Skocz do zawartości

protoss

Pasjonat
  • Postów

    180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O protoss

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Łask

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia protoss

0

Reputacja

  1. protoss

    Aktualizacja map MIB Audi

    Podziękował Kolego Bohaterze!
  2. protoss

    Aktualizacja map MIB Audi

    Do audi ta pierwsza prawda?
  3. Cześć. Dziś po wizycie a ASO (wymiana czujnika NOX) zasugerowano mi aby w niedługim czasie wymienić pasek rozrządu wraz z pompką. Autko prawie 8 letnie z przebiegiem ponad 183k. Pytanko do Was czy już lepiej się za to zabierać czy można spokojnie poczekać tak do 190 i dopiero wymieniać?
  4. Oby jak najmniej i najrzadziej takich napraw. Wszystkiego dobrego Panie Kolego!
  5. No wspominałeś wcześniej... co zrobić... z czasem wszyatko się psuje😕
  6. Diagnoza + część + wymiana 3400
  7. Byłem dzisiaj w ASO... Niestety trafił się najgorszy wariant czyli czujnik do wymiany... Część została już zamówiona i wymiana odbędzie się w następny czwartek. tak czy siak Kolego Muskel1 po raz kolejny dziękuję za fachowe porady, cenne wskazówki i nową porcję wiedzy
  8. Cześć Forumowicze! Jakieś czas tutaj nie pisałem bo z autkiem wszystko zostało porobione no i (odpukać) wszystko działało - tylko się tankowało i jeździło aż do dziś... Sprawa nie wygląda na skomplikowaną ale wolę się dopytać. Od 2 dni zapaliła mi się kontrolka "Check Engine" i wstydzi się zgasnąć. Kiedyś pamiętam też miałem ją zapaloną i kolega Muskel1 poradził aby zmienić ciśnienie w oponach na zalecane na naklejce od strony kierowcy i zapisanie ich w MIMI co oczywiście pomogło. Tydzień temu zmieniałem opony na letnie i oczywiście zapomniałem zapisać ciśnienia po ich zmianie, więc pomyślałem że to to, ale niestety zapis ciśnienia w komputerze nie pomógł. W dzisiejszy skan VCDS. Proszę bardziej doświadczonych Forumowiczów o cenne wskazówki. scan16-04-2024.txt
  9. Bezpieczniki po zacisku 15 znajdują się w w rzędzie opisanym na poniższym zdjęciu jako rząd "D" ale sprawdź dla pewności miernikiem. Na wszystkich obecnych tam bezpiecznikach powinno pojawić się napięcie dopiero po zapłonie. Musek1 nie mogę dać drugi raz rozwiązane Ogromny szacunek i podziękowania w Twoje zaangażowanie w temat który tak naprawdę nie był tematem tego tematu Zlutowaliśmy żółty kabelek od sterownika kamerki pod kabelek pierwszego od góry bezpiecznika z bloku D. Kamerka wstaje i działa. Zimne piwko w Twoja stronę!
  10. Muskel1 nie mogę dać dwa razy rozwiązane Udało się. dokopaliśmy się ze Szwagrem do bezpieczników D i się podlutowało żółty przewód od sterownika. Kamerka wstaje i jest gotowa na trasę (oby nie była potrzebna). Ogromny szacunek dla Ciebie za Twoją wiedzę i zaangażowanie w temat który tak naprawdę nie dotyczył już tego tematu Jeśli będzie kiedyś okazja się spotkać to zapraszam na dobre piwo!
  11. Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć Ci na to pytanie, ale dziękuje za chęć pomocy. Było sprawdzenie miernikiem jaki przewód ma napięcie po włączeniu zapłonu, nie dam sobie ręki uciąć ale chyba pod zapalniczkę która znajduję się pod kierownicą.
  12. Muskel1 miałeś racje. Winowajcą jest (niestety czas teraźniejszy) kabelek który jest przylutowany jako żółty do zapłonu. Wczoraj walczyliśmy ze Szwagrem i ledwo ledwo udało nam się dokopać do tego kabale miernikiem. Czerwony działa bez zarzutu - jest napięcie ale na żółtym nie ma życia. Jak odłączę bezpiecznik od czerwonego i podepnę z powrotem to kamerka się odpala - można by wnioskować że działa w ten sposób że musi dostać nagłe napięcie i wtedy startuje - na tym polegał chyba przewodzik od zapłonu. Jak włączę ją ręcznie to "nie widzi" stałego napięcia... Niestety nie jestem w stanie już dalej w tym grzebać bo jest to zbyt trudno dostępne. Trzeba by do tego jakiegoś elektryka który jest z gumy... Zastanawia mnie tylko czemu naglę w tym żółtym przewodzie zniknęło napięcie... 😕 Dodam że w zapalniczce po włączeniu zapłonu jest napięcie... Za 8 dni trasa do Niemiec... bez kamerki. Ja to mam szczęście.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...