Skocz do zawartości

brylafm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brylafm

Osiągnięcia brylafm

0

Reputacja

  1. Silnik to nie wiem jaki:/ teraz nie jestem w stanie odpowiedz bo samochód jest u mechanika. Jeśli chodzi o niskie obroty to do 2tyś. Koleś twierdzi, że osoba która wcześnie ustawiała rozrząd źle go ustawiła i dlatego słabo się kręci. Czy to możliwe?
  2. Przeszukałem całe forum i nie potrafię znaleźć odpowiedzi na pytanie które mnie nurtuje. Auto nie kreci na niskich obrotach tak jak powinno, jest ociężałe i powolne. Nie reaguje aktywnie na pedał gazu. Sprawdziłem pompę wtryskową, wtryskiwacze, przepływomierz, ciśnienie w cylindrach, pedał gazu i turbinę, wszystkie te elementy są sprawne i na dodatek w komputerze nie rejestrują się żadne błędy. Czy macie jakiś pomysł co to mogło by być. Z góry dzięki za pomoc
  3. dzieki chłopaki bede probować działać w poniedziałek, zobaczymy co powie rzeczoznawca na ten temat:( i postram sie skontaktowac z kims z kolszalina to ma VAG'a
  4. według tego mechanika wskazuje na uszkodzona popme wtryskowa, nic wiecej nei wiem:(
  5. Witam Mam zaje**sty problem. Kilka dni temu oddałem mechanikowi samochód (sprawny), żeby udrożnił klimatyzacje bo leci woda na dywanik pasażera. Po kilku godzinach dzwoni i pyta sie czy auto ma jakies ukryte zabezpieczenia bo silnik zgasł i nie chce sie zapalic. Oczywiscie auto nie miało żadnych dodatkowych zabezpieczeń. Mechanik stwierdzil, że chciał zostawić auto włączone żeby zobaczyć czy z klimy bedzie dalej sie lać woda i po 30 minutach zgasło i nie chciało zapalić. Okazało się (według jego opinii), że został uszkodzony jeden z przekązników do pompy paliwa nr 396 lub 394 i wymienili go na zamiennik kupiony w serwisie audi nr 404 czy jakos tak (oczywiście ta usterka nie była z jego winny tylko przypadek). Autko odebrałem po 2 dniach. Wsiadam do autka i po 2 minutach jazdy zaczeło włanczać sie ESP podczas jazdy z prędkościa 20 km/h (kontrolka zaczeła się świecić). Probowałem wyłanczać kontrolke na pulpicie ale nic to nie dawało, raz czy dwa razy zareagowało wyłączyło po czym ponownie za kilka sekund zaczeła się włanczac kontrolka ESP. Oczywiście mechanik stwierdził, że on nic przy ESP nie robił i że to nie jego wina. Zostawiłem mu auto i powiedziałem, że ma go zrobić tak jaki mu dawałem. Koleś zadzwonił po kilku godzinach i powiedział że pompa wtryskowa jest zj***na i komputer poprzez ESP informuje o uszkodzonej pompie wtryskowej. Mechanik nie poczuwa sie do odpowiedzialności twierdząc, że to przypadek nie z jego winny i to mogło być wczesniej uszkodzone albo pech chciał i walneła akurat teraz. Co mogę teraz zrobić prawnie z tym faktem? Czy to wogole możliwe, że to pompa wtryskowa? Specyfikacja auta: Audia A4 V6 quattro rok prod. 2002 moc 179KM automat
  6. Witam Wszystkich Od niedawna jestem posiadaczem pieknej A4 2,5TDI V6 quatro:) rocznik 2002
×
×
  • Dodaj nową pozycję...