Bejon
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Bejon
Informacje
-
Imię
Maciek
-
Miasto
Słupsk
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Bejon
1
Reputacja
-
Szanowni Użytkownicy.... Z radością obwieszczam iż usterka, o której mowa była powyżej, została po 5 latach z dniem dzisiejszym usunieta, poprzez kolejną wymianę MK. Wychodzi na to że dwa lata temu kupiłem moduł z taka samą usterką, jaka byla w poprzednim, i to wprowadzilo mnie w poteżny błąd... Jedyny plus jest taki, ze zwiedzilem zakamarki samochodu w ktore prawie nigdy się nie zagląda, i naprawiłem rzeczy o których nie ma się pojęcia. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za pomoc we wskazaniu winowajcy. Siema 👋
-
No to w sumie nie zostaje mi nic, tylko zaryzykować i kupić kolejny MK... Zamawiam drugi i dam znać co się narobi.
-
No i takie objawy występują tez i u mnie, po zapięciu aku zamyka auto. No tylko że MK już wymieniłem, myslisz że miałbym takiego pecha, ze trafilem na drugi w ten sam sposób uwalony?...? Pamiętasz jaką końcówkę nru części mial Twoj ociec? Aby nie AJ?
-
Odpinałem, zaglądałem do środka, jest ok? generalnie to już nie wiem co jeszcze mógłbym sprawdzić, obstawiam że coś sieje w sieci. Jak wyciagne bezpieczniki od MK, to przycisk dziala normalnie, podsieć drzwi działa, przednie zamki chodzą. Z tylu sa korby, więc nie działa bo steruje moduł. Podsieć drzwi można było by wykluczyć. Czy dysponuje ktos z was schematem? Bo klape i drzwi rozkminilem "na piechotę" multimetrem, a które przewody to can i do czego, to ja nie chcę zgadywać, bo jeszcze poduszki wywale ?
-
Auto jest w moich rękach od 5 lat. Od 2 lat używany jest sporadycznie, odkąd drugie miejsce w garażu zajeła b8. Z problemem z tym zamkiem borykam się od początku. Zal mi tego auta sprzedawac bo jest przeze mnie mechanicznie dopracowane do stanu bdb, a blacharsko stan jest unikalny w tym wieku pojazdu (fabrycznie dodatkowo zabezpieczony) chciałbym sobie go zostawić na youngtimera. Moduł komfortu wymieniłem ponieważ cos w nim siadlo, i zaczął mi na zamki tylnych drzwi, klape i wlew dawac prad poniżej wartości(2,5v), ale nigdy nie pływał. Domykanie szyb pilotem/kluczykiem dziala, sam ta funkcję dodawalem, bo nie miała. Miala za to skonfigurowany w adaptacji elektryczny szyber, a auto go nie posiada. Kodowanie kiedyś kalkulowalem, pod faktyczne wyposażenie, tj pelny pakiet oświetlenia wnętrza, fabryczny alarm, korby z tyłu, avant, lustra nie skladane elektrycznie. Funkcje automatycznego blokowania drzwi podczas jazdy, na początku wykreslilem z tej wartości, poszukując źródła usterki, bo myślałem że może gdzieś dostaje lewy sygnał prędkości.
-
Zamek przestaje się blokowac gdy kluczyk jest w pozycji zaplonu, gdy jest wlaczone radio, gdy zamkne go pilotem lub kluczykiem, ale tez gdy sa otwarte drzwi, jednak zamknie się, kiedy swiatlo w podsufitce się wygasi. Wymieniłem MK ale z innego powodu, wszystkie zamki, naprawiłem wiazki drzwi, sprawdziłem wiazke klapy multimetrem, jak i też fizycznie. Podczas zamykania auto potwierdza kierunkami ze zamknięty, błędów brak. Aktuatory w zamkach podaja prawidlowe informacje. Dodam info, ze z tylu są korby, a gdy auto zamyka się samo kierunki nie migają, a kontrolka w przyciskach zamka w drzwiach się podswietla potwierdzajac zamknięcie wszystkich drzwi.
-
Bejon obserwuje zawartość A4 b6 sam sie zamyka , Nie wygasza komputerów i Diagnoza modułu sterowania zamkiem (drzwi kierowcy)
-
Kolego sahipp a mozesz przybliżyć, jakie były szczegóły Twojej przypadłości? Mam taki przypadek w b6 avant, próbowałem różnych metod, wymieniłem mase zamków w drzwiach i modułów. Auto po wyjęciu kluczyka zamyka się co ~30sek, kiedy tylko zgaśnie podświetlenie przycisku awaryjnych. Pozdrawiam!
-
Diagnoza modułu sterowania zamkiem (drzwi kierowcy)
Bejon odpowiedział(a) na Softmax temat w Audi A4 B6/B7
Witaj. W tym zamku, silniczek który zamyka/otwiera, jest podłączony do pinow 1 i 2, a dla silniczka ryglujacego 1 i 9. Mozesz sprawdzić zamek podajac mu 12v z zasilacza na te piny, a jesli słychać silnik, a nic się nie dzieje, to uszkodzony jest wewnątrz, w tym przypadku z kolei byly by blędy. Pozostałe piny (3-8 to mikrostyki podajace info o stanie blokady do modułu w drzwiach. -
Witam forumowiczów! Czy ktoś znalazł już przyczynę, samoczynnego zamykania się co chwilę drzwi w B6? Walcze z tym na różne sposoby, ale ciągle przegrywam. Rece mi już opadają. Wymieniłem moduł komfortu, silniki ze sterownikami w drzwiach, lutowalem zamki, naprawialem już wiązki, próbowałem innych kodowań... Niestety wszystko na próżno. Pozdrawiam.