Skocz do zawartości

Bejon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bejon

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bejon

1

Reputacja

  1. Szanowni Użytkownicy.... Z radością obwieszczam iż usterka, o której mowa była powyżej, została po 5 latach z dniem dzisiejszym usunieta, poprzez kolejną wymianę MK. Wychodzi na to że dwa lata temu kupiłem moduł z taka samą usterką, jaka byla w poprzednim, i to wprowadzilo mnie w poteżny błąd... Jedyny plus jest taki, ze zwiedzilem zakamarki samochodu w ktore prawie nigdy się nie zagląda, i naprawiłem rzeczy o których nie ma się pojęcia. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za pomoc we wskazaniu winowajcy. Siema 👋
  2. No to w sumie nie zostaje mi nic, tylko zaryzykować i kupić kolejny MK... Zamawiam drugi i dam znać co się narobi.
  3. No i takie objawy występują tez i u mnie, po zapięciu aku zamyka auto. No tylko że MK już wymieniłem, myslisz że miałbym takiego pecha, ze trafilem na drugi w ten sam sposób uwalony?...? Pamiętasz jaką końcówkę nru części mial Twoj ociec? Aby nie AJ?
  4. Odpinałem, zaglądałem do środka, jest ok? generalnie to już nie wiem co jeszcze mógłbym sprawdzić, obstawiam że coś sieje w sieci. Jak wyciagne bezpieczniki od MK, to przycisk dziala normalnie, podsieć drzwi działa, przednie zamki chodzą. Z tylu sa korby, więc nie działa bo steruje moduł. Podsieć drzwi można było by wykluczyć. Czy dysponuje ktos z was schematem? Bo klape i drzwi rozkminilem "na piechotę" multimetrem, a które przewody to can i do czego, to ja nie chcę zgadywać, bo jeszcze poduszki wywale ?
  5. Auto jest w moich rękach od 5 lat. Od 2 lat używany jest sporadycznie, odkąd drugie miejsce w garażu zajeła b8. Z problemem z tym zamkiem borykam się od początku. Zal mi tego auta sprzedawac bo jest przeze mnie mechanicznie dopracowane do stanu bdb, a blacharsko stan jest unikalny w tym wieku pojazdu (fabrycznie dodatkowo zabezpieczony) chciałbym sobie go zostawić na youngtimera. Moduł komfortu wymieniłem ponieważ cos w nim siadlo, i zaczął mi na zamki tylnych drzwi, klape i wlew dawac prad poniżej wartości(2,5v), ale nigdy nie pływał. Domykanie szyb pilotem/kluczykiem dziala, sam ta funkcję dodawalem, bo nie miała. Miala za to skonfigurowany w adaptacji elektryczny szyber, a auto go nie posiada. Kodowanie kiedyś kalkulowalem, pod faktyczne wyposażenie, tj pelny pakiet oświetlenia wnętrza, fabryczny alarm, korby z tyłu, avant, lustra nie skladane elektrycznie. Funkcje automatycznego blokowania drzwi podczas jazdy, na początku wykreslilem z tej wartości, poszukując źródła usterki, bo myślałem że może gdzieś dostaje lewy sygnał prędkości.
  6. Zamek przestaje się blokowac gdy kluczyk jest w pozycji zaplonu, gdy jest wlaczone radio, gdy zamkne go pilotem lub kluczykiem, ale tez gdy sa otwarte drzwi, jednak zamknie się, kiedy swiatlo w podsufitce się wygasi. Wymieniłem MK ale z innego powodu, wszystkie zamki, naprawiłem wiazki drzwi, sprawdziłem wiazke klapy multimetrem, jak i też fizycznie. Podczas zamykania auto potwierdza kierunkami ze zamknięty, błędów brak. Aktuatory w zamkach podaja prawidlowe informacje. Dodam info, ze z tylu są korby, a gdy auto zamyka się samo kierunki nie migają, a kontrolka w przyciskach zamka w drzwiach się podswietla potwierdzajac zamknięcie wszystkich drzwi.
  7. Kolego sahipp a mozesz przybliżyć, jakie były szczegóły Twojej przypadłości? Mam taki przypadek w b6 avant, próbowałem różnych metod, wymieniłem mase zamków w drzwiach i modułów. Auto po wyjęciu kluczyka zamyka się co ~30sek, kiedy tylko zgaśnie podświetlenie przycisku awaryjnych. Pozdrawiam!
  8. Witaj. W tym zamku, silniczek który zamyka/otwiera, jest podłączony do pinow 1 i 2, a dla silniczka ryglujacego 1 i 9. Mozesz sprawdzić zamek podajac mu 12v z zasilacza na te piny, a jesli słychać silnik, a nic się nie dzieje, to uszkodzony jest wewnątrz, w tym przypadku z kolei byly by blędy. Pozostałe piny (3-8 to mikrostyki podajace info o stanie blokady do modułu w drzwiach.
  9. Witam forumowiczów! Czy ktoś znalazł już przyczynę, samoczynnego zamykania się co chwilę drzwi w B6? Walcze z tym na różne sposoby, ale ciągle przegrywam. Rece mi już opadają. Wymieniłem moduł komfortu, silniki ze sterownikami w drzwiach, lutowalem zamki, naprawialem już wiązki, próbowałem innych kodowań... Niestety wszystko na próżno. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...