski
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, mam problem z a4 b8 2009 cdhb Gdy odpalę silnik i chwilę popracuje to z okolic pedału hamulca dochodzi takie syczenie pomieszane z dźwiękiem przelewającej się wody. Po naciśnięciu i puszczeniu hamulca ten dźwięk ustaje na 3-4 sekundy. To jest normalne? Auto pokazuje też blad klap kolektora, podejrzewam, że może mieć to związek z nieszczelnością w układzie vacuum, gdzieś w pobliżu serwa hamulcowego. Miał ktoś podobny problem?
-
Teshhh zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Turbina od 2.0 Tfsi do 1.8 TFSI CDHB 160km 2011r Audi A5
Teshhh odpowiedział(a) na CenturionM temat w Audi
Udało ci się coś znaleźć do tego silnika? Pasuje coś p&p? -
Witam, mam problem ze spalaniem w 1.8 tfsi manual. Od wymiany wtryskiwaczy spalanie (od tankowania do tankowania) 10.2l/100km (80% autostrada 120km/h). Mam też problem z dziwnymi szarpnięciami podczas przyśpieszania tj. hamuje silnikiem na 2 biegu dodaje gazu i czuć takie szarpnięcie delikatne później już normalnie przyśpiesza i raczej ma moc. Na wolnych obrotach minimalnie faluje praktycznie niewyczuwalnie. Moje podejrzenie to sonda lambda. Silnik bez wady olejowej. Prosiłbym jakiegoś szpeca o sprawdzenie logów (mam nadzieje, że są one wartościowe :D) pozdrawiam i z góry dziękuję. lambda8.CSV L1.CSV nowe.CSV
-
Zrobiłem też log w vcds z krótkiej jazdy. Nie wiem czy informacje które zaznaczyłem coś będą mówić, ale wstawiam. LOG-01-IDE00021_&10.CSV
-
Witam. Ostatnio w a4 padł mi wtryskiwacz nr.4 (zaczął lać benzynę do cylindra dosyć obficie i wiadomo, dymu z wydechu pełno). Wymieniłem wtryskiwacz i uszczelki na pozostałych wytryskach, olej i filtr. Po przejechaniu ok. 100km zaczął wypadać zapłon na 1 cylindrze. Zdiagnozowałem wtryskiwacz nr.1 i go wymienilem (tym razem nie lał benzyny tylko prawdopodobnie źle złożyłem i wypaliło uszczelkę teflonową) oraz pompa wysokiego ciśnienia zaczęła głosno cykać po rozgrzaniu silnika (przed tą awaria tego nie było) więc wymieniłem też pompę wysokiego ciśnienia paliwa, ale nic to nie dało, pompa cyka dalej tak samo (jak odłacze wtyczkę od niej, to przestaje). Po tych wymianach auto kopci na biało/siwo, tak jakby para wodna tylko, że po rozgrzaniu kopci dalej (wcześniej nie kopcił). Zauważyłem też wyższe zużycie paliwa. Jak przełączę się na zużycie chwilowe, to potrafi pokazywać 40l/100km na 2. biegu przy przyspieszaniu na <50% "gazu", na biegu jałowym zużycie chwilowe to 1.4l/h bez klimy. W vcds brak błędów. Nie bierze oleju ani płynu chłodniczego. Silnik 1.8 cdhb 2009r., około pół roku temu usunięta wada olejowa (nowe tłoki, pierścienie, panewki, rozrząd etc.)
-
I co było uszkodzone?
-
Udało się rozwiązać ten problem?
-
Jeśli chodzi o zabawę w vcds, to odnośnie zegara radiowego można zmienić tylko interwał synchronizacji w adaptacji? Czy jeszcze gdzieś są jakieś kodowania/adaptacje?
-
Czyli co? Problem z zegarami?
-
skan.txt
-
Witam, mam problem z tą antenka. Zmieniłem moduł na zderzaku, sprawdziłem napięcia na wtyczce od modułu i na przewodzie zasilającym jest prawidłowo 5V z tym że na przewodzie sygnałowym też jest stałe 5V, a z tego co wiem to powinno skakać tam napięcie. Odłączałem też akumulator antenki jak nie było tak nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak?
-
Byłbyś w staniesz mi pomóc?
-
690040BF0164AF000001000300005F5F001C060800000101000000
-
A jak to zrobić?
-
Witam, mam w b8 zwykłe lampy halogenowe. Przy coming/leaving home świeca się przeciwmgielne i swiatła pozycyjne (środkowa żarówka na pasku kierunek-drl-drl) Czy da się zakodować w vcds tak, aby przy coming/leaving home działały tylko przeciwmgielne bez postojówek? Znalazłem na forum temat tłumaczący jak działa CLH i światła pozycyjne świeca się tylko w przypadku bi-xenonów.