Skocz do zawartości

Nacek

Pasjonat
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Nacek

Informacje

  • Imię
    Nacek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam szukam dobrego sprawdzonego mechanika na trasie Rzeszów-Kolbuszowa-Sokołów Małopolski w tym okręgu lokalizacji mniej więcej. Poleci ktoś coś Pozdrawiam
  2. Witajcie panowie, samo poziomowanie mi działa lecz jadąc na krótkich czasami mi mrugają tak jakby lampy za wysoko świeciły. Na stacji byłem to mówił diagnosta że jest okej Więc chciałbym to samemu ustawić sobie według instrukcji na równym przy ścianie i +/- zweryfikować wysokość świecenia tych lamp. No ale ile te lampy mają regulacji możliwości - wysokość świecenia + kąt? To są te śruby zaznaczone do regulacji co na obrazkach: Poradzi ktoś jakąś instrukcją do obsługi takich lamp. No i jeszcze reguluje się na włączonych światłach na zapalonym samochodzie na światłach mijania tak. Po takim ustawieniu światła drogowe są adekwatnie ustawione na pożądaną wysokość?
  3. Standardowe zawieszenie wielowahacz przód i tył belka na Febi co sądzicie wytrzyma coś? Byłem na diagnostyce mam do wymiany kilka elementów górne wahacze i z tyłu belki drążki stabilizatora. Mają mi to ogarnąć na warsztacie całych kompletów nie, tylko te elementy które są zużyte..
  4. No i wszystko jasne zresztą z przodu on jest tak wyprofilowany że odwrotnie nie założy przecież
  5. A z przodu?? Masz fotkę? - No tak jak ja zamontowałem. Natomiast takie informacje poszukałem: 1)Sprężyny gazowe pchające: montować tłoczyskiem skierowanym w dół 2)Pozycja sprężyny gazowej może dramatycznie się różnić przy klapie zamkniętej i otwartej. Przy tylnich drzwiach samochodu (klapa bagażnika) pozycja zamontowanej sprężyny jest całkowicie odwrotna. Dlatego przy montażu sprężyny należy zapewnić przepływ oleju w stronę uszczelnienia zarówno przy zamkniętej jak i otwartej klapie.
  6. No jestem ciekaw właśnie opinii jakiegoś znawcy tematu czy to ma jakieś znaczenie taki poprawny montaż tej sprężynki gazowej? Ja założyłem na wzór tak jak fabrycznie montowali co wyżej opisałem. @Langista miałeś na myśli tłoczyskiem w dół czyli tak jak mam.
  7. Kupiłem te firmy Stabilusa. Jeszcze zapytam, kierunek montażu tłoczyska ma jakieś znaczenie na poprawność działania, jego eksploatacji siłownika? Ja mam zamontowane grubszym elementem "cylindrem" do góry tzn. tłoczysko jest wypychane w dół. Przyglądałem się rożnym zdjęciom Sedan/Avant i nie ma jednoznacznej odpowiedzi różnie mają to ludzie po montowane. Pod maską znów mam adekwatnie odwrotnie tłoczysko jest wypychane do góry. Zamontowałem je tak jak miałem założone stare
  8. Witajcie jak w temacie muszę siłowniki wymienić bo obecne mi się wylały i nie chcą już trzymać oraz podnosić klapy. Co sądzicie o firmie Stabilus. Taka chyba średnia półka po pieniądzach to jest, ale czy będzie okej i zda egzamin?> Z przodu mam właśnie do maski tej firmy z polecenia znajomego już pół roku bo też się wylał stary po zimie i na razie bez zastrzeżeń - chociaż tam się mniej otwiera tą maskę.
  9. Powietrza - stary był zawalony syfem i nie wierzę że przepływka się nie mogła ustawić do nowego czystego bo czuć było paliwo jakby go zalewało do tego te pozostałe objawy, na desce żadnych błędów nie pokazał. Jedynie zdjąłem ten wężyk z lewej strony co wychodzi od błotnika i odkręciłem gumę od przepływki oraz ją ściągnąłem teraz myśle nie potrzebnie bo to nie koliduje, ale zresztą przepływomierz kiedyś wymieniałem na nowy.
  10. Witajcie jak w temacie po wymianie filtra zaczęły się takie dziwne objawy do powtórnego drugiego odpalenia aż po kilku minutach się uspokoiło. Miał zbyt wysokie obroty na ssaniu nie chciał ich zniżyć, chodził jakby na 3 tłoki telepało budą słaba reakcja na gaz oraz z turbiny było słychać po odpuszczeniu gazu taki świst jak próbowałem trochę przygazować podobnie jak zawór DV. Później się unormowało minęło kilka dni i jeździ ok.
  11. Pytałem konkretnie nie pytałem o cenę ale nie ważne w takim razie
  12. Jaki olej Pan poleca? Za niedługo czeka mnie już wymiana.
  13. Powrócę do tematu - a co sądzicie na temat wszelakich uszlachetniaczy, ceramizerów i tym podobne środki do stosowania w układ wspomagania? Bez zagłębiania się jaki to produkt jaka to firma i producent. Więcej pozytywnych opinii jak negatywnych można wyczytać na temat takich środków. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może tylko pomóc? Warto by było spróbować i aż jestem w stanie się pokusić czekam na jakieś inne zdanie kogoś o tym pomyśle
  14. No i zrobiłem test płynem na wykrywanie usterki upg nic mi go nie zabarwiło nie zmienił koloru, a test był wykonany poprawnie gorący silnik 90*C oraz na podwyższonych obrotach przez parę minut.
  15. Zrobię test płynu chłodniczego czy dostają się spaliny do układu i dam znać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...