-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
-
Nikoszym obserwuje zawartość Uszkodzony przewód eżektora , Rurka w przepustnicy Audi A4 B6 2.0 ALT , Sygnał czujnika zmierzchu i stacyjki w A4 B7 i 3 innych
-
Rzuć okiem na te schematy: Układ chłodzenia - A4/Avant (2001 - 2005) - Układ chłodzenia silnika. > ETKA Online > WebAutoCats.com WEBAUTOCATS.COM Katalog części Audi. Układ chłodzenia silnika.. Auto części zamienne ETKA Online. Układ ssący - A4/Avant (2001 - 2005) - Ezektor. uklad ssacy. uklad filtra z weglem aktywnym. > ETKA Online > WebAutoCats.com WEBAUTOCATS.COM Katalog części Audi. Ezektor. uklad ssacy. uklad filtra z weglem aktywnym.. Auto części zamienne ETKA Online. Jak mechanik mi auto zwróci to ci jeszcze jakieś zdjęcia mogę podesłać co i jak dokładnie.
-
Skąd wziąć i gdzie znaleźć jakieś piny/przewody z sygnałem czujnika zmierzchu i z sygnałem że stacyjka jest przekręcona?
-
16684 - P0300-001 16687 - P0303-001 16688 - P0304-001 Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylinder. Z paliwem raczej problemu nie ma bo to samo się dzieje na benzynie i lpg, pytanie co dalej mam sprawdzać żeby to naprawić.
-
Żadnych objawów nie było
-
Przy przyspieszeniu gdy osiągnąłem 3500 obr/min silnik nie wkręcał się wyżej, było czuć odcięcie na każdym biegu i zaczął mrugać check. Po dłuższej jeździe na 3000 obr/min problem z odcięciem ustał, ale co to takiego mogło być? Nie podłączałem jeszcze pod komputer.
-
17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.) P1136 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona Kody gotowości: 0000 0001
-
Właśnie znowu check wyskoczył, od zrobienia logów tylko na benzynie jeździłem, myślisz że przepływka może być problemem? Albo co jeszcze VCDS'em sprawdzać?
-
dzięki wielkie przem8
-
Zwracam się z prośbą analizy logów dotyczących poniższego wątku Logi dynamiczne benzyna - Log #639391 LOG.TUNEZILLA.COM Logi dynamiczne LPG - Log #639394 LOG.TUNEZILLA.COM
-
tylko jeszcze spytam, jak skasuje błędy to od razu robić logi czy jeszcze silnik po skasowaniu zgasić?
-
test robiłem, vcds pokazuje że wszystko z nią dobrze
-
Zapalił mi się check, podpiąłem pod kompa i wyszedł ten błąd: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-907-557-ALT.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 909 557 R HW: 8E0 909 057 B Komponent i/lub wersja: 2.0L R4/5VS G 0010 Kodowanie: 0011501 Kod serwisu: WSC 12233 666 99999 VCID: 428117CA1E8FD89B95-5178 Znaleziono 1 błąd: 17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.) P1136 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny - MIL zapalona Kody gotowości: 0000 0000 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ostanio wymieniałem filtr powietrza, przepływke, przewód powietrza ssącego, odme zaworów i eżektor z przewodami podciśnienia, nowe świece, wyczyszcona przepustnica z późniejszą adaptacją. Nowa instalacja LPG zakłada w zeszłym roku, przejechała dopiero 20tys. km I teraz pytanie, co może być przyczyną tego błędu i jak to wogule sprawdzić?
-
Ułamałem przewód od eżektora jak na zdjęciach poniżej, problem w tym że nie wiem co to za przewód i jak znaleźć nowy na wymianę, ani jak to wymienić. Dlatego proszę o jakąś pomoc i podpowiedzi jak to naprawić. Na tą chwilę tylko zaślepiłem te przewody.
-
Analiza logów 2.0 ALT +LPG, logi statyczne i dynamiczne
Nikoszym odpowiedział(a) na Nikoszym temat w Audi A4 B6/B7
no to skasowałem jeszcze przed rozpoczęciem, zapomniałem napisać