-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Nikoszym obserwuje zawartość Uszkodzony przewód eżektora , Sygnał czujnika zmierzchu i stacyjki w A4 B7 , Odcięcie przy 3500 obr/min w A4 B7 2.0 i 2 innych
-
Skąd wziąć i gdzie znaleźć jakieś piny/przewody z sygnałem czujnika zmierzchu i z sygnałem że stacyjka jest przekręcona?
-
16684 - P0300-001 16687 - P0303-001 16688 - P0304-001 Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylinder. Z paliwem raczej problemu nie ma bo to samo się dzieje na benzynie i lpg, pytanie co dalej mam sprawdzać żeby to naprawić.
-
Żadnych objawów nie było
-
Przy przyspieszeniu gdy osiągnąłem 3500 obr/min silnik nie wkręcał się wyżej, było czuć odcięcie na każdym biegu i zaczął mrugać check. Po dłuższej jeździe na 3000 obr/min problem z odcięciem ustał, ale co to takiego mogło być? Nie podłączałem jeszcze pod komputer.
-
17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.) P1136 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona Kody gotowości: 0000 0001
-
Właśnie znowu check wyskoczył, od zrobienia logów tylko na benzynie jeździłem, myślisz że przepływka może być problemem? Albo co jeszcze VCDS'em sprawdzać?
-
dzięki wielkie przem8
-
Zwracam się z prośbą analizy logów dotyczących poniższego wątku Logi dynamiczne benzyna - Log #639391 LOG.TUNEZILLA.COM Logi dynamiczne LPG - Log #639394 LOG.TUNEZILLA.COM
-
tylko jeszcze spytam, jak skasuje błędy to od razu robić logi czy jeszcze silnik po skasowaniu zgasić?
-
test robiłem, vcds pokazuje że wszystko z nią dobrze
-
Zapalił mi się check, podpiąłem pod kompa i wyszedł ten błąd: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-907-557-ALT.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 909 557 R HW: 8E0 909 057 B Komponent i/lub wersja: 2.0L R4/5VS G 0010 Kodowanie: 0011501 Kod serwisu: WSC 12233 666 99999 VCID: 428117CA1E8FD89B95-5178 Znaleziono 1 błąd: 17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.) P1136 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny - MIL zapalona Kody gotowości: 0000 0000 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ostanio wymieniałem filtr powietrza, przepływke, przewód powietrza ssącego, odme zaworów i eżektor z przewodami podciśnienia, nowe świece, wyczyszcona przepustnica z późniejszą adaptacją. Nowa instalacja LPG zakłada w zeszłym roku, przejechała dopiero 20tys. km I teraz pytanie, co może być przyczyną tego błędu i jak to wogule sprawdzić?
-
Ułamałem przewód od eżektora jak na zdjęciach poniżej, problem w tym że nie wiem co to za przewód i jak znaleźć nowy na wymianę, ani jak to wymienić. Dlatego proszę o jakąś pomoc i podpowiedzi jak to naprawić. Na tą chwilę tylko zaślepiłem te przewody.
-
Analiza logów 2.0 ALT +LPG, logi statyczne i dynamiczne
Nikoszym odpowiedział(a) na Nikoszym temat w Audi A4 B6/B7
no to skasowałem jeszcze przed rozpoczęciem, zapomniałem napisać -
Analiza logów 2.0 ALT +LPG, logi statyczne i dynamiczne
Nikoszym odpowiedział(a) na Nikoszym temat w Audi A4 B6/B7
miałem błąd: 16486 - Miernik masy powietrza (G70) P0102 - 002 - Sygnał za mały - Sporadyczny Przeczyściłem wtyczke od przepływki i błąd przestał się pojawiać, przed wykonaniem logów jeszcze raz sprawdziłem błędy, żadnych już nie było. Dzisiaj rano odpaliłem silnik na zimnym, widać było drobną poprawę, obroty już tak bardzo nie falowały i samo falowanie trwało krócej. Dzisiaj jeszcze raz podepnę pod komputer i sprawdzę czy znowu jakieś błędy wysypie. Jeszcze tylko spytam, logi lepiej wrzucać w plikach .csv czy jako wykresy i skąd te wykresy wziąć jak już. -
logi wrzuciłem tutaj jako oddzielny post