-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O rataj6230
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Śmigiel
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia rataj6230
0
Reputacja
-
Błędy silnika z VCDS-a po wymianie EGR 1) 005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) P1586 - 000 - Short to Plus - Intermittent 2) 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 - 000 - Implausible Signal 3) 001026 - EGR System P0402 - 000 - Excessive Flow - Intermittent
-
rataj6230 obserwuje zawartość [B7 BPW] Migająca kontrolka świec i błąd silnika
-
Cześć, mam problem z moją A4. Auto kupiłem jakieś 3 miesiące temu z podejrzeniem konieczności regeneracji turbiny. Problemem tego auta była biała chmura po odpaleniu po dłuższym postoju i kopcenie przy przyspieszaniu. Byłem jednak w 2 niezależnych warsztatach i każdy z nich stwierdza co innego. Jeden z warsztatów był za wymianą EGR (kopcenie przy przyspieszaniu) i wymianą podkładek pod wtryskami/wtryski (biała chmura),ale zaprzeczali turbinie (brak luzów, ciśnienia OK), drugi warsztat stawiał na turbinę ze względu na duże ilości oleju w turbo. Chcąc nie chcąc musiałem wymienić olej i po zdjęciu podłogi okazało się, że olej leci spod turbiny rurką powrotu oleju. Rurkę wymieniłem i już nie rzyga olejem po całym spodzie. Egr również zamówiłem i jestem dzisiaj po wymianie i skasowaniu błędów. Przejechałem trasę 30 km podczas której początkowo migały tylko świece, pod koniec trasy zapalił się błąd silnika. Podczas trasy zauważyłem że wymiana EGR-u pomogła i auto faktycznie nie kopci już przy przyspieszaniu, jednak co mi z tego skoro cały czas migają mi te cholerne błędy na liczniku. Nigdzie nie mogę znaleźć jednak co może być z tymi cholernymi świecami. Auto ma moc, odpala na dotyk, nawet myślałem czy diód nie przepalić w liczniku Poczytałem kilka wątków na tym forum i problemem białej chmury po odpaleniu najbardziej pasuje mi do uszczelniaczy trzonka zaworu, ale nie wiem jak to sprawdzić. Mógłby ktoś coś doradzić ? Proszę o pomoc ;/