-
Postów
187 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O protoss

Informacje
-
Imię
Przemysław
-
Miasto
Łask
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Przy zmianie biegu z 4 na 5 w Audi A4 B9 2.0 TDI przy wyższych obrotach słychać zgrzyt
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
-
Przy zmianie biegu z 4 na 5 w Audi A4 B9 2.0 TDI przy wyższych obrotach słychać zgrzyt
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
Serwisowana regularnie w ASO. Auto jest po chipie i nie raz zdarzało mi się cisnąć na zimnym silniku ale bez przesady. W trasie po A lub S - 160-170 km/h na 7 Nie wiem jak jeżdził właściciel przede mną. Żadnych przyczep, czy ciężarów - czasem auto załadowane - cała rodzina urlopowała (3 osoby). Auto jeżdzi płynie, bez ządnych szarpań i utraty mocy. -
Przy zmianie biegu z 4 na 5 w Audi A4 B9 2.0 TDI przy wyższych obrotach słychać zgrzyt
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
Dzięki wielkie za poradę i dyskusję. Do wtorku muszę podjąć decyzję. Dużo naprowadziłeś stwierdzeniem że jak 2 lata to tylko sychronizator a jak dłużej to całość. Pozdrawiam -
Przy zmianie biegu z 4 na 5 w Audi A4 B9 2.0 TDI przy wyższych obrotach słychać zgrzyt
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
Auto jest 9 letnie. I planowaliśmy z rodziną jeszcze z 4-5 lat pojeżdzić. ASO chce za taką usługę 18k -
Przy zmianie biegu z 4 na 5 w Audi A4 B9 2.0 TDI przy wyższych obrotach słychać zgrzyt
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
200k. To teraz dałeś mi do myślenia... i mam dylemat czy faktycznie wszystko zmienić czy tylko ten synchronizator. -
Przy zmianie biegu z 4 na 5 w Audi A4 B9 2.0 TDI przy wyższych obrotach słychać zgrzyt
protoss odpowiedział(a) na protoss temat w Audi A4 B9
Hej. Dziękuje jak zawsze za szybką odpowiedź. Zalecasz wymianę całego sprzęgła a nie samego synchronizatora? -
Cześć, W trakcie jazdy w momencie zmiany biegu przy wyższych obrotach(powyzej 2500) z 4 na 5 słychać wyraźny "zgrzyt". Dźwięk ten występuje tylko i wyłącznie przy zmianie z tego na ten bieg. Auto nie traci mocy, nie szarpie, jeździ płynnie. W ASO chcą rozebrać całą skrzynie i wyminieć sprzęgło - koszt... nie pytajcie... Podzwoniłęm po niezależnych warsztatach i powiedzieli mi że to na 90% synchronizator. Niestey obecnie jest okres urlopowy i wszyscy mnie odsyłają na drzewo aż do września. Dodatkowo żęby było ciekawiej to od sierpnia zmieniam miejsce zamieszkania - przenoszę się pod Bydgoszcz. Pytanka do Was: 1. Czy można z tym jeździć do września (jeśli nic nie znajdę)? 2. Czy ktoś z Bydgoszczy lub okolić polecił by jakiegóś magika od automatycznych skrzyni biegów? 3. Czy może faktycznie naprawić to w ASO za o wiele większą kasę czy raczej oni naciągają? Przy niższych obrotach zgrzytu nie słychać.
-
Podziękował Kolego Bohaterze!
-
Do audi ta pierwsza prawda?
-
Dzięki
-
Ok dzięki.
-
Cześć. Dziś po wizycie a ASO (wymiana czujnika NOX) zasugerowano mi aby w niedługim czasie wymienić pasek rozrządu wraz z pompką. Autko prawie 8 letnie z przebiegiem ponad 183k. Pytanko do Was czy już lepiej się za to zabierać czy można spokojnie poczekać tak do 190 i dopiero wymieniać?
-
Oby jak najmniej i najrzadziej takich napraw. Wszystkiego dobrego Panie Kolego!
-
No wspominałeś wcześniej... co zrobić... z czasem wszyatko się psuje?
-
Diagnoza + część + wymiana 3400