Skocz do zawartości

WaldekE36

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O WaldekE36

Informacje

  • Imię
    Waldemar
  • Miasto
    Nisko

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po wymianie zaworu na listwie CR wszystko wróciło do normy. Dziękuję za pomoc.
  2. Bardzo nierówno pracuje. Jak na 3 cylindry Przy demontażu wtrysków jarzmo, które trzyma 3-4 niemal odrecilem ręką z sama przedłużka. Oring nie istniał na 4 został tylko mały kawałek. 3 jest zapieczony muszę się zaopatrzyć w jakiś młotek bezladnosciowy. Na 1,2 wszystko wydaje się git, śruba też byla dokręcona
  3. To jest ten od przodu auta ?
  4. Dzisiaj zacznę od sprawdzenia opilkow. Niestety wczoraj nie miałem czasu zrobić nic więcej. Brak opilkow na zaworze pompy. Wszystko czyste ladne.
  5. Witam. Mam problem z moim b8 z silnikiem cjcb. Cała akcja rozegrała się jednego dnia, wcześniej auto jeździło normalnie. Zaczęło się od drgań przy przyspieszaniu, z wyższym biegiem drgania się nasilały po którymś razie zaczęła migać kontrolka świec, auto straciło moc. Od tamtej pory silnik bardzo nierówno pracuje. Też jak by ciężej odpala. Wrzucam rzut z vcds. Proszę doradzie co zrobić i gdzie szukać. Za każdą radę dziękuję.
  6. Cześć. Mam problem w mojej A4 B8 cjcb, od jakiegoś czasu zauważyłem dym pod maska podczas wypalania się dpf z okolic kolektora wydechowego/4 cylinder. Raz już sprawdzałem szczelność wydechu, ale przy sprawdzaniu dpf się nie wypalał i wszystko wydawało się szczelne. Miał ktoś taki przypadek?
  7. Czy modul 8K0 907 063 DF obsłuży pakiet qq1 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...