Skocz do zawartości

Tomczevsky

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomczevsky

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Gniew

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomczevsky

0

Reputacja

  1. Nikt nie wyrazi opinii, gdzie mam szukać? ?
  2. Dodaje prezentacje jak to działa w praktyce IMG_6587.MOV
  3. A w jaki sposób to określić? jak ściągnę zacisk i zostaje sama tarcza to tez jest ten dźwięk
  4. Witam, chodzę już od mechanika do mechanika i zachodzę w głowę a może ktoś mi tutaj pomoże. Podczas jazdy na prostej drodze czy to na niższych czy wyższych obrotach słychać stukanie w przednim zawieszeniu, takie można to nazwać nawet piszczenie jakby coś obcierało lub miało wyraźne luzy. Podczas naciśnięcia delikatnie hamulca głos całkowicie znika i zmienia się w metaliczny dźwięk, a jak docisne mocniej hamulec to całkowicie znika. Byłem na 3 stacjach diagnostycznych i żadnych luzów nie wykrywa, dwóch mechaników mówiło, że luzów także nie ma, bo każdy sprawdzał i jedyne co to "łożysko lub krzywa piasta koła". Zaznacze, że wymieniłem już tarcze i klocki na Bosha, więc nic z niższej półki. Jak na podnośniku ruszam koło (bo to bardziej z lewej strony od kierowcy) to nic sie nie dzieje, żadnych luzów nie ma, ale podczas kręcenia samym kołem dźwięk jest słyszalny. Ogółem zaznaczę, że problem jest tego rodzaju, że na zimnym hamulcach przez pierwsze powiedzmy 500 metrów nic nie słychać, dopiero jak sie rozgrzeją to słychać owy pisk (chociaż to nie jest sztywna zasada). Zachodzę w głowę, co to ma być, a nie chce wszystkiego po kolei wymieniać, bo to jak dla mnie bezcelowe. Myślałem, że to wina krzywej tarczy (która faktycznie była krzywa swoją drogą), ale po zmianie jej dźwięk ustał na 100 km jazdy po czym znów się pojawił. Klocki wymieniałem dwa razy - pomogło na chwilę, wahacze luzów nie mają, auto dobrze sie prowadzi i nic nie wali, ani nie ściąga (chociaż czasami mam wrażenie, że na kamieniach coś potrafi "piznąć" z lewej strony, ale wszyscy mówią, że tam nie ma co walić, więc może to moje złudzenie i przewrażliwienie). Ktoś ma pomysły co to może być i jak spróbować zdiagnozować problem?
  5. Witam, z góry przepraszam jeśli zły dział lub temat był wałkowany ale jedyne jakie znalazłem to stare i nie do końca sprecyzowane, wiec wole dopytać. Posiadam audi a4 b7 w wersji avant i zamierzam okleić chromy wokół szyb folią 3m ale mam pytanie odnośnie tego czy uszczelki, które są przy szybach wyjmować i jak już w jaki sposób i zamontować spowrotem a jeśli jest inny sposób to prosiłbym o poradę. Pozdro ?
  6. Potrzebuje tarcze i klocki na przód do mojego audi a4 b7 avant vin: WAUZZZ8E28A067798
  7. Okay, jak to ogarnę to ewentualnie się odezwe, bo teraz w pracy. Ogólnie będę kupował reflektory ze względu na ich uszczerbek na zdrowiu w związku z „kontaktem” z sarną. Poleca może ktoś jakieś konkretne strony, czy Allegro tez będzie git jako zamiennik?
  8. Okay, sorry za być może głupie pytanie ale jestem w tej kwestii nowicjuszem. Gdzie to znaleźć?
  9. Hej, czy w standardowych reflektorach można zainstalować światła dzienne, czy ktoś może korzystał z modułu typu ambio, który używa procentowej wartości świateł drogowych jako dziennych. Pytam ze względu na to, że ktoś modował coś w aucie, czujnik zmierzchu jest działający ale na auto nic się nie pali a chciałbym jakoś do tego się zabrać. Pozdrawiam
  10. Witam, prosiłbym o wycenę przednich reflektorów oraz czarnego grilla do audi a4 b7 nr vin: WAUZZZ8E28A067798 Reflektory soczewkowe najlepiej.
  11. Witam, przymierzam się do wymiany uszczelki pokrywy zaworowej, bo słyszałem ze to nic trudnego, ale ze względu na brak doświadczenia w tej kwestii chciałbym zobaczyć jakiś poradnik odnośnie tego, bądź przeprowadzenie jak „przedszkolaka” krok po kroku co zrobić, aby to dobrze wykonać. Pozdrawiania od osoby aspirującej na domowego mechanika ?
  12. Chodzi o sam komfort jazdy, wiadomo ze bardziej patrzeć trzeba ale to widzę taka graniczna liczba i wole dowiedzieć się od ekspertów w temacie. Dróg w moich okolicach jakis tragicznych nie ma a sam na prostych jeżdżę te 120 km/h góra
  13. Kół jeszcze nie kupiłem bo z tym to jak z kupnem auta trzeba się przyglądać i niektóre Krzywe aż oczy bolą. Aktualnie jeżdżę na 16-stkach i rozglądam się nad: 235/40/18 lub 235/35/19 i dorwałem kolejne do obejrzenia 19stki których fotki wrzucam, jednak chciałbym spytać się tych bardziej doświadczonych jak uważają z własnej autopsji czy 19 o takim profilu nie będą po prostu do niczego na Polskich drogach i prosiłbym o prywatne odczucia. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...