Skocz do zawartości

Nacek

Pasjonat
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Nacek

Informacje

  • Imię
    Nacek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie jak w temacie muszę siłowniki wymienić bo obecne mi się wylały i nie chcą już trzymać oraz podnosić klapy. Co sądzicie o firmie Stabilus. Taka chyba średnia półka po pieniądzach to jest, ale czy będzie okej i zda egzamin?> Z przodu mam właśnie do maski tej firmy z polecenia znajomego już pół roku bo też się wylał stary po zimie i na razie bez zastrzeżeń - chociaż tam się mniej otwiera tą maskę.
  2. Powietrza - stary był zawalony syfem i nie wierzę że przepływka się nie mogła ustawić do nowego czystego bo czuć było paliwo jakby go zalewało do tego te pozostałe objawy, na desce żadnych błędów nie pokazał. Jedynie zdjąłem ten wężyk z lewej strony co wychodzi od błotnika i odkręciłem gumę od przepływki oraz ją ściągnąłem teraz myśle nie potrzebnie bo to nie koliduje, ale zresztą przepływomierz kiedyś wymieniałem na nowy.
  3. Witajcie jak w temacie po wymianie filtra zaczęły się takie dziwne objawy do powtórnego drugiego odpalenia aż po kilku minutach się uspokoiło. Miał zbyt wysokie obroty na ssaniu nie chciał ich zniżyć, chodził jakby na 3 tłoki telepało budą słaba reakcja na gaz oraz z turbiny było słychać po odpuszczeniu gazu taki świst jak próbowałem trochę przygazować podobnie jak zawór DV. Później się unormowało minęło kilka dni i jeździ ok.
  4. Pytałem konkretnie nie pytałem o cenę ale nie ważne w takim razie
  5. Jaki olej Pan poleca? Za niedługo czeka mnie już wymiana.
  6. Powrócę do tematu - a co sądzicie na temat wszelakich uszlachetniaczy, ceramizerów i tym podobne środki do stosowania w układ wspomagania? Bez zagłębiania się jaki to produkt jaka to firma i producent. Więcej pozytywnych opinii jak negatywnych można wyczytać na temat takich środków. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może tylko pomóc? Warto by było spróbować i aż jestem w stanie się pokusić czekam na jakieś inne zdanie kogoś o tym pomyśle
  7. No i zrobiłem test płynem na wykrywanie usterki upg nic mi go nie zabarwiło nie zmienił koloru, a test był wykonany poprawnie gorący silnik 90*C oraz na podwyższonych obrotach przez parę minut.
  8. Zrobię test płynu chłodniczego czy dostają się spaliny do układu i dam znać
  9. Odświeżam wymieniłem - Cewki Beru ZSE043 przyszły Made in Turkey wszystkie 4 (ponoć w 3 krajach to klepią i jest dystrybucja Turcja, Korea i jeszcze jakiś kraj). Świece natomiast te same NGK PFR6Q 6458. Moje były już trochę podpalone stare świece. Aczkolwiek wypalone wszystkie 4 w kolorze różowo coś.. Wrzucę zdjęcia co to za cewki siedziały wcześniej. Pojeżdżę zobaczę czy jest poprawa.
  10. Hej, czasami z rana po dłuższej przerwie od jazdy 3/4 dni przy odpaleniu - odpali ale bardzo dziwnie pracuje silnik jakby na 3 tłoki. Całą budą szarpie i tak szatkuje na ssaniu z tłumików słychać takie boom boom jakby strzelał, przy dodawaniu gazu jest taki tępy, jak się troszkę podgrzeje ssanie puści czy się pojedzie na obrotach po chwili to przemija - zdarzyło mi się to już kilka razy wyrywkowo, coś może mu zapłon nie domaga? Kompa nie podpinałem, ale żadnych błędów też nie wyrzuca typu Check..
  11. Cześć, jak w temacie co o tym sądzicie profilaktycznie warto czy nawet trzeba to lać? Ponoć pomaga i sporo osób bardzo zadowolonych z działania, wiele usterek szarpań itp ustępuje. Ma ktoś jakieś doświadczenia jaki specyfik na ile i jak jeździć żeby ewentualnie czy efekt placebo? Byłem zdania że to tylko tyczy się Diesla takie środki ewentualnie, ale jednak trochę poczytałem i się myliłem - natomiast ja tego nigdy jeszcze nie stosowałem. Posłucham chętnie komentarze fachowców.
  12. Spoko, tak zrobiłem właśnie czekam na dostawę. A ciekaw jestem jak te niby ORI się sprawują w porównaniu, ale pewnie szkoda kasy ; 06A905115D - OE VAG CEWKA ZAPŁONOWA 1.8T 06A905115D • Motostacja.pl MOTOSTACJA.COM 06A905115D ➤ OE VAG CEWKA ZAPŁONOWA 1.8T 06A905115D ➤ już od 192.00 zł ➤ - najtańsze części samochodowe premium, ✅szybka dostawa z gwarancją. Jeszcze kupując świece takie mi pokazało wszystko to samo tylko jakieś V-LINE i troszkę numer katalogowy inny - to jakaś nowość może jest? Wcześniej ich nie widziałem. Czym to się różni zerknijcie NGK 5773 - ŚWIECE NGK V-LINE 37 / PFR6Q AUDI SEAT VOLKSWAGEN • Motostacja.pl MOTOSTACJA.COM NGK 5773 ➤ ŚWIECE NGK V-LINE 37 / PFR6Q AUDI SEAT VOLKSWAGEN ➤ już od 37.00 zł ➤ - najtańsze części samochodowe premium, ✅szybka dostawa z gwarancją.
  13. Jeszcze to sprawdzę i dam znać Nie ma żadnych opiłków na bagnecie płyn ładny zieloniutki czysty - więc dalej nie szukam działa jak działa jak padnie coś będziemy myśleć
  14. Właśnie wymieniałem koła i podniosłem przód z 2 stron i jedynie co słychać to płyn od wspomagania jak się przelewa przy skręcaniu. Natomiast takiego metalicznego dźwięku ja nie słyszałem ani na zewnątrz ani w środku.
  15. Cześć, da rady jakoś naprawić te pokrętło od regulacji dźwięku, bo mam dosyć zużyte i przy próbach regulacji dźwięku potrafi ściszyć na 0 albo kilka stopni niżej.. Ewentualnie ktoś Podkarpackie lub Małopolskie jest z forum co się takimi rzeczami zajmuje? Bo wymiana na kolejne używane raczej mało opłacalne, ciekawe w jakim stanie i jeszcze PIN za każdym razem po zdjęciu akumulatora będzie wołać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...