-
Postów
180 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O protoss
Informacje
-
Imię
Przemysław
-
Miasto
Łask
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia protoss
0
Reputacja
-
Podziękował Kolego Bohaterze!
-
Do audi ta pierwsza prawda?
-
Dzięki
-
Ok dzięki.
-
protoss obserwuje zawartość Check engine - lista błędów w A4 B9 2.0TDI i Co ile wymiana rozrządu w A4 B9 2.0TDI?
-
Cześć. Dziś po wizycie a ASO (wymiana czujnika NOX) zasugerowano mi aby w niedługim czasie wymienić pasek rozrządu wraz z pompką. Autko prawie 8 letnie z przebiegiem ponad 183k. Pytanko do Was czy już lepiej się za to zabierać czy można spokojnie poczekać tak do 190 i dopiero wymieniać?
-
Oby jak najmniej i najrzadziej takich napraw. Wszystkiego dobrego Panie Kolego!
-
No wspominałeś wcześniej... co zrobić... z czasem wszyatko się psuje😕
-
Diagnoza + część + wymiana 3400
-
Byłem dzisiaj w ASO... Niestety trafił się najgorszy wariant czyli czujnik do wymiany... Część została już zamówiona i wymiana odbędzie się w następny czwartek. tak czy siak Kolego Muskel1 po raz kolejny dziękuję za fachowe porady, cenne wskazówki i nową porcję wiedzy
-
Cześć Forumowicze! Jakieś czas tutaj nie pisałem bo z autkiem wszystko zostało porobione no i (odpukać) wszystko działało - tylko się tankowało i jeździło aż do dziś... Sprawa nie wygląda na skomplikowaną ale wolę się dopytać. Od 2 dni zapaliła mi się kontrolka "Check Engine" i wstydzi się zgasnąć. Kiedyś pamiętam też miałem ją zapaloną i kolega Muskel1 poradził aby zmienić ciśnienie w oponach na zalecane na naklejce od strony kierowcy i zapisanie ich w MIMI co oczywiście pomogło. Tydzień temu zmieniałem opony na letnie i oczywiście zapomniałem zapisać ciśnienia po ich zmianie, więc pomyślałem że to to, ale niestety zapis ciśnienia w komputerze nie pomógł. W dzisiejszy skan VCDS. Proszę bardziej doświadczonych Forumowiczów o cenne wskazówki. scan16-04-2024.txt
-
Sprawdzenie stanu akumulatora za pomocą programu VCDS w A4 B9
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
Bezpieczniki po zacisku 15 znajdują się w w rzędzie opisanym na poniższym zdjęciu jako rząd "D" ale sprawdź dla pewności miernikiem. Na wszystkich obecnych tam bezpiecznikach powinno pojawić się napięcie dopiero po zapłonie. Musek1 nie mogę dać drugi raz rozwiązane Ogromny szacunek i podziękowania w Twoje zaangażowanie w temat który tak naprawdę nie był tematem tego tematu Zlutowaliśmy żółty kabelek od sterownika kamerki pod kabelek pierwszego od góry bezpiecznika z bloku D. Kamerka wstaje i działa. Zimne piwko w Twoja stronę! -
Sprawdzenie stanu akumulatora za pomocą programu VCDS w A4 B9
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
Muskel1 nie mogę dać dwa razy rozwiązane Udało się. dokopaliśmy się ze Szwagrem do bezpieczników D i się podlutowało żółty przewód od sterownika. Kamerka wstaje i jest gotowa na trasę (oby nie była potrzebna). Ogromny szacunek dla Ciebie za Twoją wiedzę i zaangażowanie w temat który tak naprawdę nie dotyczył już tego tematu Jeśli będzie kiedyś okazja się spotkać to zapraszam na dobre piwo! -
Sprawdzenie stanu akumulatora za pomocą programu VCDS w A4 B9
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
Dzięki Muskel1 jak zawrze cenną wskazówką. -
Sprawdzenie stanu akumulatora za pomocą programu VCDS w A4 B9
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć Ci na to pytanie, ale dziękuje za chęć pomocy. Było sprawdzenie miernikiem jaki przewód ma napięcie po włączeniu zapłonu, nie dam sobie ręki uciąć ale chyba pod zapalniczkę która znajduję się pod kierownicą. -
Sprawdzenie stanu akumulatora za pomocą programu VCDS w A4 B9
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
Muskel1 miałeś racje. Winowajcą jest (niestety czas teraźniejszy) kabelek który jest przylutowany jako żółty do zapłonu. Wczoraj walczyliśmy ze Szwagrem i ledwo ledwo udało nam się dokopać do tego kabale miernikiem. Czerwony działa bez zarzutu - jest napięcie ale na żółtym nie ma życia. Jak odłączę bezpiecznik od czerwonego i podepnę z powrotem to kamerka się odpala - można by wnioskować że działa w ten sposób że musi dostać nagłe napięcie i wtedy startuje - na tym polegał chyba przewodzik od zapłonu. Jak włączę ją ręcznie to "nie widzi" stałego napięcia... Niestety nie jestem w stanie już dalej w tym grzebać bo jest to zbyt trudno dostępne. Trzeba by do tego jakiegoś elektryka który jest z gumy... Zastanawia mnie tylko czemu naglę w tym żółtym przewodzie zniknęło napięcie... 😕 Dodam że w zapalniczce po włączeniu zapłonu jest napięcie... Za 8 dni trasa do Niemiec... bez kamerki. Ja to mam szczęście.