Skocz do zawartości

Stolper

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Stolper

Informacje

  • Imię
    Jarosław
  • Miasto
    Kobylnica

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Stolper

    Wypalanie DPF w A4 B8

    Witam, Okazało się że mam pękniętą rurkę do EGR stąd ten zapach spalin w kabinie, i wypalanie tez niekompletne. W następnym tygodniu wymieniam i zobaczymy jakie będą efekty. ---------------------- Cześć, W moim Audi zapełnienie dpf dochodzi do trochę ponad 60% później w magiczny sposób wskakuje od razu na 99% i wypala się do 23%. Pomiędzy wypaleniami przejeżdżam ok 180km. Resetowałem czujniki ciśnienia na dpf i bez zmian. Średnie spalanie 6,5 l/100km więc raczej dobrze, wtryski, szczególnie jeden +-0,7 - 1.0. Macie jakieś pomysły co można w tym temacie zrobić - poza wywaleniem DPF :-) ? Dodam ze DPF był płukany. pozdrawiam,
  2. Stolper

    Wypalanie DPF w A4 B8

    mam jeszcze jedno pytanie odnoście wypalania dpf. U mnie od razu da się wyczuć uruchomienie wypalania poprzez zapach tak jakby rozgrzanej nafty. Czuć to w kabinie nawet podczas jazdy gdzie teoretycznie pęd powietrza powinien wszystko zostawiać za samochodem. Czy to jest normalne? pozdrawiam
  3. Stolper

    Wypalanie DPF w A4 B8

    płukanie dpf było w autoryzowanym warsztacie na specjalnym urządzeniu
  4. Stolper

    Wypalanie DPF w A4 B8

    Cześć, W moim Audi zapełnienie dpf dochodzi do trochę ponad 60% później w magiczny sposób wskakuje od razu na 99% i wypala się do 23%. Pomiędzy wypaleniami przejeżdżam ok 180km. Resetowałem czujniki ciśnienia na dpf i bez zmian. Średnie spalanie 6,5 l/100km więc raczej dobrze, wtryski, szczególnie jeden +-0,7 - 1.0. Macie jakieś pomysły co można w tym temacie zrobić - poza wywaleniem DPF :-) ? Dodam ze DPF był płukany. pozdrawiam,
  5. Stolper

    wypalanie dpf

    Witam, Obserwując parametry wypalania DPF podczas jazdy na interfejsie obd2 jest taka sytuacja że proces kończy się na zapełnieniu ok. 24%. Później komputer przechodzi do normalnego trybu, temp na wlocie i wylocie spada. Dalej w trakcie normalnego użytkowania samochodu filtr zapełnia się znowu do ok 100% i ponownie zaczyna się proces wypalania. Niby wszystko ok, ale dlaczego nie wypala się do zera tylko do 24%? pozdrawiam
  6. Stolper

    OBDII

    Cześć, Ostatnio kupiłem sobie moduł OBD II na bluetooth do komórki i wszystko fajnie działa. Mam jednak pytanie jaki program do diagnostyki polecilibyście ze sklepu PLAY. Przejrzałem sporo tych programów, ale w żadnym nie znalazłem np. możliwości ręcznego wypalenia DPF. Aktualnie używam programiku Car Scanner, który najbardziej mi się spodobał. pozdrawiam,
  7. Stolper

    Wysokie spalanie

    To co teraz wymienić? Termostat?
  8. Stolper

    Wysokie spalanie

    No to już nic nie rozumiem, bo mechanik mówił co innego. Ten czujnik płynu jest w którym miejscu, na dużym czy na małym obiegu wody? Jeżeli na małym to jeszcze jakaś logika w tym by była.
  9. Stolper

    Wysokie spalanie

    Problem rozwiązany, Przyczyną podwyższonego spalania był niesprawny zacisk hamulcowy. Przez przypadek dotknąłem felgi :-) Gdyby to był manual to usterkę łatwo byłoby wychwycić, niestety w automacie nie jeździ się na luzie. Dziś średnie spalanie na odcinku 26 km, Kobylnica - Ustka (ok 20% ruch miejski), wyniosło 6,6 l/100km, wcześnie wychodziło ok. 10 l. Na bazie ww. problemów, nie wiedząc jeszcze o co chodzi, wymieniłem też czujnik temp. płynu chłodzącego (nagrzewał się szybciej niż olej) i pojawiła się ciekawostka, bo wskazówka temp cieczy chłodzącej dziś nawet nie drgnęła, na mmi nie pojawiła mi sie tez temp. oleju. Jak dojechałem na miejsce podłączyłem mój interfejs OBDII i temp płynu wynosiła ok, 50C i oleju też coś koło tego.
  10. Stolper

    Wysokie spalanie

    Cześć, Od pewnego czasu pojawiło się wysokie spalanie, średnia ok 9-10 l/100 km, jazda 50 km dziennie Słupsk-Ustka i trochę po mieście. Była kontrola na komputerze i wyszło że DPF zapchany i ciągle się dopalał więc został wyjęty i przepłukany. Po sprawdzeniu na komp. na razie nie dopala i ciśnienie jest w normie. Byłem pewny że po czyszczeniu DPF spalanie spadnie a tu zonk, dalej to samo. I teraz moje tropy, 1. - jeden wtrysk ma wartość "1,5" czyli inaczej niż pozostałe które mają wartość poniżej "0". 2. - Silnik przy tych temperaturach nie w pełni się dogrzewa, więc może dlatego tak pali, jednak czy taki wzrost spalania to nie przesada? Wcześniej na trasie palił 6-6,5 l/100 km. Samochód mam od października. Macie może jakieś pomysły od czego zacząć żeby się za bardzo nie wykosztować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...