Skocz do zawartości

xeroseh

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xeroseh

Informacje

  • Imię
    x
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia xeroseh

0

Reputacja

  1. Cześć, Mam takie dość specyficzne pytanie, otóż po odkręceniu osłony silnika, na niej leżała taka oto część. Zastanawiam się co to jest, i czemu służy. Ktoś wie, co to jest za element? Audi A4 B8, 2011 Pozdrawiam,
  2. Żarniki zamienione, i analogicznie ta sama sytuacja na lewej lampie. Wina leży po stronie żarnika najprawdopodobniej. W takiej sytuacji wystarczy wymienić po prostu żarnik, czy też nie obędzie się bez diagnostyki komputerowej, tudzież adaptacji nowego żarnika i tym podobne? A jak temat o żarnikach, są któreś godne polecenia? Albo czy np można bez problemu zamienić na ledowy, dla przykładu znaleziony na Allegro Żarniki Xende D3S 35 W 24775. - https://allegro.pl/oferta/2x-zarniki-led-xenon-d3s-6000k-xende-germany-300-palniki-led-12737822750 Dzięki, pozdrawiam !
  3. cześć Dev Jeśli mogę, też się dołączę do tematu wymiany oleju w skrzyni biegów, LLM. WAUZZZ8K0CA079365 Przejechane ma już >350 tyś. więc myślę, że pora wymienić. Jeżeli jest też adekwatny zamiennik to chętnie też poznam oprócz oryginalnego. Dzięki, pozdrawiam
  4. Cześć Mam takie zapytanie, problem. Czy ktoś z Was spotkał się z sytuacją, że doszło jakby do usterki lampy (żarówki), w moim przypadku prawa strona, że działa po włączeniu świateł mijania, po czym po 2-3 minutach wyłącza się i wyskakuje błąd. Chodzi mi fakt, że po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu, lampa świeci na nowo, i za chwilę gaśnie ponownie - i tak w kółko można. Zastanawiam się na ile problemem jest sam biksenon a na ile elektryka może.. dodam że ten pasek do jazdy dziennej, (led) działa przez cały czas. Dzięki za każde info, pozdrawiam
  5. Teraz w okresie zimowym 21~23. Ale to nie ma różnicy, jaka temperatura jest ustawiona. Czy mam 19, czy 25 uruchomi się z taką samą mocą. W sensie oczywiście o ile jest włączony nawiew na przednią szybę,
  6. Cześć, Mam do Was takie pytanie. Czy da się ustawić siłę nawiewu na przednią szybę w taki sposób, że po wyłączeniu zapłonu, i ponownym włączeniu zapłonu, siła/moc nawiewu była taka sama jak przed wyłączeniem silnika? Chodzi o to, że w trakcie jazdy powiedzmy siła jest na 3, i tak aż do końca wyłączenia zapłonu. Ale po ponownym uruchomieniu, moc zawsze uruchamia się jakby automatycznie na 10~12. A chciałbym, żeby siła pozostała taką jaką zostawiłem przed wyłączeniem. Da się coś z tym zrobić, z punktu menu, zielonego? Dzięki!
  7. Witam, Niestety muszę powrócić do tematu. Jak za pierwszym razem usterka po prostu sama się usunęła (po prostu, po sprawdzeniu błędu na komputerze, i powrocie do domu, wszystko wróciło do sprawności. I aż do dzisiaj. Dziś się problem powtórzył. Brzęczyk wydaje dźwięki jak ostatnio. - nie pojawia się parktronic na ekranie - na każdym biegu działa brzęczyk (po wbiciu wstecznego na chwilę się wycisza, ale powraca) - dostałem się do brzęczka, odłączyłem go od zasilania, włączyłem zapłon, parktronic nie powrócił. Podpiąłem go ponownie, dalej jest ten sam problem. Co mogę zrobić więcej, ktoś ma jakieś pomysły? Dziękuję i pozdrawiam!
  8. Dzięki za odpowiedź. We wlepce nie ma zawartego 4F2, przycisku "start" również nie, uruchomienie silnika odbywa się za wciśnięciem kluczyka. Czyli wiosek nasuwa się taki, że niestety, ale auto nie posiada systemu keyless, jak dobrze rozumiem Pozdrawiam,
  9. Cześć, Kieruję do Was dość nietypowe pytanie. Jestem posiadaczem Audi A4 B8 2011. Dziś kolega z ciekawości zapytał się, czemu nie korzystam z systemu KEYLESS. Zdziwiło mnie to pytanie. A chodziło mu oto, że zauważył charakterystyczne kwadraciki na klamkach. I tutaj zacząłem drążyć wątek, bo rzeczywiście, na pierwszy rzut oka, istnieje możliwość, że taki system w moim aucie jest, do teraz nie wiedziałem i z którego nie korzystałem. Jak jest, to na pewno nieaktywny, ponieważ nie mogę otworzyć drzwi, w sposób taki jaki umożliwia ten system. Moje pytanie jest takie: w jaki sposób mogę sprawdzić, czy jest ten system zawarty w moim aucie, czy jest jakaś opcja jego aktywowania, np z pozycji panelu? Pozdrawiam,
  10. Taki błąd. Obecnie teraz działa bez zarzutu, jakby nigdy nic wcześniej nie miało miejsca. Natomiast mając włączoną funkcję czujków, nawet jak nie ma nic w pobliżu, jeden czujnik się co jakiś czas się wzbudza (pokazuje się na wyświetlaczu ruch z jego strony, mimo że samochód stoi w miejscu. Jest bardzo prawdopodobne, że to on może właśnie powodować jakieś problemy?
  11. Witam Was, Zwracam się tutaj z zapytaniem. Audi A4 B8 2011. Po wykonaniu manewru cofania, zauważyłem że coś stało się z czujnikami parkowania. Od tamtego momentu, włączenie zapłonu równa się z bezustannym pikaniem z prawej strony bagażnika. Początkowo myślałem, że to może być zawieszka, jednak po kilku godzinach problem jest ten sam. Dodatkowo podczas cofania na wyświetlaczu nie pojawia się opcja odległości auta(czujków) od przeszkody- wizualizacja (mam nadzieję, że można się domyślić do mam na myśli). Po odpięciu modułu PDC problem pikania znika. Czy ktoś wie co to za usterka, lub miał już taki przypadek wcześniej? Dziękuję, pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...