Skocz do zawartości

rataj6230

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rataj6230

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Śmigiel

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rataj6230

0

Reputacja

  1. Błędy silnika z VCDS-a po wymianie EGR 1) 005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) P1586 - 000 - Short to Plus - Intermittent 2) 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 - 000 - Implausible Signal 3) 001026 - EGR System P0402 - 000 - Excessive Flow - Intermittent
  2. Cześć, mam problem z moją A4. Auto kupiłem jakieś 3 miesiące temu z podejrzeniem konieczności regeneracji turbiny. Problemem tego auta była biała chmura po odpaleniu po dłuższym postoju i kopcenie przy przyspieszaniu. Byłem jednak w 2 niezależnych warsztatach i każdy z nich stwierdza co innego. Jeden z warsztatów był za wymianą EGR (kopcenie przy przyspieszaniu) i wymianą podkładek pod wtryskami/wtryski (biała chmura),ale zaprzeczali turbinie (brak luzów, ciśnienia OK), drugi warsztat stawiał na turbinę ze względu na duże ilości oleju w turbo. Chcąc nie chcąc musiałem wymienić olej i po zdjęciu podłogi okazało się, że olej leci spod turbiny rurką powrotu oleju. Rurkę wymieniłem i już nie rzyga olejem po całym spodzie. Egr również zamówiłem i jestem dzisiaj po wymianie i skasowaniu błędów. Przejechałem trasę 30 km podczas której początkowo migały tylko świece, pod koniec trasy zapalił się błąd silnika. Podczas trasy zauważyłem że wymiana EGR-u pomogła i auto faktycznie nie kopci już przy przyspieszaniu, jednak co mi z tego skoro cały czas migają mi te cholerne błędy na liczniku. Nigdzie nie mogę znaleźć jednak co może być z tymi cholernymi świecami. Auto ma moc, odpala na dotyk, nawet myślałem czy diód nie przepalić w liczniku Poczytałem kilka wątków na tym forum i problemem białej chmury po odpaleniu najbardziej pasuje mi do uszczelniaczy trzonka zaworu, ale nie wiem jak to sprawdzić. Mógłby ktoś coś doradzić ? Proszę o pomoc ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...