
Nacek
Pasjonat-
Postów
161 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Nacek

Informacje
-
Imię
Nacek
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Aż tak to nie, no nie wiem jak walnął ten jeden to i drugi może być już w nie najlepszym stanie.. Na razie zobaczę za coś dobrego to koszt pewnie +/- 300 zł
-
Niby nie, lecz ten stary też był okej brak błędów od położenia wału aż nagle momentalnie jak wyrzuciło EPC to już było za późno i auto na środku ronda mi zgasło... Po wymianie jest lepiej mniej charakterystycznych szarpnięć przy dodawaniu gazu wyprzedzaniu itp szczególnie jak się nagrzeje silnik Ale czytałem że ten od rozrządu po wymianie, pomimo braku przeciwwskazań do wymiany potrafi auto "ożywić", poprawić spalanie, pracę na jałowych itp. Czas robi swoje, tak samo jak przepływka - niby jest okej, a zaniża parametry i auto jest mułowate w moim przypadku po wymianie dodało mi to sporo mocy jakbym dodatkowy drugi silnik miał z tyłu schowany w bagażniku
-
Witam ostatnio wymieniłem czujnik położenia wału bo mi padł całkowicie, zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem wałka rozrządu też go profilaktycznie wymienić.. Jakiej firmy kupić żeby to działało?
-
Pęknięte gniazdo żarówki postojowej - lampy bi-xenon w Audi A4 B7
Nacek odpowiedział(a) na Nacek temat w Audi A4 B7
Nie do końca, jest tam pęknięte gniazdo od mocowania postojówki to miałem na myśli czy jest to wykonalne naprawa takiej usterki w tej lampie -
Pęknięte gniazdo żarówki postojowej - lampy bi-xenon w Audi A4 B7
Nacek odpowiedział(a) na Nacek temat w Audi A4 B7
Piękne lampy Aa regeneruje Pan stare środki te wkłady itp.? Bo trochę do Siebie mamy Km więc jedynie albo zakup już właśnie gotowych, albo wysyłka kurierem uszkodzonej do regeneracji - jak by to wyglądało? -
No to dobrze to chyba to kupuje ten OBD Eleven, mi potrzeba prv do amatorskich spraw więc tyle mi wystarczy w razie coś. Nie mam warsztatu ani nie prowadzę jakiś usług, bo te co podałeś troszkę za dużo wołają i tam też trzeba mieć jeszcze dodatkowo abonament? Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VAG-COM.PL
-
A czy tym interfejsem zrobię podstawowe rzeczy takie jak: usuwanie inspekcji serwisowo olejowej i zmiana parametrów przypomnienia bo w jednym aucie wywala mi co 5K KM, adaptacja przepustnicy, adaptacja bi xenon itp.? Czy tylko służy on raczej do odczytania i ewentualnie usuwania błędów hmm? Takim VCDS mój znajomy, (ale ma to z czarnego rynku) nawet koduje dodatkowo różne funkcje jeśli sterownik ma w samochodzie zapisane np. Hill-Hold Control albo opuszczanie prawego lusterka z biegiem wstecznym itd
-
Pęknięte gniazdo żarówki postojowej - lampy bi-xenon w Audi A4 B7
Nacek odpowiedział(a) na Nacek temat w Audi A4 B7
Miałeś rację sekwencja to raz, a dwa to jadąc po osiedlu nocą kręcąc od lewej do prawej widać jak strumień światła się pięknie przesuwa wraz z położeniem kierownicy lewo i prawo. Chyba mierzone jest to do prędkości auta i skrętu inaczej jak w tym przypadku A3 co mi się wydaje bardziej inteligentnym rozwiązaniem. Przetwornice są chyba jeszcze inne jak w tych nieskrętnych tak? To te lampy moje będą jedne z droższych dostępnych do B7 bo to na owy czas chyba była najbardziej wyposażona wersja reflektorów. Ja mam akurat z kierunkiem odbłyśnikiem pomarańcz te białe różniły się właśnie tylko tym odbłyśnikiem? A jeszcze były wersje jakieś BLACK środki, ale nie wiem czy to fabrycznie wychodziło czy po modyfikacjach posiadaczy.. -
A4 B7 i Golf 5 docelowo, ale w niedalekiej przyszłości nie wykluczam obsługę nowszych samochodów z grupy VAG
-
W skrócie jaka jest różnica HEX-NET do HEX-V2? Czemu takie ceny za złącze interfejsu. Ja myślałem o zwykłym kablu OBD2 do laptopa + program. Program już widzę można tam u nich pobrać jak się kupi któreś złączę.
-
Cześć jak w temacie co należy wiedzieć na start czy jest jakaś dostępna instrukcja tego programu? Chodzi mi o zwykłe odczytywanie błędów i parametrów. Każdorazowe podpięcie kosztuje 100zł u mechanika, troszkę za dużo żydzą. Dlatego przymierzam się do kupna interfejsu OBD2 oraz samego programu. Tylko tutaj pojawia się pytanie gdzie to zakupić bo rozbieżności w cenach zauważyłem są od 100zł, a nawet po 600zł. Poradzi ktoś coś, albo podeśle jakiegoś linka skąd zamawiać całe oprogramowanie z kablem. Pozdrawiam i życzę Zdrowych, wesołych spokojnych Świąt Wielkanocnych
-
Pęknięte gniazdo żarówki postojowej - lampy bi-xenon w Audi A4 B7
Nacek odpowiedział(a) na Nacek temat w Audi A4 B7
Dzięki, więc mówisz że mam skrętne po tych numerach co na lampach hmm.. A nie powinno to tak wyglądać jak się ma skrętne?: Bo ja takiego czegoś u siebie nie zaobserwowałem chyba (chociaż dla pewności jeszcze to sprawdzę z ciekawości bo nigdy w miejscu jak wariat nie kręciłem ;)) -
Pęknięte gniazdo żarówki postojowej - lampy bi-xenon w Audi A4 B7
Nacek odpowiedział(a) na Nacek temat w Audi A4 B7
Takie mam te lampy to jest skręt czy zwykły ale obstawiam na 99% że zwykły bo soczewki się nie ruszają, dajcie znać po tych numerach bo ja się na tym nie znam jak to odczytywać Od filtra źle było zdjęcie mi zrb -
Pęknięte gniazdo żarówki postojowej - lampy bi-xenon w Audi A4 B7
Nacek odpowiedział(a) na Nacek temat w Audi A4 B7
A czy jazda z samą oprawką bez żarówki może coś powodować oprócz błędu spalonej żarówki na fisie? Bo to można wykodować.. Chyba ją wywalę całkiem na razie dopóki tematu nie ogarnę bo pojadę 2 razy do roboty i wypada z gniazda i świeci w środku lampy grzeje tam niepotrzebnie się styka itp. Także chyba będzie to tymczasowe lepsze rozwiązanie.. -
Pęknięte gniazdo żarówki postojowej - lampy bi-xenon w Audi A4 B7
Nacek odpowiedział(a) na Nacek temat w Audi A4 B7
Porozglądam się za jakimś specem co takie tematy lamp ogarnia na rejonie też ale A jak nie to w komplecie wymienić, na jakieś w miarę dobre byle by tylko nie były bardzo jakieś zżółkniałe