Skocz do zawartości

Bodo33

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bodo33

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sluchaj wielepie, temat przerabiałem osobiście i na koncu musialem jechac do partnerskiego serwisu Audi, twoja wypowiedź jest falszywa tutaj, kazdy silniczek jest w sterowniku zaindeksowany. To nie jest wymiana żarowki. Masz widzę duże poczucie wyższości i wiedzy, ale większość twoich wpisów to zwykłe lanie wody, bicie piany i zwykły śmietnik, bo gdzieś cos wyczytales, a dodatkowo chamsko sie zachowujesz tu i pewnie w życiu. Bez odbioru.
  2. Widzę, że masz objawy typowego wielepa, więc napiszę jeszcze raz. Jesli ktoś chce wymienić padnięty silniczek krokowy musi zrobić jego adaptację, bo inaczej sterownik go nie rozpozna i będzie generował błąd sygnału silnika v.... Nastawy o ktorych piszesz robi sie aby ustawić go we właściwym położeniu.
  3. Sam piszesz bzdurę. Sterownik klimatronika po wymianie krokowca go nie rozpozna. Trzeba zrobic adaptację nowej części i zrobić nastawy fabryczne. Zeby to zrobić trzeba mieć etykietkę/label sterownika w vcds.
  4. Problem jest taki, ze wymieniając czy podmieniając silniczek na inny, nowiutki czy używany trzeba go zakodować, bo inaczej sterownik go nie rozpozna. Generalnie to ustrojstwo jest czułe na wszelakie zaklocenia. Nawet przybrudzony czujnik temperatury powietrza potrafi robic dyskotekę na silnikach klimatronika.U mnie tez zaczelo ostatnio stukać czy też trzaskać, gdyż niestety za gleboko sięgałem lancą do czyszczenia klimatyzacji.
  5. Mialem ten sam dylemat. Niskie spalanie i dobre opinie o jednostce. Wyszedl mi CSUA 110kW z 2015. Spalanie trasa lato 4.5l trasa zima 5.0l spalanie uśrednione 90% miasto 10% droga szybkiego ruchu - 6.22l, oczywiście tylko zadbane wersje. Posiada ad blue i wodny intercooler w dolocie co moze byc problematyczne.
  6. Problem wydaje sie byc rozwiązany. Byl uszkodzona pęknięta obudowa sterownika wentylatorów. Po wymianie błędów poki co nie generuje.
  7. Mógłby ktoś mądrze powiedzieć czy u mnie te połączenia są w porządku, czy po prostu ktoś sobie zmostkowal układ. Mam błąd zasilania wentylatora 400w, tego od chłodnicy klimatyzacji. Ten screen jest do wersji po listopadzie 2011.
  8. Bodo33

    Smród z nawiewu

    Sprawdź komorę silnikowa. Powietrze częściowo jest stamtąd zasysane. Jak narobił tam jakiś lokator, albo zdechł i leży to będzie taki efekt. Poza tym wyczyścić całą wnękę w podszybiu, sprawdzić czy nic w dmuchawiec.
  9. Na całość idzie kilku producentów z logiem. Przód SGS, tył Guardian, Pilinkton tylko na szybki karoseryjne.
  10. Dzis wymieniłem przednią szybe na St Gobain Sekurit bez loga Audi. Szyba bardzo wierna oryginałowi. Przy okazji obok stał Citroen z wymieninym Pilingktonem i też mial częściowo wystający kokpit poza maskujący pas. Trochę lipnie to wyglądało. Trochę popytalem szybiarzy i wszyscy zalecal SGS albo chińskie premium Fuyao. Przy okazji wymiany nalezy patrzeć na ręce szybiarzom u mnie krzywa byla górna szczelina dylatacyjna i musieli e pocie czola ją naciągać.
  11. Material wpierw musi być spawalny i o to mi chodziło w pytaniu.
  12. Niestety nie ominęła mnie twarda przygoda przy cofaniu i mam nieco klepniety zderzak. Możecie powiedzieć czy te zaczepy da sie naprawić? Zderzak nie ma teraz pasowania z tylnym blotnikiem i lampą☹️
  13. Przy dużych mocach cierpią tylko multitroniki. Generalnie silnik 150 KM, projektowany jak ekologiczne optimum w B8?
  14. Prawdopodobnie to samo rozlewane do dwóch podobnych opakowań, ale jak chcesz podrążyc temat, to pisz meila do przedstawiciela regionalnego. Generalnie polskie rozlewnie, czy nawet dystrybutorzy to krętactwo.
  15. A możesz dać namiar na tę procedurę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...