Skocz do zawartości

Nacek

Pasjonat
  • Postów

    158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Nacek

Informacje

  • Imię
    Nacek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie do końca, jest tam pęknięte gniazdo od mocowania postojówki to miałem na myśli czy jest to wykonalne naprawa takiej usterki w tej lampie
  2. Piękne lampy Aa regeneruje Pan stare środki te wkłady itp.? Bo trochę do Siebie mamy Km więc jedynie albo zakup już właśnie gotowych, albo wysyłka kurierem uszkodzonej do regeneracji - jak by to wyglądało?
  3. No to dobrze to chyba to kupuje ten OBD Eleven, mi potrzeba prv do amatorskich spraw więc tyle mi wystarczy w razie coś. Nie mam warsztatu ani nie prowadzę jakiś usług, bo te co podałeś troszkę za dużo wołają i tam też trzeba mieć jeszcze dodatkowo abonament? Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VAG-COM.PL
  4. A czy tym interfejsem zrobię podstawowe rzeczy takie jak: usuwanie inspekcji serwisowo olejowej i zmiana parametrów przypomnienia bo w jednym aucie wywala mi co 5K KM, adaptacja przepustnicy, adaptacja bi xenon itp.? Czy tylko służy on raczej do odczytania i ewentualnie usuwania błędów hmm? Takim VCDS mój znajomy, (ale ma to z czarnego rynku) nawet koduje dodatkowo różne funkcje jeśli sterownik ma w samochodzie zapisane np. Hill-Hold Control albo opuszczanie prawego lusterka z biegiem wstecznym itd
  5. Miałeś rację sekwencja to raz, a dwa to jadąc po osiedlu nocą kręcąc od lewej do prawej widać jak strumień światła się pięknie przesuwa wraz z położeniem kierownicy lewo i prawo. Chyba mierzone jest to do prędkości auta i skrętu inaczej jak w tym przypadku A3 co mi się wydaje bardziej inteligentnym rozwiązaniem. Przetwornice są chyba jeszcze inne jak w tych nieskrętnych tak? To te lampy moje będą jedne z droższych dostępnych do B7 bo to na owy czas chyba była najbardziej wyposażona wersja reflektorów. Ja mam akurat z kierunkiem odbłyśnikiem pomarańcz te białe różniły się właśnie tylko tym odbłyśnikiem? A jeszcze były wersje jakieś BLACK środki, ale nie wiem czy to fabrycznie wychodziło czy po modyfikacjach posiadaczy..
  6. A4 B7 i Golf 5 docelowo, ale w niedalekiej przyszłości nie wykluczam obsługę nowszych samochodów z grupy VAG
  7. W skrócie jaka jest różnica HEX-NET do HEX-V2? Czemu takie ceny za złącze interfejsu. Ja myślałem o zwykłym kablu OBD2 do laptopa + program. Program już widzę można tam u nich pobrać jak się kupi któreś złączę.
  8. Cześć jak w temacie co należy wiedzieć na start czy jest jakaś dostępna instrukcja tego programu? Chodzi mi o zwykłe odczytywanie błędów i parametrów. Każdorazowe podpięcie kosztuje 100zł u mechanika, troszkę za dużo żydzą. Dlatego przymierzam się do kupna interfejsu OBD2 oraz samego programu. Tylko tutaj pojawia się pytanie gdzie to zakupić bo rozbieżności w cenach zauważyłem są od 100zł, a nawet po 600zł. Poradzi ktoś coś, albo podeśle jakiegoś linka skąd zamawiać całe oprogramowanie z kablem. Pozdrawiam i życzę Zdrowych, wesołych spokojnych Świąt Wielkanocnych
  9. Dzięki, więc mówisz że mam skrętne po tych numerach co na lampach hmm.. A nie powinno to tak wyglądać jak się ma skrętne?: Bo ja takiego czegoś u siebie nie zaobserwowałem chyba (chociaż dla pewności jeszcze to sprawdzę z ciekawości bo nigdy w miejscu jak wariat nie kręciłem ;))
  10. Takie mam te lampy to jest skręt czy zwykły ale obstawiam na 99% że zwykły bo soczewki się nie ruszają, dajcie znać po tych numerach bo ja się na tym nie znam jak to odczytywać Od filtra źle było zdjęcie mi zrb
  11. A czy jazda z samą oprawką bez żarówki może coś powodować oprócz błędu spalonej żarówki na fisie? Bo to można wykodować.. Chyba ją wywalę całkiem na razie dopóki tematu nie ogarnę bo pojadę 2 razy do roboty i wypada z gniazda i świeci w środku lampy grzeje tam niepotrzebnie się styka itp. Także chyba będzie to tymczasowe lepsze rozwiązanie..
  12. Porozglądam się za jakimś specem co takie tematy lamp ogarnia na rejonie też ale A jak nie to w komplecie wymienić, na jakieś w miarę dobre byle by tylko nie były bardzo jakieś zżółkniałe
  13. Za dużo z tym zachodu, chyba wole używkę dobrą 2 kupić i podmienić jak mówił Muskel1 Ale wkurza to bo dziś znów poprawiałem bo się wysuwa od dołów podczas jazdy ta oprawka z gniazda do tyłu Tylko gorzej bo miałem wypolerowane obydwie i oklejone folią ppf więc mi szkoda trochę też Jakby ktoś z forumowiczów miał taką na handel w jakiś sensownych pieniądzach proszę o kontakt na prv myślę że się dogadamy
  14. Właśnie gniazdo w odbłyśniku lampy ;/ oprawkę bym wymienił bo tam na wsuwkach bodajże kabelki są zamontowane
  15. Masz na myśli nowe? Przy takiej wymianie lampy trzeba robić jakąś adaptacje cokolwiek żeby nie wywalało później jakiś błędów? Nie mam na myśli regulacji strumienia światła. Czy tylko polega to na zasadzie wpiąć wtyczkę w 2 lampę przykręcić i gotowe. Aha akumulatora nie trzeba odpinać przed odpięciem wtyczki bo gdzieś się spotkałem, że przy wymianie palnika jeśli wtyczka nie jest odpięta to powinno się aku odłączyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...