Skocz do zawartości

AudiA4B51995

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AudiA4B51995

Informacje

  • Imię
    Audiana
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AudiA4B51995

0

Reputacja

  1. w przyszłym roku to sprawdzę gdyż już jest samochód poskładany i nie chce mi się go rozbierać chyba że immo znowu zacznie doskwierać na tą chwilę immo się nie pojawia być może za sprawą tego przycisku albo pogody im zimniej tym lepiej dla układu immobilizera
  2. tak czy siak macie obaj panowie rację brązowy dalej czarny jest masa:) dziękuję wszystkim za pomoc Radio gra Macie może jakiś pomysł aby sprawdzić zużycie napięcia podczas wyłączenia radia? ktoś gdzieś podawał link do filmiku gdzie można było miernik połączyć pomiędzy aku aby to sprawdzić za jakiś czas będę się brać za ten temat zobaczę sobie ile pobiera włączone radio oraz ile wyłączone aby zobaczyć czy jest różnica czy aby radio nie jest uśpione.
  3. Aktualizacja bo już działa <3 Już pisze co się dzieje a więc dając ten sygnałowy pod pin 11 przełącza mi się automatycznie radio na kamerę bez możliwości grzebania w menu gdy go odłączam mogę z menu przechodzić na kamerę fajnie by było gdybym go miał podpiętego pod wsteczny a ten drugi zasilający pod stałe napięcie abym mógł w czasie jazdy do przodu samemu sobie włączać np za pomocą dodatkowego przycisku z napięcia od świateł podświetlenia tablicy rejestracyjnej bądź z innego źródła i to dać na przycisk aby móc włączać/wyłączać kamerę chyba że stałe napięcie nie będzie jej szkodziło? wtedy mógłbym zostawić cały czas pod napięciem od podświetlenia rejestracji a tylko ten sygnałowy co przy radiu idzie pod pin 11 dać do wstecznego aby wymusić wtedy przełączenie kamery na biegu wstecznym. Taką mam aplikacje do kamerki daje możliwość nagrywania itp. Napiecie po podłączeniu pod światło cofania i wbiciu biegu cofania także jest podłączone światło cofania + czujniki parkowania/cofania Napiecie już przy radiu w tym długim kablu 6m co wciskam go do Reversing Camera Port Napięcia są w okay? Po podłączeniu pod Reversing Camera Port kamera działa :030: zrobiłem taki mostek by nie ciągnąć kolejnego kabla do wstecznego a tu niżej podam ustawienia dotyczące kamery w systemie android: Ustawienia w systemie po wpisaniu kodu 16176699 dotyczące kamery cofania i kamery frontowej Inne ustawienia które może trzeba zmienić: edit. teraz rozmyślam jak to zrobić by działała podczas jazdy do przodu ale to nie jest aż takie konieczne na razie gdyż i tak bardzo cieszy że już działa Zastanawia mnie także jak podpiąć pod nią czujniki parkowania? czy pod RCA ALOUT i RCA ALOUT- ??
  4. od trzech miesięcy jestem kierowca i mam dopiero co auto więc jeśli mogę zapytać to czemu tak piszesz? to już nie można słuchać radia na nieodpalonym silniku? czy podasz mi minimalny spadek w aku który jest bezpieczny? np do z 12,5 do 12? dodam że mam samochód na benzynę + lpg słyszałem że w dieslach jest problem z odpalaniem na niskim napięciu aku. W ogóle dzięki za tą informację którą już napisałeś będę do momentu kiedy pojawi się od Ciebie wiadomość bardziej oszczędzać aku i słuchać tylko na odpalonym.
  5. Gdy napięcie spada do 11,6 na programie 20 w klimatroniku to odpalam go bądź robię sobie przejażdżkę ok 20km do 40km i wraca 12,5-12-6 czy tak można robić?
  6. Mam radio z androidem i czasami słucham bez odpalenia samochodu i sobie sprawdzam jak wygląda napięcie po pewnym czasie słuchania czy odpali następnego dnia.
  7. czy może być do wyłączenia immo? tylko że ten przycisk nie ma czegoś takiego że włącz/wyłącz to taki klikacz że odskakuje po wciśnięciu.
