
Papugin
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Papugin

Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
420 wyświetleń profilu
-
Płyn wspomagania po wymianie na servotronik w A4 B6
Papugin odpowiedział(a) na Papugin temat w Audi A4 B6/B7
No to pewnie taki trzeba będzie zalać -
Papugin obserwuje zawartość Dziwny metaliczny dźwięk AVJ , Płyn wspomagania po wymianie na servotronik w A4 B6 , Zawór DV piszczy po wymianie w A4 B6 1.8T i 1 inny
-
Cześć, tematów było wiele, co temat to mieszane opinie. Mam A4 B6 2002, od jakiegoś czasu występowały stuki i luzy na maglownicy. Zauważyłem też że w małym stopniu znikał płyn do wspomagania. Parę dni temu wracam z pracy i dosłownie pod domem zaczęła wyć pompa niemiłosiernie. Płyn do wspomagania czarny jak smoła, byłem świadom tego, cały czas wymianę odkładałem, aż zostałem do tego zmuszony. Wymieniłem na swaga minerał zielony, rozmawiałem z gościem w sklepie, dyskutowaliśmy na ten temat i ten kupiłem. Przeprowadziłem procedurę wymiany płynu, jak ręką odjął. Ucichło wszystko. Aż do wieczora po zrobieniu kilku km. Zaczął znikać płyn i znów wyć pompa, stwierdziłem że pewnie coś się jeszcze odpowietrzyło i brakuje troszkę. Dolałem. Parę km dalej znów to samo. Patrzę szukam gdzie cieknie, widzę węże mokre przy maglownicy. Zdjąłem osłonę drążka od kierowcy to masa płynu brązowego wystrzeliła (podczas wymiany zaczął cieknąć świeży płyn, więc byłem przekonany że udało się wszystko). Stwierdziłem że czas wymienić magiel i wstawić servotronik. Części już mam (2004r b7 3.0tdi ZF), zostaje zamontować, ale mam jedno pytanie. Jaki w finalnie zalać ten nowy płyn? Rzekomo nowy oryginał (g004..) powyżej 2004 roku się sprawdza. W starszych są wycieki. Teoretycznie przy servotroniku z 2004 powinienem lać już oryginał. Nie wiem już sam po tych wszystkich poprzednich tematach. Potrzebuje naprawdę sprawdzonej odpowiedzi
-
Dobrze by było od kogoś sprawna DV pożyczyć i sprawdzić
-
Po konsultacji z Łukasz13, wymieniony zawór n75 na pierburga 7.22687.39.0. Samochód odżył. Logów po wymianie nie robiłem, sama wymiana zaworu dużo zmieniła i na chwilę obecną musi tak zostać. Ew. ogarnięcie sztangi będzie na to czas
-
Nowe nie zawsze sprawne, błędy sprawdzałeś?
-
Dosyć ciężki dostęp jest nie zrzucając turbo, chyba, że jest jakiś lepszy sposób bez sciągania
-
Sprawdzałem dziś czy sztanga pracuje (pracuje(sprawdzałem mechanicznie przesuwając ją)) N75, w ogóle nie steruje ciśnieniem tak jakby, z żadnej ze stron nie ma ani zasysania ani dmuchania. aczkolwiek w momencie wpięcia/wypięcia kostki jest dźwięk pstrykania
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Papugin odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ8E22A165074 -
Pęknięcie można zobaczyć bez demontażu?
-
115 na odpiętym n75 gotowe, czuć, że na odpiętym ciężej przyspiesza, nie jakoś bardzo, ale jednak.
-
Sai usunięta jakieś 2 tygodnie temu, kat pół roku temu. Wyrzucało sporadycznie błąd 2 sondy, założyłem emulator na nią, tego samego dnia co usuwałem sai. Nie jeździłem dużo w ostatnim czasie. Ale chociażby jak robiłem logi, nie wyrzuciło nic ani razu, ani sonda, ani sai. Sam się troszkę zdziwiłem, bo czytając jak ludzie usuwali, to waliło im błędami.
-
nie mam kata, jest downpipe 2.75 cala, dv mam oryginał nowy + zawór forge z możliwością ustawienia go jako zwykły zawór dv lub bov, a obu konfiguracjach nic to nie zmieniało. Logi o których piszesz zrobię, ale dopiero jutro raczej najszybciej. Dodałem jeszcze (o czym zapomniałem) SAI jest usunięta wraz z kombizaworem i zaślepiona. Nie jest wyprogramowana jeszcze z kompa. To samo z drugą sondą kata, aczkolwiek jest na niej emulator i jak narazie błędów nie ma.
-
Miałem jakiś podobny błąd raz kiedyś. W związku z przeładowaniem, nie podam kodu błędu bo nie pamiętam, raz tylko się pojawił. Tu ktoś właśnie kiedyś grzebał prawdopodobnie coś w sofcie, może spartolona robota i coś poszło nie tak z czasem. Dobry tuner by to ogarnął, czy turbo śmietnik?
-
Witam, prosiłbym o analizę logów mojego samochodu, mam uczucie i to dosyć mocne ze stracił na przyspieszeniu, Z modyfikacji przeprowadzonych to między innymi: - dp - centralny intercooler - filtr stożkowy - przepływka wymieniana we wrześniu na nową bosha - nowy zawór n75 ENGITECH niespełna miesiąc temu - usunięta SAI + kombizawór (zaślepiony) Logi statyczne: 001/003 002/033 090/093 Logi dynamiczne: 002/033 003/020 090/093 115/118 W aucie jest LPG, aczkolwiek logi robione na PB. Brak błedów.
-
Witam, czego to może być przyczyna? Chwile pochodzi i zanika, dając gazu wraca IMG_7769.mov