-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O pioottr

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Podkarpackie
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Winna była przejściówka, przełożyłem do pojedynczej podwójna kostkę i teraz działa.
-
Możesz mi pomóc i podać jak to zrobić i czy to w module ABS? Znalazłem, że trzeba zaktualizować prawdopodobnie sterownik ABS i ta funkcja powinna być dostępna. Widzę, że wiedza tajemna...
-
Przecież można to ustawić w innych modelach audi, tutaj się nie da?
-
A jak zrobić żeby puścił bez zapiętych pasów?
-
pioottr obserwuje zawartość Wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic w Audi A4 B9 , Automatyczny ręczny w Audi Q5 FY , Wskaźnik przyśpieszenia na zegarach w Audi Q5 FY i 1 inny
-
Mam pytanie o hamulec ręczny, nie zaciąga się automatycznie (wyjątek to wniesienie) ani nie puszcza przy ruszaniu, trzeba to zrobić manualnie. W sterowniku ABS/adaptacje/automatyczny hamulec ręczny nie ma możliwości zmiany: błąd: kanał niedostępny mimo wpisania kodu s11820 (taki podpowiada), 40168 również nic nie zmienia. W dobrym miejscu szukam czy jest na to inny sposób?
-
Ale nie pasuje, próbowałem. Podpiąłem antenę + 2 przejściówki wg wcześniejszej instrukcji i mam zwarcie z masą. Sprawdzałem przejścia na przewodach, nie ma zwarcia. Jest szansa, że to antena?
-
Również gdybym nie miał z tym doświadczenia to bym nie pisał :). Nie ma sensu już ta dyskusja, czas pokaże co z tego wyszło.
-
Zatem zobaczymy, skoro jest to zamiennik Boscha do mojego silnika to zaryzykuję. Ps. Pracuje w firmie która produkuje części elektroniczne na pierwszy montaż oraz zamienniki i różnią się tylko nadrukiem
-
A ja widzę kolego, że ślepo wierzysz w numery producentów i naciąganie na kasę. Audi nie produkuje tej części tylko zleca wykonanie. Identyczna część do dokładnie tego samego silnika tylko w innym modelu. Ale wolny wybór, nie jeden się da wy..ać. Podsumowując jak Cię stać to płać!
-
Założony BOSCH 0 281 003 083 zalecany m.in. dla a4 b9 z dokładnie takim samym silnikiem (ok. 120 zł ja miałem za 70). Testowany na mrozach, działa poprawnie. Jest troszkę mniejszy ale pasuje idealnie. Polecam nie kupować ORI.
-
W passacie b8 działa to w zwykłej benzynie 2.0, jaki to czujnik masz numer?
-
Uruchomiłem wskaźnik przyspieszenia (kropka która się przemieszcza przy hamowaniu i przyspieszaniu) ale nie reaguje na zachowanie auta. Jaki czujnik za to odpowiada, mogę go nie mieć?
-
600 zł za przekaźnik to przesada, dam znać co z tego wyszło
-
Miałem 2 razy incydent że długo kręcił po kilku godzinnym postoju na zewnątrz. Wyskoczył powyższy błąd, dał się skasować, profilaktycznie przeczyscilem styki przekaźnika 04L907281B. Myślałem żeby podmienić i sprawdzić, widzę że są identyczne przekaźniki BOSCH 0 281 003 089 Seat Volkswagen. Opis pinów oraz wygląd jest taki sam a jest dużo tańszy. Będzie pasować?
-
pioottr zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic w Audi A4 B9
pioottr odpowiedział(a) na Kevirek temat w Audi A4 B9
Ostatnio wymieniałem komplet z filtrami i uszczelkami mechatroniki. Filtry brałem hengst, uszczelki Ori. Olej atf Ori, mtf zamiennik motul. Trochę strach był ale poszło bez problemów. W ASO zalecali też miskę wymienić ale dałem nowa uszczelkę i silikon. W najbliższym czasie zrobię adaptacje vcds-em.