
Hajt
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Hajt

Informacje
-
Imię
Kacper
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
CDHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
To był trochę zakup oczami, wcześniej nic nie czytałem o tych silnikach. Nie byłem na stacji diagnostycznej.
-
A o samym turbo jesteście w stanie coś napisać? Trochę słabe jest te czekanie aż turbo się schlodzi. I jak z awaryjnością? Czy to już zależy od użytkowania?
-
No i właśnie tutaj mam dylemat. Czy go opchnąć czy włożyć kasę i jeździć. Tylko boli mnie to że te silniki lubią brać olej. Za gapowe teraz się płaci...
-
No racja, a to wyjdzie przy wymianie oleju? Jakiś inny kolor olej będzie miał, czy po prostu wyjdzie przy dłuższym użytkowaniu? I jeżeli by to było prawdą to jak wtedy postępować? Policja?
-
Sorka, mój błąd. No tak ale nawet gdyby to zatail to podpisywałem umowę że znam stan auta itd. z umowy.
-
Dodatkowo auto ma wgraną mapę co daje 190km z 120km
-
Olej był wymieniany w lutym jest plakietka zawieszona.
-
No tylko mam dylemat bo na 20-ego jestem umówiony z mechanikiem na te naprawy co wysłałem wyżej. Na razie będzie robił rozrząd - bo tu nie wiadomo kiedy było wymieniane i czy było. I te rzeczy związane z silnikiem. Zawieszenie, klocki, tarcze przód sobie zostawię na razie. No ale tak czy siak 6k trzeba będzie dać. Może nie bawić się i go wystawić po prostu. Nie łudzić się, że nigdy nie będzie brał oleju. A jak to jest z tymi turbosprężarkami w autach? Też unikać jak ognia?
-
Ewenement :D, co byście zrobili na moim miejscu?
-
na budziku jest 277k, przejechałem z 1k i sprawdzałem na monitorku to wskaźnik się nie zmienił - więc chyba nie bierze - poprzedni właściciel twierdził, że nic nie dolewał.
-
Wszystko śmiga tak jak trzeba :D, blokada jest.
-
Hajt obserwuje zawartość Obroty max do 4-5k i Poratujcie
-
Witam Panowie, Ostatnio zakupiłem Audi a4 b8 1.8TFSI, 2009. Trochę pochopnie podszedłem do tematu, nie poczytałem i teraz mam dylemat. Jak to jest z tymi silnikami z turbo, czy turbo zawsze się psuje, czy to kwestia użytkowania auta? TFSI to na prawdę taka porażka? Byłem u mechanika no i trochę rzeczy do naprawy się zebrało. Wszystko wyniesie około 10k - doradźcie czy robić go na cacy czy lepiej pogonić? Oto lista rzeczy, gdyby to kogoś interesowało:
-
W sumie jeździłem po mieście ale to na spokojnie tam do 3,3.5k maks więc nie wiem. Jutro sprawdzę na pewno. Dzięki Panowie . Jeszcze się wiele muszę nauczyć o audi.
-
Cześć, dzisiaj chciałem sobie "przegazować" autko, ale przy 4-5k obrotów już dalej nie chciał iść, a gaz był wciśnięty do dechy. Z kontrolek to świeci mi się od jakiegoś czasu AIR-bag - mechanik powiedział, że to airbag boczny kierowca - za wysoka oporność - czujnik siedzenia kierowca / przerwanie w obwodzie / zwarcie +/- . Te obroty zepsuły się po wizycie u mechanika. 1.8 TFSI, 2009, CDHA Ktoś miał może podobnie?