Luke16
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Luke16
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Konstantynów Łódzki
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Luke16
0
Reputacja
-
Właśnie coś dziwnego się teraz wydarzyło. Zmieniłem jedynkę ze sprawnego auta było bez zmian ale za to 3 i 4 były bliskie 0. Zmieniłem miejscami 1 z 2 i teraz 1 i 3 ma prawie 3 na plusie a 2 i 4 trzy na minusie. Praca silnika bez zmian. Powoli zaczynam sądzić że uszczelka pod głowicą padła
-
To akurat przykład. Brachol kupił ze sprawnego auta i zobaczymy co to da
-
Pompki na wierzchu. Teraz pytanie za sto punktów silnik AWX kod pompki 038130073Q. Znalazłem sporo pompek z tym oznaczeniem ale zamiast Q było np AJ czy one są zamienne czy musi być Q?
-
Dzięki już wiem wszystko ? zacznę od wymiany jedynki bo właśnie na nim po zdjęciu pokrywy było w ciul ropy i wyglądał źle. Po wymianie uszczelniaczy na chwilę się uspokoił a potem znowu pracuje jak pracuje. Zacznę od jedynki ?
-
Wczoraj właśnie nowe uszczelnienia wleciały. Konektotki też podoginalem bo były luźne. A dlaczego nie dead 1 i dwa skoro nr 2 w ogóle nie zmienia wartości? W skrócie najlepszym rozwiązaniem jest wymienić nr 1 z tego co rozumie? Sorki za może głupie pytania ale od X lat siedzę ale w Renault. TDI moje pierwsze ?
-
Vcds dzisiaj dotarł, zrobiłem diagnostykę, błędów zero nadal, ale po pomiarach zgłupiałem totalnie... Poniżej filmiki, czyżby pompowtryskiwacz numer 2 zdechł? BXUtvM-K5ZM
-
Polecisz mi coś na szybko by spokojnie Vaga obsłużyło?
-
Powiem szczerze nie mam czym sprawdzić. Do Francuzów mam kompa, do grupy Vag oprócz starego v-scana którego zapomniałem nawet jak używać nic więcej nie mam. V-scan oprócz błędu czujnika świateł stopu nic więcej nie widzi... A jak w tym sprawdzić korekty nie pamiętam... Mam zamiar wyciągnąć wtryski, zawieźć je na sprawdzenie i wymienić gumki i podkładki
-
Luke16 obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny i Nie równa praca na wolnych obrotach AWX
-
Kupiłem za naprawdę śmieszne pieniądze Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM AWX. Auto nie równo pracuje na wolnych obrotach (dołączam filmik), pali na widok kluczyka. W zbiorniku była ropa z olejem plus przybyło oleju i podejrzenie padło na Vacum pompę ale po jej wymianie jest nadal to samo. Z bratem ściągnęliśmy pokrywę od wałka okazało się że tam też jest ropa, głównie na pierwszym cylindrze, czyżby uszczelniacze pompowtryskiwaczy padły?
-
Witam wszystkich. Myślę że zagoszcze tu na dłużej ?