Skocz do zawartości

galaxy421

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O galaxy421

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Śrem

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Ogólnie jakbyś potwierdził że te dolegliwości wskazują na moduł to wolałbym zamówić i do soboty mi przyjdzie bo jutro jak miałbym to rozebrać i sprawdzić i faktycznie będzie zwarty to już mi nie zdąży przyjść a bez wycieraczkę w tę pogodę lipnie się jeździ
  2. Gasnący airbag okej ma związek z pająkiem ale te wycieraczki które odżyją jak się kluczykiem co chwilę przełącza to też by miało związek z pająkiem? Jak kluczyk jest w jedne pozycji to poruszanie manetka od wycieraczek nic nie zmienia, zero reakcji. Kostka o której mówisz to ta od stacyjki?
  3. Cześć, od jakiegoś czasu mam problem z wycieraczkami. Zaczęło się to od tego, że się zacinały i pracowały wolniej, a po jakimś czasie przestały w ogóle działać. Rozebrałem mechanizm i nie ma na ramionach jakiegoś wielkiego oporu, ruszają się pod własnym ciężarem. Silnik sprawdziłem na krótko i też pracuje. Bezpieczniki 36 i 37 sprawne, jest napięcie. Przekaźnik 370 sprawdziłem pod napięciem i cewka przełącza. Na wtyczce dochodzi cały czas napięcie nie ważne w jakiej pozycji jest wajcha. Później dobrałem się do MCE z nadzieją, że jest zalany ale w środku sucho. Jedynie na jednym mosfecie zauważyłem jakby krater. Co zauważyłem, to jak włączę zapłon z pozycji 2 na 3 to wtedy słychać przekaźnik jak pyknie i w tym czasie wycieraczka ożywa ale też nie wykonuje całego ruchu tylko pełny ruch na szybie wykonuje na kilka razy. Światła przeciwmgłowe sprawne i prócz tych wycieraczek jedynie mam błąd poduszki na kierownicy ale jak ustawie odpowiednio kierownice to gaśnie. O tych wycieraczkach przeczytałem już chyba wszystkie tematy w internecie i nie znalazłem takiego samego przypadku lub jasno określonego problemu, z którym walczę. A wymieniać wszystkiego po kolei to nie chciałbym za bardzo. Moje typy to MCE lub po tym co zauważyłem kostka stacyjki?
  4. Będę wdzięczny za rozkodowanie WAUZZZ8EX3A296268
  5. Jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny?
  6. Wymieniłem wzmacniacz i tył gra ale tak cicho ze ledwo jest słyszalny mimo ze balans ustawiony na środek. To tak musi być czy jednak powinny grać prawie tak głośno jak z przodu?
  7. Tak jest stałe 12V.
  8. Widzę ze w paru miejscach są zaśniedziałe styki. Popsikalem kontaktem ale nic nie dało :/
  9. Napięcie jest nawet jak radio wyłączone. Sprawdzałem na nóżce w wzmacniaczu.
  10. Ten żółty jest przylutowany do tego pierwszego PINu. I on jest połączony z tym przeciętym kablem z kostki.
  11. Witajcie, kupiłem auto już z nie grającymi tylnymi głośnikami oraz subwooferem. W kostce idącej do wzmacniacza jeden kabel jest ucięty, a jeden dodatkowo wchodzi wprost do środka. Może ktoś się już spotkał z takim fantem i coś będzie potrafił poradzić na ten mój przypadek. Radio to Navi plus i zwykłe głośniki. Mimo tego przód gra nadzwyczaj przyjemnie, aż jestem mile zaskoczony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...