-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kamil2222
Informacje
-
Imię
kamil
-
Miasto
wawa
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CJEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kamil2222
1
Reputacja
-
kamil2222 obserwuje zawartość Zapocenie przy skrzyni biegów , Problem z doborem koła dwumasowego do CJEB. , Wypadanie zapłonu 1.8 CJEB i 5 innych
-
Podaj Vin
-
Cześć, po dłuższym postoju kiedy silnik jest zimny mam kilka wypadnięć zapłonu. W kabinie czuć wtedy wyraźne drgania silnika. Wypadanie następuje w momencie schodzenia silnika z podwyższonych obrotów po odpaleniu, potem już jest wszystko w porządku. W załączniku logi. Scan-WAUZZZ8T6CA053815-20230503-2144-274540km.txt Log-WAUZZZ8T6CA053815.txt
-
Cześć, przymierzam się do montażu haka w poliftowej a5 2012 z fabrycznym przygotowaniem (mam 2 wentylatory na chłodnicy oraz czerwoną kostkę w bagażniku nad prawym nadkolem), gdyby ktoś mógł rozwiać kilka moich wątpliwości to byłbym wdzięczny 1. Czy ten zestaw jest odpowiedni czy może polecicie coś innego hak : Westfalia hak holowniczy Audi A5 Sportback (8TA) 2009-2016 eHaki.pl WWW.EHAKI.PL oraz wiązka Dedykowana wiązka 13 PIN Audi A5 Sportback (8TA) eHaki.pl WWW.EHAKI.PL 2. Czy dedykowana wiązka oznacza że wtyczkę z samochodu oraz od gniazda haka podpinam do modułu i na tym kończy się podłączenie czy trzeba robić dalsze przeróbki w instalacji ? 3. Odnośnie kodowań znalazłem wątek Czy dal polifta są takie same kodowania ? W polifcie nie ma sterownika STG 10 Einparkhilfe czy po prostu pomijam ten punkt czy trzeba zrobić jeszcze coś (mam czujniki z tyłu ,brak kamerki) oraz czy w sterowniku silnika jest konieczność zmiany na dwa wentylatory czy raczej powinno być już to zrobione fabrycznie? 4. Czy po całej operacji trzeba gdzieś dołożyć bezpieczniki ? Z góry będę wdzięczny za pomoc gdyby ktoś miał na sprzedaż kompletny, nowy zestaw hak (tylko wypinany) i wiązka, to również jestem zainteresowany
-
W felgę 18 cali wejdą, ABS koduje się jakoś na większe heble ?
-
Dzięki za odpowiedź, czyli do wymiany zaciski, jarzma ,klocki, tarcze reszta P&P? Przy 345 z przodu i 300 z tyłu nie będzie się nic działo przy hamowaniu z powodu takiej dysproporcji?
-
Cześć, obecnie mam na przodzie hamulce 314/25 typ ATE tył 300 mm. Zastanawiam się nad swapem na razie tylko na przodzie. Lepiej będzie iść w 320 mm czy od razu zmienić na 345mm ?
-
Cześć tak jak w temacie, często czytam na forach że 1.8 CJEB 170km/320 nm ma 8 wtryskiwaczy. Ja w etce znalazłem ich 4 mógłby ktoś podzielić się informacją ile ich jest, najlepiej z jakimś odnośnikiem do etki. Moj vin wauzzz8t6ca053815 . Pozdrawiam
-
Ok wziąłem używkę, dzięki wszystkim za pomoc.
-
Tak też myślałem, a co sądzisz o tym valeo ?
-
Tylko problem w tym że ori to tylko używki są, i mam do wyboru używkę z przebiegu rzekomo 34k lub VALEO 884576
-
A czym różni się dmuchawa 8T1820021 od 8T2820021
-
Cześć zaczyna padać mi dmuchawa nr 8T1820021 i zastanawiam się jakiej firmy kupić nową tak aby pochodziła dłuższy czas. Może ktoś poleci jakiegoś sprawdzonego producenta. Z góry dzięki za pomoc.
-
kamil2222 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Nie do końca... Kolejny tłoczek w nowym zacisku przytarł się dokładnie w ten sam sposób. Wymieniony został tłoczek, prowadniczki, gumki, nowe klocki, łożysko i dopiero po tym był spokój. Ja osobiście stawiam na klocki które w jakiś sposób kosiły tłoczek ponieważ nie były równo wytarte.
-
Cześć dziś wyskoczył mi błąd EPC i informacja o ograniczeniu obrotów do 4000. Po podpięciu pod vcds wyszło : Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06L-906-264-CJE.clb Oznaczenie elementu: 8K0 906 264 HW: 8K0 906 264 Komponent i/lub wersja: 1.8l R4 TFSI H07 0007 Kodowanie: 1A190032242401022000 Kod serwisu: WSC 06208 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM18TFS0218K0906264 002006 (AU48) ROD: EV_ECM18TFS0218K0906264.rod VCID: 6ED37BBFB1970CF6E8-803A Znaleziono 1 błąd: 15188 - Przełącznik ciśnienia oleju P164B 00 [032] - Nieprawidłowe działanie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 257268 km Data: 2022.05.31 Czas: 22:11:01 Prędkość obrotowa silnika: 2484.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 5.9 % Prędkość pojazdu: 131 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 85 °C Temperatura powietrza zasysanego: 23 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.570 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Silnik: stan pracy: przedni lewy STATE_LS_SAE[1]: CL T_AST_SAE: 682 s MAP_MES_SAE: 28 kPa Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.787 V FAC_TPS_1_SAE: 14.453125 % FUP_H_SAE: 19540.0 kPa Ktoś podpowie gdzie szukać problemu ? Z góry dziękuje za pomoc. Edit : czy to chodzi o ten zawór 06K 115 243 A ?
-
Cześć przy wymianie oleju w silniku zauważyłem że mam dość mocno zapoconą skrzynie biegów. Zastanawia mnie ten otwór widoczny na zdjęciu czy tak ma być? Auto ma 255 k km przebiegu silnik 1.8 cjeb