Skocz do zawartości

Q4rr88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Q4rr88

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.2 FSI V6
  • Kod silnika
    CALB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Q4rr88

0

Reputacja

  1. Q4rr88

    Q5 3.2 FSI P2019D bład

    Nikt nie pomógł, ale pomogłem sobie sam P219 od razu wymieniać wtryskiwacz
  2. Cześć szukam dobrego kogoś do zdiagnozowania P219D coś się dzieje w cylindrze nr 2 Przeczytałem P219D Cylinder 2 unbalance error - description, symptoms, causes of error AVTOTACHKI.COM P219D Cylinder 2 unbalance error ✔️ Explanation, description, possible causes of the error ✔️ Meaning of factory error codes Oraz https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2012/MC-10073849-2280.pdf I sam osobiście mam za mało czasu aby te wszystkie czujniki sprawdzić i chyba wiedzy więc potrzebny ktoś kto od razu przez telefon nie powie panie rozrząd i będzie ok Wawa okolice
  3. Q4rr88

    Q5 3.2 FSI P2019D bład

    Cześć Mam pewien problem jakiś czas temu nabyłem Audi Q5 3.2 FSI rok 2010. Auto zaczęło bujać budą więc po zapoznaniu się z niektórymi tematami na forach nabyłem program diagnostyczny i wykazało wypadanie zapłonu na 2,3,5 cylindrze, problemy z powietrzem wtórnym i kilka innych. Zostały mi już tylko dwa błędy które po skasowaniu wracają z check engine po niekiedy kilku dniach. 7115 - Cylinder 2 P0302 00 [101] - rozpoznane wypadanie zapłonów Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 190872 km Data: 2022.09.07 Czas: 18:06:51 Prędkość obrotowa silnika: 690.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 18.8 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 67 °C Temperatura powietrza zasysanego: 38 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 12.695 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów silnika: wartość rzeczywista: 672 /min MAF_ENVD: 119.83529 mg/stroke Temperatura płynu chłodzącego (niefiltrowana): 67.5 °C Silnik: stan pracy: IS T_AST_ENVD: 0.00 s Prędkość pojazdu: wartość rzeczywista: 0 km/h 6123 - Mieszanka paliwowo-powietrzna; cylinder 2 P219D 00 [039] - Brak równowagi Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 190872 km Data: 2022.09.07 Czas: 18:13:03 Prędkość obrotowa silnika: 701.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 21.2 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 37 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.609 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów silnika: wartość rzeczywista: 704 /min MAF_ENVD: 119.83529 mg/stroke Temperatura płynu chłodzącego (niefiltrowana): 90.8 °C Silnik: stan pracy: IS Obciążenie silnika: 21.093750 % Prędkość pojazdu: wartość rzeczywista: 0 km/h Kody gotowości: 1110 1101 Na tym forum jest jeden temat z tym błędem P2019D ale niestety nie jest on rozwiązany :/ Szukałem tez na innych forach ale sam 219 też jest mało gdzie kolwiek wpisany. Oddałem więc auto do mechanika na zbadanie tematu, i zbadanie zrobili tak jak ja usunęli błąd powiedzieli ze zrobione a tu cyk 5 dni później błąd ponownie, więc nie chce mi się już nikomu auta dawać chyba ze komuś z Warszawy ogarniętemu lub jak ktoś może polecić gdzie się tym można skierować. Sam osobiście czytam dalej o tym i jest tego sporo a nie wiem czy będę umiał zdiagnozować wszystko Pytanie więc czy ktoś już się borykał z tym błędem na drugim cylindrze i może pokierować co sprawdzić aby zacząć ograniczać krąg potrzebnych do sprawdzenia rzeczy. Mam VCDS, multimetr niestety oscyloskopu już nie. Na teraz auto ma takie objawy: Po odpaleniu na zimno bieg jałowy buja budą lekko Po przegazowaniu przestaje to doczuwać tak mocno ale dalej jest trzęsienie. Niekiedy zakopci a w tym samym momencie zaczyna bujać troszkę więcej Przy wymiany siewcy na 2 cylindrze wyglądała na mokrą stąd moje podejrzenie że leje wtryskiwacz Strasznie śmierdzi benzyną Co już zrobiłem mowa tylko o tym drugim cylindrze: Wymieniłem świece Wymieniłem cewkę Sprawdziłem wzrokowo wiązkę Sprawdziłem wzrokowo przewody paliwowa oraz powietrza Mechanik wymieniał olej 4 dni temu nie widział aby był rzadki po mieszaniu z benzyną więc raczej pierścienie są ok, auto ma też moc bo pomimo tych objawów wkręca się dobrze na obroty i idzie jak strzała. Z góry dzięki od razu za podpowiedzi 4 Jak jest jeszcze na tym forum ktoś z głową na karku co umiałby to zdiagnozować bez wymieniania na ślepo to proszę się odezwać
  4. Cześć Damian Warszawa obecnie Q5 3.2 FSI na A4 raczej czas nie przyjdzie ale forum wygląda obiecująco stąd założyłem konto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...