Skocz do zawartości

wisnia92GD

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wisnia92GD

Informacje

  • Imię
    Wisnia
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia wisnia92GD

0

Reputacja

  1. Ogólnie podczas jazdy auto pracuje normalnie, choć mam wrażenie, że traci moc, nie ma tego co było na początku. Dość późno buduje boosta, kreci pod 4 tys obrotow, chce wyrwać, a nie może i dopiero przy 4 tys obrotow nagle zaczyna ożywać ale myślę, że to mogło być spowodowane wastegatem bo przed demontażem turbiny nie byłem w stanie w ogóle ruszyć ręcznie sztangi. Po zdjęciu i rozruszaniu zaczął chodzić. Co do sondy to nie sprawdzałem, a jeśli chodzi o czujnik położenia walka to wydaje się być w porządku, przynajmniej tak twierdzi vcds ale jak wróci turbo to jeszcze raz się temu przyjrzę. Dziękuję za odp.
  2. Witam Szanowne Grono Mam dość duży problem z autem polegający na tym, że auto na zimny odpala od strzała natomiast na ciepłym po godzinnym postoju czy też krótszym ( póki nie wychłodzi się totalnie) ma problem z odpaleniem. Polega to na tym, że kręci odpala i natychmiast gaśnie, potem kręci i w ogóle nie odpala, za 3cim razem trochę dłużej kręci, odpala i jakby wszystko wraca do normy. Zdarza się też tak, że mogę nim kręcić i 10 min i w ogóle nie chce odpalić, po dłuższej chwili nagle odpala od strzała i nie ma problemu, również jak jest rozgrzane to przy odpaleniu zachowuje się jakby łapał zapłon nie na wszystkich garach, dosłownie 3-5 sek i nagle wraca do normy, obroty się normują i wraca do żywych. Komputer nie wyrzuca żadnego błędu, sporadycznie wyskakuje tylko EVAP. Podłączyłem go pod komputer (vcds) i próbowałem go diagnozować, tak jak wcześniej napisałem 0 błędów, wartości które kontrolowałem to ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia, niskiego ciśnienia, czas wtrysku, powietrze doładowania, temperatura powietrza doładowania, korekty, wypadanie zapłonów. Szczerze jeśli chodzi o paliwo i ciśnienia z nim związane to nie mam czego się doczepić, brak wypadania zapłonów, wszystko według wymaganych wartości. Natomiast pojawiła się bardzo dziwna rzecz tj. na biegu jałowym turbina jakby ciągle ładowała, ciśnienie wymagane to 0,3 bara, a rzeczywisty pomiar to 0,99 bar, a przy tym temperatura w dolocie aż 65-70 st. Turbina została zdemontowana i wysłana do przejrzenia ale dalej niepokoi mnie dlaczego tak dziwnie zachowuje się z odpalaniem. Świece, cewki, odma, filtr, olej wszystko wymienione i wymieniane na bieżąco. Zauważyłem również, że jest delikatny przeciek na uszczelnieniu między pokrywą zaworów, a świecami, nie jest tragiczny ale czy może mieć jakiś duży wpływ? Może ktoś miał podobny problem, może ktoś może naprowadzić gdzie dalej szukać? Na tę chwilę sprawdzam dziwnie zachowującą się turbinę ale też nie chce rozebrać całego silnika na części i szukać szczęścia aż w coś trafię.
  3. Dziękuję za odpowiedź, chyba zrobię tak jak mówisz. Szkoda czasu i nerwów. Znalazłem 1 zamiennik na 5 pin niby pokrywający się z nr oryginalnym ale nie chcę ryzykować z drugim zamkiem. Cena 2 zamienników wyjdzie mi na równi z ori z ASO... bo oczywiście jest problem z zwrotem zamiennika.
  4. Witam wszystkich, szukałem wszędzie informacji na temat przypadłości jaka występuje w moim aucie ale niestety nie udało się nic znaleźć. Problem zaczął się od niskich temperatur, gdy temp. spadnie poniżej 0 tylne prawe drzwi zaczynają mieć problem z zamykaniem się, gdy już zamknę drzwi na zasadzie, że docisnę je i zablokuje w pojeździe przyciskiem na drzwiach to się zamkną ale wtedy nie mogę ich otworzyć od zewnątrz, mogę je wtedy tylko otworzyć od wewnątrz. Czytając różne wątki postanowiłem wymienić zamek i nie bawić się w rozbieranie starego. Zamówiłem zamiennik, zamontowałem i niby wszystko ok ale nagle przestały działać lampki oznajmujące o zaryglowaniu drzwi, następnie przestał działać sygnał potwierdzenia zazbrojenia alarmu oraz jest problem z jego zazbrojeniem. Podczas jazdy gdy po przekroczeniu 15 km/h drzwi się zablokują i np przy zatrzymaniu na światłach i ponownym ruszeniu drzwi próbują się znów zaryglować i tak w koło. Dodam, że ogólnie zamek zamyka się i otwiera tylko nagle zniknęły te funkcje. tak samo nie potwierdza mrugnięciem światłami zazbrojenia. Przyjrzałem się dokładnie jeszcze raz zamkowi i zauważyłem różnicę w pinach. Oryginalny zamek ma 5 pinów natomiast zamiennik 6 czy 7 , nie pamiętam teraz dokładnie. Pytanie czy ilość niezgodnych pinów może powodować takie błędy czy nie ma to jakiegoś znaczenia i przyczyny szukać w czymś innym? Podłączyłem vcds pod auto i wyrzuca błąd prawych tylnych drzwi, momentalnie po skasowaniu wraca. Kod błędu to: 02115- jednostka zamykająca centralnego zamka 008- niezrozumiały sygnał ramka zamrożona: stan błędu:01101000 priorytet błędu: 3 częstość błędu: 1 Oryginalny zamek to 8k0 839 016 D 5 pin wtyczka Zamiennik Topran 6 lub 7 pin Może ktoś coś wie, pomoże ?
  5. Witam wszystkich serdecznie, jestem z Gdańska i posiadam audi a4 b8 2.0 tfsi quattro 220 kM 2014 USA. Jest to moja pierwsza przygoda z niemieckim koncernem, samochód posiadam od roku. Udało się znaleźć b.dobry egzemplarz mimo pochodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...