Skocz do zawartości

sosim

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O sosim

Informacje

  • Imię
    Sosim
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2021
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DMSB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Byłem, nic z tego
  2. sosim

    B9 Fellows

    No właśnie jedyne, które mi pasują to: "Elektronika kolumny kierowniczej, ogrzewanie kierownicy" "Dynamiczny układ kierowania" Zakładam jak już, że ten pierwszy? Edit: no poszukałem i w instrukcji i online i nie potrafię jasno znaleźć, który odpowiada za wspomaganie kierownicy. Może źle szukam ?‍♂️
  3. sosim

    B9 Fellows

    Który to dokładnie bezpiecznik?
  4. sosim

    B9 Fellows

    Ja mam trochę pytanie z innej beczki, byłem z tym i w ASO i u innego mechanika - żadnej diagnozy. Może ktoś kojarzy problem? Postaram się opisać jak najlepiej się da. Po zatrzymaniu auta pojawiają się ciche, ale wyraźne metaliczne uderzenia — mniej więcej bang… bang… bang co 1–3 sekundy. Czuć je lekko na kierownicy i w drzwiach kierowcy. Dźwięki trwają około 10–15 sekund podczas postoju, po czym same ustają (lub od razu po zgaszeniu silnika - ale gdy wył. się automatycznie przy systemie start-stop wciąż te dźwięki występują). Jeśli przejadę nawet kawałek do przodu, stukanie znowu się zaczyna i znów ustaje po kilkunastu sekundach. Nie pojawia się w trakcie jazdy, samo dodanie gazu na postoju też nie powoduje powrotu dźwięku — tylko rzeczywisty ruch auta. Nie ma znaczenia rozgrzanie oleju, temp. na zewnątrz itp. Zaczęło się to po naprawie prawego przodu (dostałem na parkingu od cofającego auta), gdzie wymieniany był prawy błotnik, zderzak, prawy reflektor i plastikowa osłona półosi. Ja już wariuję.
  5. Any news z MG1CS031 H80? Edit: Jadę jutro ponownie na sprawdzenie ?‍♂️
  6. A wiesz czy to kwestia czasu na bazie tego co już jest, czy raczej podobne wyzwanie co z H20 (co zajęło dobre kilka lat)?
  7. @black70 No i przygoda zakończona. Odczyt faktycznie był możliwy lecz dalej nic nie można było zrobić (nie znam się prawie w ogóle, zrozumiałem, że zapis jest zablokowany). Tuner zaktualizował jakiś soft, wciąż nic z tego, napisał na support (zakładam że do grupy od Flex). Na razie nic z tego. Aha no i nie byłem u pierwszego lepszego tunera tylko u Tune-Up w Gdańsku
  8. No najgorzej tak jak napisałeś kiedy piłuje na wys. obrotach podczas przyśpieszania - dlatego ja raczej takie manewry wykonuje ręcznie z użyciem manetek, ale już "eko" jazdy po mieście w ten sposób nie ogarnę. Też jeżdżę w trybie S i nie jest to idealne, ale mam podobne odczucia co do żeglowania i zbyt niskich obrotów na D.
  9. Ooo, czy jest sens robienia programu silnika bez skrzyni? Podejrzewam, że wciąż lepiej tak niż na boxie? Edit: Podjechałem do tunera, podłączył się i faktycznie jest możliwość zrobienia programu, umówiłem się na przyszły tydzień, napiszę jak poszło @black70 wiesz na jaki +/- przyrost KM/Nm można liczyć?
  10. Coś się dowiedziałeś OP? Bump.
  11. Nie pytałem od ostatniego czasu, więc może coś się zmieniło - wątpię, ale zawsze warto spróbować
  12. Ja jeżdżę na przeczekanie z PowerChip Digital. Wykres z hamowni:
  13. Mały bump. Ktoś kojarzy czy już są dostępne mapy?
  14. Byłem jakoś 2 miesiące temu na sprawdzeniu i wciąż nie do ruszenia.
  15. sosim

    B9 Fellows

    Ja mam polift, ale bez AA bezprzewodowego. Używam AAWireless.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...