Skocz do zawartości

CloudiestWall90

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O CloudiestWall90

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Leszczyński

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    BKN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

342 wyświetleń profilu
  1. Nie mam spryskiwania lamp. To nie jest płyn do spryskiwaczy napewno. Tutaj ewidentnie jest problem z płynem chłodniczym. Nigdy wcześniej nie zauważyłem żebym miał taki stan w zbiorniczku. Plus ta plama pod samochodem która wyciekła tym zaworkiem wyrównującym
  2. Witam. Pacjent to Audi A4B7 3.0tdi BKN Piszę z prośbą bo może ktoś będzie wiedział przyszedłem rano do samochodu pod samochodem Kałuża pomyślałem że może jakiś płyn ma ubytek odkręciłem Korek od płynu chłodzącego i płynu chłodzącego miałem po sam Korek dużo za dużo. Może ktoś się orientuje co może być przyczyną. Zaznaczam że poziom płynu Chłodniczego zawsze był między minimum a maksimum
  3. Troche rzeźby z tym jest z tego co sprawdzałem. Albo odpuszcze albo dam gdzieś w usługe do zrobienia
  4. Chciałem obniżyć temperature w komorze silnika. Zobaczyłem coś takiego gdzieś na internetach i pomyślałem że może to dobry pomysł. Sprawdze to o czym piszesz i zobacze co z tym zrobić pozdrawiam
  5. Witam serdecznie chciałbym się zwrócić z prośbą trzy ktoś z was forumowicze może będzie wiedział jaki Koc na turbinę muszę kupić do siebie do samochodu Auto i kod silnika tak jak w tytule A4B7 silnik BKN. Dzwonię do różnych firm i niestety nikt nie jest w stanie mi pomóc. Szczerze liczę na was
  6. Witam Od kilku dni borykam się z pewnym problemem A mianowicie gdy jest ciepło na dworzu około 23 24° silnik nagrzany do prawidłowej temperatury zaczyna odcinać turbinę i następuje brak mocy. Z kolei jak odpalam samochód rano Turbina działa jak szalona nawet gdy samochód osiągnie prawidłową temperaturę problem jest wtedy kiedy dłużej poruszam się po mieście i odcina turbinę bez żadnych błędów. Powiedzmy po 2 h jak samochód ostygnie odpalam turbinę znowu ciągnie. Były takie dwa dni kiedy było po 19° i jeździłem sporo po mieście i ani razu turbiny nie odcięła następnego dnia jak już było 25 jeździłem w podobne miejsca też po mieście i Turbinę odcięło. Towarzyszy temu błąd P0046 Raw code: 0046 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Oczekująca Turbocharger (TC) boost control solenoid/supercharger (SC) boost control solenoid - circuit range/performance; Turbocharger 1 Wastegate Solenoid Valve Control Circuit High Temperature. Czy może ktoś z was spotkał się z tym problemem jest mi w stanie pomóc? Zaznaczę jeszcze że kiedyś miałem problem z tym błędem Natomiast błąd miał trochę inny opis
  7. Od samego początku wszystkiemu winny był sterownik turbiny. Stawiałem na egr ale to ni było finalnie to. Posiadałem starszej generacji sterownik on mi wywalał błędy więc kupiłem używany taki sam też starszej generacji z nadzieją że będzie wszystko dobrze. Niestety okazało się że twn używany pochodził kilka miesięcy i znów to samo. Kupiłem nowy ten ulepszony allegro.pl ALLEGRO.PL . Po kupnie udałem się do firmy co ustawia takie sterowniki z turbiną. Za strojenie zapłaciłem około 250 zł. Problem zniknął jeżdzę już jakiś czas i jest wszystko ok. Dodatkowo te błędy które miałem 299 i 046 wskazywały na zawór recyrkulacji spalin i tego też w razie co wymieniłem. Dokładnie taki allegro.pl ALLEGRO.PL
  8. Witam. Mam w planach zmienić kierownice ze zwykłej na multifunkcjonalną dodam że posiadam zwykle radio concert II. Czy taka kierownica podejdze do mnie czy trzeba coś kombinować
  9. Witam. Ostatnio padł mi rozrusznik i podczas wymiany zauważyłem pękniecie węża , niestety nie wiem za bardzo od czego jest ale sączy się z niego olej tak mi sie wydaje. Wstawie zdjęcie lokalizacji tego węża, w zasadzie idą dwa obok siebie ale tylko jeden jest uszkodzony. Może ktoś posiada wiedze i wie od czego jest ten wąż.
  10. Witam Rozwiazałem problem Naładowałem samochód za pomocą kabli. Okazało sie że mam system antykradzieżowy i wczoraj nie wiedząc co to jest wyłączyłem to przełącznikiem i zapomniałem później włączyć stąd problem z odpaleniem silnika bo odłączyło pompe paliwa.
  11. Niestety nic to nie pomogło. Mało tego akumulator sie rozładował. Dopiero jutro moge go podpiąć pod kabel
  12. Odpiąłem. Teraz trzeba czekać. Dam znać czy coś to zmieniło
  13. Pisze z prośbą o pomoc Pacjent to Audi A4B7 3.0tdi 204KM Skrzynia automat tiptronic Dziś chciałem wymienić potencjometr przyśpieszenia (pedał gazu) Odpiąłem wtyczke ale niestety nie odpiąłem akumulatora. Po ponownym podpięciu nie moge odpalić samochodu. Podświetlają się wszystkie literki PRNDS oraz nie mogę się połączyć z komputerem diagnostycznym. Pomocy może ktoś wie jak sie z tym uporać
  14. Dokładnie VCDS Na zgaszonym nie sprawdzałem. Sprawdze i dam znać też podejrzewam dolot zapchany
  15. Na kompie. Na początku po wymianie stwrownika turbiny pokazywał mi doładowanie -0.3 teraz po jakimś czasi już pokazuje na trybie PARKING +0.28
×
×
  • Dodaj nową pozycję...