Q4rr88
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Q4rr88
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
3.2 FSI V6
-
Kod silnika
CALB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Q4rr88
0
Reputacja
-
Nikt nie pomógł, ale pomogłem sobie sam P219 od razu wymieniać wtryskiwacz
-
Q4rr88 obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny , Diagnostyka błędu P2019D i Q5 3.2 FSI P2019D bład
-
Cześć szukam dobrego kogoś do zdiagnozowania P219D coś się dzieje w cylindrze nr 2 Przeczytałem P219D Cylinder 2 unbalance error - description, symptoms, causes of error AVTOTACHKI.COM P219D Cylinder 2 unbalance error ✔️ Explanation, description, possible causes of the error ✔️ Meaning of factory error codes Oraz https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2012/MC-10073849-2280.pdf I sam osobiście mam za mało czasu aby te wszystkie czujniki sprawdzić i chyba wiedzy więc potrzebny ktoś kto od razu przez telefon nie powie panie rozrząd i będzie ok Wawa okolice
-
Cześć Mam pewien problem jakiś czas temu nabyłem Audi Q5 3.2 FSI rok 2010. Auto zaczęło bujać budą więc po zapoznaniu się z niektórymi tematami na forach nabyłem program diagnostyczny i wykazało wypadanie zapłonu na 2,3,5 cylindrze, problemy z powietrzem wtórnym i kilka innych. Zostały mi już tylko dwa błędy które po skasowaniu wracają z check engine po niekiedy kilku dniach. 7115 - Cylinder 2 P0302 00 [101] - rozpoznane wypadanie zapłonów Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 190872 km Data: 2022.09.07 Czas: 18:06:51 Prędkość obrotowa silnika: 690.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 18.8 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 67 °C Temperatura powietrza zasysanego: 38 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 12.695 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów silnika: wartość rzeczywista: 672 /min MAF_ENVD: 119.83529 mg/stroke Temperatura płynu chłodzącego (niefiltrowana): 67.5 °C Silnik: stan pracy: IS T_AST_ENVD: 0.00 s Prędkość pojazdu: wartość rzeczywista: 0 km/h 6123 - Mieszanka paliwowo-powietrzna; cylinder 2 P219D 00 [039] - Brak równowagi Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 190872 km Data: 2022.09.07 Czas: 18:13:03 Prędkość obrotowa silnika: 701.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 21.2 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 37 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.609 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów silnika: wartość rzeczywista: 704 /min MAF_ENVD: 119.83529 mg/stroke Temperatura płynu chłodzącego (niefiltrowana): 90.8 °C Silnik: stan pracy: IS Obciążenie silnika: 21.093750 % Prędkość pojazdu: wartość rzeczywista: 0 km/h Kody gotowości: 1110 1101 Na tym forum jest jeden temat z tym błędem P2019D ale niestety nie jest on rozwiązany :/ Szukałem tez na innych forach ale sam 219 też jest mało gdzie kolwiek wpisany. Oddałem więc auto do mechanika na zbadanie tematu, i zbadanie zrobili tak jak ja usunęli błąd powiedzieli ze zrobione a tu cyk 5 dni później błąd ponownie, więc nie chce mi się już nikomu auta dawać chyba ze komuś z Warszawy ogarniętemu lub jak ktoś może polecić gdzie się tym można skierować. Sam osobiście czytam dalej o tym i jest tego sporo a nie wiem czy będę umiał zdiagnozować wszystko Pytanie więc czy ktoś już się borykał z tym błędem na drugim cylindrze i może pokierować co sprawdzić aby zacząć ograniczać krąg potrzebnych do sprawdzenia rzeczy. Mam VCDS, multimetr niestety oscyloskopu już nie. Na teraz auto ma takie objawy: Po odpaleniu na zimno bieg jałowy buja budą lekko Po przegazowaniu przestaje to doczuwać tak mocno ale dalej jest trzęsienie. Niekiedy zakopci a w tym samym momencie zaczyna bujać troszkę więcej Przy wymiany siewcy na 2 cylindrze wyglądała na mokrą stąd moje podejrzenie że leje wtryskiwacz Strasznie śmierdzi benzyną Co już zrobiłem mowa tylko o tym drugim cylindrze: Wymieniłem świece Wymieniłem cewkę Sprawdziłem wzrokowo wiązkę Sprawdziłem wzrokowo przewody paliwowa oraz powietrza Mechanik wymieniał olej 4 dni temu nie widział aby był rzadki po mieszaniu z benzyną więc raczej pierścienie są ok, auto ma też moc bo pomimo tych objawów wkręca się dobrze na obroty i idzie jak strzała. Z góry dzięki od razu za podpowiedzi 4 Jak jest jeszcze na tym forum ktoś z głową na karku co umiałby to zdiagnozować bez wymieniania na ślepo to proszę się odezwać
-
Cześć Damian Warszawa obecnie Q5 3.2 FSI na A4 raczej czas nie przyjdzie ale forum wygląda obiecująco stąd założyłem konto