Skocz do zawartości

Ceterge

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ceterge

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Słupno

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Ceterge

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, sprowadziłem dla siebie Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro 2014r z USA (silnik CPMB), niestety nie był to trafiony zakup - auto bardzo zaniedbane, a koszty naprawy większe niż się spodziewałem. Po złożeniu wszystkich części, auto ma taki problem, że po odpaleniu i po przejechaniu pierwszych 15 metrów czuć wyraźne szarpnięcie do przodu po czym jest dobrze. Również raz na jakiś czas po odpaleniu nie ma siły wejść na obroty, dopiero gdzieś po 100 metrach da się rozpędzić. Dodatkowo (również czasami) po odpaleniu, a nawet podczas jazdy przy zatrzymaniu się na światłach audi dusi się (ale nie gaśnie) po czym po chwili jest dobrze. Po podpięciu OBD widać błąd P017200 - Rząd 1, układ pomiaru paliwa, Mieszana za uboga. Walczę z tym od dłuższego czasu, wymieniona została odma, sprawdziłem czujnik ciśnienia doładowania, wiele rzeczy zostało wyczyszczonych (bardzo duży syf w środku), przeprowadzono diagnostykę silnika z analizatorem spalin na 2 rożnych urządzeniach, sprawdzony cały układ paliwowy, kolektor ssący sprawdzony, turbina sprawdzona...jeszcze podmienię sondę lambda przed katalizatorem na sprawdzenia. Czy ma ktoś jakieś pomysły, albo spotkał się z czymś podobnym - co można jeszcze sprawdzić, tyle nerwów już mi zjadło to auto...każdy pomysł mile widziany...będę widział się z mechanikiem co próbował naprawić to mogę różne pomysły przedyskutować Z góry dziękuję za wszelaką pomoc Pozdrawiam
  2. Wężyk zostawiłem. A jeżeli nawet bym nie zaślepił tej klapki, to czy mogło by to wpłynąć na pracę samochodu? Później i tak jest przepływomierz więc i tak paliwo będzie dozowane do konkretnej wartości.
  3. Bardzo dziękuję za odpowiedź - zaślepiłem to
  4. Witam serdecznie, po sprowadzeniu auta z USA (oczywiście po kolizji) musiałem kupić m.in. nową obudowę filtra powietrza. Po numerach znalazłem odpowiednią, jednak jest tam klapka (również w starej) do której nie mam co podpiąć, jest ona luźna. Czy ma ktoś wiedzę do czego to służy? Mechanik mówi, że i stara i nowa obudowa jest nie od tego modelu, po etce znalazłem, że ma w jakimś stopniu rację ponieważ numer przedmiotu delikatnie się różni. Jednak patrząc po zdjęciach np na allegro inne obudowy również maja takie miejsce. Czy coś tam powinno dochodzić? Oraz czy wie ktoś w jakim celu jest ten wężyk na dole? Również nic tam nie dochodzi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...