Skocz do zawartości

Tomsch222

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomsch222

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomsch222

0

Reputacja

  1. Wiesz co, sprawdzałem teraz samemu i były wycieki, nawet na jej wysokości widziałem spora plamę oleju na osłonie miski olejowej. Nie wiem jak solidnie w warsztacie sprawdzali turbo, bo chłopaki mieli po 20 lat ?. Ciężko trafić na kompetentnych mechaników, który będzie wiedział co to jest. Sprawdzali ponoć kompresje i szczelność i odparli, ze sucho jak mało kiedy. Na pytanie, czy zerkali na turbinę to odparli, ze tak ale nie odkręcali niczego tylko spojrzeli
  2. Turbo nie było od nowości regenerowane
  3. Dpf jest bo był regenerowany i facet wspomniał, ze nie był bardzo zabrudzony
  4. końcówka jest brudna czarna cała
  5. 3A0FA070-FF5A-453C-A9C6-7075C04B4DF9 (video-converter.com).mp4
  6. Zamieściłem film, jak to wyglada po gwałtownym ruszeniu . Może to coś więcej dopowie IMG_0933.MOV
  7. Zajrzałem i turbina jest wewnątrz i na łączeniu spocona, ale czy to może wskazywać na takie ubytki oleju ?
  8. Jasne, po prostu zanim wymienię silnik chciałbym zdiagnozować turbinę
  9. Zajrzę z pewnością, te pierścienie tlokowe mnie nurtują bo miałem sprawdzana kompresje i było wszystko dobrze . W warsztacie nikt nie wymontował turbiny tylko rzucił okiem wiec nie wiem na ile ocenili jej stan. Nie była robiona od nowości a przebiec nieco ponad 230 tysięcy
  10. A jest możliwe by turbo puszczało taka ilość do wydechu ? Mam osłonę silnika spod spodu wiec ciężko zaobserwować jakieś wycieki, ale czy to realne ?
  11. Dobra, a próbować zmiany oleju na 5w40 motula z C3
  12. Zrozumialem, ze olej napędowy s wpada do silnika i rozrzedza w ten sposób olej silnikowy który w dużych temperaturach się spala w taki sposób .. powiedział, ze jeśli mam wątpliwości mogę zastosować olej o większej lepkości 5w40 albo 5w50 i zobaczyć czy puszcza mi na pierścieniach bo taka lepkość powinna nieco zmniejszyć pobór oleju
  13. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem, który stwierdził, ze skoro dpf się zapala dość często, to znaczy ze on może odpowiadać za taki ubytek oleju … ??‍♂️
  14. Czyli trzeba się rozejrzeć za nowym koniem ? dzięki za pomoc chłopaki
  15. Jak uważacie czy motul 8100 5w40 może zmniejszyć apetyt ? Warto zmienić na taki olej jeśli mam obecnie Castrola 5w30 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...