Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dusi się na benzynie na zimnym i ciepłym silniku


slawek9676

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z audi a4 b5. Audi ma problem na benzynie jak dodaje gazu czy to na zimnym czy na ciepłym auto dusi i strzela coś pod maską czekam kilka minut pod blokiem zanim się przełączy na gaz. Na gazie chodzi idealnie nic się nie dzieje. Gdy w trakcie jazdy przełączę auto na benzynie jeszcze w miarę jakoś chodzi chodź nie ma tej mocy co powinien. POMOZCIE

 WYMIENIONE : swiece,kable ,aparat zapłonowy,filtr powietrza i paliwa

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Netsuu98a napisał:

u mnie tak się działo na gazie, wymienili mi dysze na większe.

Toś mu udzielił rady, piszę że na gazie śmiga dobrze.

A widzę że Ty tu też temat z jakimś szarpaniem i brakiem mocy założyłeś,  więc nie jestem pewien czy to że założyli Ci większe duże to też takie dobre rozwiązanie problemu było/jest. Ale to już jakby inna historia.

A co do problemów autora to radzi bym na początek dobra diagnostę zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pieterb napisał:

Toś mu udzielił rady, piszę że na gazie śmiga dobrze.

A widzę że Ty tu też temat z jakimś szarpaniem i brakiem mocy założyłeś,  więc nie jestem pewien czy to że założyli Ci większe duże to też takie dobre rozwiązanie problemu było/jest. Ale to już jakby inna historia.

A co do problemów autora to radzi bym na początek dobra diagnostę zrobić.

Założył takie jakie powinny być ponieważ miałem założone zbyt małe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy będzie problem, gdy poluzujesz korek wlewu paliwa.

Ja tak miałem, gdy szwankował zawór odprowadzania par paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gdzieś wyczytałem że może to być czujnik 

 

"Najprawdopodobniej będziesz mieć uszkodzony czujnik temperatury i odczytuje on, że silnik jest zimny i za dużo mieszanki idzie i wtedy silnik zalewa i nie chce odpalić. Wymiana czujnika może pomóc, a jak nie, to wtedy jeszcze trzeba zrestartować komputer, tzn. taki przypadek widziałem w VW, ale tutaj może być podobnie."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie przestał odpalać po nagraniu filmiku odpuściłem mu wcześniej odpalał za 2-3 razem

kuzyn miał mi pożyczyć OBD może by coś pokazało na razie nie wiem co mu jest

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AudiA4B51995 napisał:

u mnie przestał odpalać po nagraniu filmiku odpuściłem mu wcześniej odpalał za 2-3 razem

kuzyn miał mi pożyczyć OBD może by coś pokazało na razie nie wiem co mu jest

 

 

Immobilizer 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Patrykbfb napisał:

Immobilizer 

Dodam że ma czasami tak że nawet jak kluczyk jest w stacyjce to zamyka się i włącza się alarm i szybko wciskam na pilocie by wyłączyć i odblokować drzwi czy to też od tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo a centralny zamek to dwa inne moduły (chyba) z tym że ci auto gaśnie to na 100% immobilizer bo ci nawet kontrolka miga a powinna gasnąć całkiem. Jak masz drugi kluczyk to spróbuj z drugiego klucza odpalić. Być może z tego nie zczytuje. Jeżeli drugi kluczyk też nie zadziała to najlepiej usunąć całkiem immo z ECU bo może to być tańsze niż jego naprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko jeden kluczyk czasami odpala z tego kluczyka zaczęło się to robić po zakupie auta i przejechaniu ok 500km

 

Ile kosztuje usuniecie immo z ecu? I czy sa jakieś inne rozwiązania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, AudiA4B51995 napisał:

Mam tylko jeden kluczyk czasami odpala z tego kluczyka zaczęło się to robić po zakupie auta i przejechaniu ok 500km

 

Ile kosztuje usuniecie immo z ecu? I czy sa jakieś inne rozwiązania?

Usunięcie 150-300. Inne rozwiązania To zależy co jest uszkodzone może ta cewka w stacyjce co zczytuje z klucza lub coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos na innym forum pisał by pod kierownicą odszukać kostke od petli immobilazera i ją rozpiąć wyczyścić i ponownie połączyć tylko nie wiem gdzie dokladnie sie znajduje by to zrobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odlaczylem aku na godzinę i odpala od strzala jutro wjade na kanał i zobacze pod nim czy czegos nie obtarlem będąc w warszawie bo raz zdarzyko mi się przejechać przez spowalniacz na 2 i było słychać obtarcie.

 

I poszukam tej kostki i zobacze czy wszystko z nia okay 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...