  8. Posiadam Radio z Androidem które daje możliwość podglądu kamery cofania w systemie android + wlacza sie zanim zaladuje sie android (czyli bez systemowo) zastanawiam się tylko pod co podpiąć zasilanie aby kamera włączała się gdy będę tego chciał w systemie oraz gdy wrzuca się wsteczny bieg. Moje rozwiązania jakie przychodzą mi do głowy to: Roz.1. Podłączyć napięcie pod światło od kierunku więc jeśli pójdzie prąd z kierunku to włączy się podgląd w systemie oraz zanim system sie uruchomi ciekawe rozwiązanie gdyż fajnie zobaczyć co się dzieje z tyłu gdy zmieniam pas ruchu oraz gdy cofam auto do tyłu - minus że tylko gdy kierunkowskaz będzie włączony. Roz.2. Podłączyć pod światło od podświetlenia rejestracji aby mieć zawsze możliwość włączenia kamery minusem tego zabiegu będzie zużycie kamery przez ciągłe napięcie i zużywanie kamery? czy wyświetlanie ciągłego obrazu nie załatwi jej? 3. Pod światło wsteczne i pod światło od tablicy rejestracyjnej z użyciem diody zenera który puszcza prąd w jedna stronę co by pomogło w tym aby prąd z tablicy nie zasilał światła od wstecznego ale dalej wracamy do punktu 2 czy aby nie będzie skracało żywotności kamery cofania ciągle napięcie? co o tym myślicie i czy macie też jakieś inne pomysły? edit. Mam trochę informacji z instrukcji radia oraz trochę grafik z internetu: Instrukcja podłaczenia kamery dołączona do radia: Na radiu: Instrukcja dołączona do kamery cofania w miejscu podświetlenia rejestracji: pobrane z internetu dodam że ma przy wejściu do radia podłączam pod Video In oraz gdy kabel podłączam pod pin 11 pisze przełącza się w radiu na ekran kamery gdzie pisze NO Signal i zastanawiam się czy Pin 11 jest prawidłowy? Przeprowadzony kabel od radia do świateł cofania podłączony czerwony na plus a ten drugi na minus przy kamerze były 2 kabelki do podświetlenia rejestracji oraz jeden czerwony kabel trochę poniżej przy stykach cinch i ten czerwony raz nie dałem nigdzie a raz pod podświetlenie pod rejestracje i wtedy gdy zapaliłem światła przełączał mi na ten ekran i pojawiał się No signal zastanawia mnie co się dzieje bo gdy wbijam wsteczny to nic się nie dzieje ale gdy włączam podświetlenie rejestracji to pojawia się no signal gdy jest podpięty 11 Pin w radiu i Video IN co robić ktoś pomoże? kable ta czarna kostka posiada 4 kable czerwony, żółty, niebieski i czarny czyli jeden od zasilania po włączeniu stacyjki, drugi od zasilania z aku, trzeci masa i ten niebieski to Pin 11 jeśli reakcja radia po podpięciu przełącza na ekran z napisem NO Signal
  9. Ostatnio montowałem kamerę cofania w miejscu podświetlenie rejestracji i znalazłem przypadkowo taki guzik nie wiem od czego on jest czy ktoś coś takiego widział?
  10. 20. Rzeczywista wartość napięcia sprężarki/napięcia pokładowego (wolt), napięcie akumulatora a ta 20? nie odpowiada za napięcia aku? pokazuje mi to samo co jak sprawdzam miernikiem 12,5 na zgaszonym
  11. Czy którymś z tych kodów można odczytać napięcie akumulatora? albo jego stan? kupiłem jakiś czas temu radio z androidem i chciałbym jakoś sprawdzić czy nie obciąża zbyt mocno aku oraz raz na jakiś czas sprawdzać na postoju gdy gra radio jak się ma sprawa z aku. Jeśli ktoś wie który kod odpowiada za napięcie aku to proszę napisać poniżej z góry wielkie dzięki !!
  12. Czy ktoś ma może opisy kabli? chcę podłączyć radio z androidem poniżej mam opis jak powinno być podłączone lecz nie wiem które kable są od czego czy ktoś może coś doradzić? z góry wielkie dzięki Od czego to jest?
  13. Odlaczylem aku na godzinę i odpala od strzala jutro wjade na kanał i zobacze pod nim czy czegos nie obtarlem będąc w warszawie bo raz zdarzyko mi się przejechać przez spowalniacz na 2 i było słychać obtarcie. I poszukam tej kostki i zobacze czy wszystko z nia okay
  14. Ktos na innym forum pisał by pod kierownicą odszukać kostke od petli immobilazera i ją rozpiąć wyczyścić i ponownie połączyć tylko nie wiem gdzie dokladnie sie znajduje by to zrobić
  15. Mam tylko jeden kluczyk czasami odpala z tego kluczyka zaczęło się to robić po zakupie auta i przejechaniu ok 500km Ile kosztuje usuniecie immo z ecu? I czy sa jakieś inne rozwiązania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...