Skocz do zawartości

patrick_maks

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patrick_maks

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Suwałki

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia patrick_maks

0

Reputacja

  1. Witam. Zauważyłem dziś na miejscu parkingowym,że pojawiają się plamy od wczoraj. Dziś po nocy już była większa plama i postanowiłem wjechać na kanał. Niestety całą osłona była mokra od oleju ze skrzyni. Doszedłem do skrzyni i do obudowy filtra z przewodami. Przetarłem plastik i odpaliłem samochód ,żeby zobaczyć dokładnie skąd cieknie. Olej się zbierał w kroplach tak jak na załączonym obrazku. Śruby dokręcone są poprawnie. Wygląda jakby gdzieś z obudowy filtra się zbierało. Wymienić filtr samemu czy dać to lepiej do mechanika który na tym się zna,a drugie pytanie to czy jak np. zgubiłem 1-2l to jestem sam w stanie dolać olej do skrzyni czy fachowiec tylko to może zrobić. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  2. Witam. Mam problem ze skrzynią automatyczną multitronic (2.0 tdi CR 143km 2009r). Po jeździe 5minutowej zaparkowałem samchód na chwile i wyjechałem z niego na wstecznym po czym następnie ruszając zmieniłem na Tryb S i ruszyłem dynamicznie do przodu. Samochód nie zdążył 50km/h przekroczyć i usłyszałem jakiś dźwięk (trzask,ciężko to określić),następnie samochód zaczął się staczać i nie mogłem mogłem nic zrobić. Na D , S dodawając gazu samochód nie nabierał już prędkości i słyszałem przy otwartym oknie delikatny dźwięk z pod samochodu jak próbowałem ruszyć do przodu. Na postoju wszystkie biegi wchodzą od P do S wchodzą ,lecz na żadnym nie ma reakcji nawet PARKING nie działa. Pedał sprzęgła gładko chodzi,zero reakcji, Po 5 minutach wyskoczył mi komunikat "Gearbox malfunction:You can continue driving . Od razu zacząłem zakładać z góry czarny scenariusz że skrzynia padła. Jutro postaram się podłączyć pod komputer. Dostałem też info,że przegub na półośce się wysypał. Na biegu dodać miałem gazu i zobaczyć czy predkościomierz sie porusza,niestety stoi w miejscu. Olej wymieniany 3000km temu. Troche chaotycznie napisałem post,ale to tak na szybkiego. Prosiłbym o pomoc może ktoś miał podobny problem. Dziękuje i pozdrawiam.
  3. Zalana osłona jest olejem i cały dół. Gdzieś olej ubywa, zamierzamy sprawdzić skąd dokładnie. Czy te objawy mogly być spodowowane właśnie brakiem oleju lub małą ilością w skrzyni? Ciekawe czy przez to nic uszkodziło się nic.
  4. Witam. Odświeżam temat. Posiadam Audi A4 B8 2.0 multi 2009r przebieg 158tys. Mam problem ze skrzynia biegów. Stojąc w miejscu na P jest wszystko ok, lecz gdy wrzucam bieg zaczyna szarpać i słychać odgłos że skrzyni. Gdy zaczynam startować rusza gwałtownie z szarpnięciem i po czasie się stabilizuje. Rozpędzając się łapie przeskoki w trakcie zmiany biegów i obroty skaczą. Stało się to zaraz po tym jak zachciało się na śniegu bokiem pogazowac kilka razy. Po tej akcji zaczęło szarpać. Co mogło się stać i jak powinienem zacząć diagnozę? Dziękuję i Pozdrawiam
  5. Witam. Odświeżam temat. Posiadam Audi A4 B8 2.0 multi 2009r przebieg 158tys. Mam problem ze skrzynia biegów. Stojąc w miejscu na P jest wszystko ok, lecz gdy wrzucam bieg zaczyna szarpać i słychać odgłos że skrzyni. Gdy zaczynam startować rusza gwałtownie z szarpnięciem i po czasie się stabilizuje. Rozpędzając się łapie przeskoki w trakcie zmiany biegów i obroty skaczą. Stało się to zaraz po tym jak zachciało się na śniegu bokiem pogazowac kilka razy. Po tej akcji zaczęło szarpać. Co mogło się stać i jak powinienem zacząć diagnozę? Dziękuję i Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...