-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Gnoyek
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Biała Podlaska
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Gnoyek
0
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
Gnoyek obserwuje zawartość 2.0 tdi bpw kopci , Turbo późno wstaje , Brak mocy do 2000obr. i 1 inny
-
Witam Mam problem z B7 2006 (wcześniej silnik BPW teraz 1.9 ARL) na wcześniejszym silniku chciałem zaznaczyć że było to samo a więc. Odpalając auto po przestoju nocnym czy kilkugodzinnym podczas ruszania z 1nki samochód nie ma siły aby ruszyć z miejsca, czasami nawet gaśnie. Jak go na sprzęgle przytrzymam to pojedzie jak już rozwinę obroty powyżej 2000 jest już wszystko ok. Wtedy normalnie już jeździ, rusza bez żadnego problemu. Ogólnie to i tak turbina pompuje powyżej 2k obrotów i wtedy czuć buta bo normalnie do 2k nic się nie dzieje. Turbo po regulacji u mechanika bo wcześniej od 2k obrotów tak strzelało że wciskało w fotel i raz nawet rurę od dolotu wypięło. Pytanie co jest nie tak? EGR wyłączony programowo, DPF wyrzucony fizycznie i komputerowo. Czy zaślepienie EGR coś pomoże? Dzisiaj sprawdzałem zaworek zwrotny od turbo puszcza w jedną stronę czyli tak jak powinien. Ma ktoś jakieś pomysły gdzie można jeszcze zajrzeć?
-
Już silnik przerzucony. Aktualnie do modyfikacji jeszcze został komputer zgrać inną mapę, wywalić DPF. Auto jeszcze bez tej ingerencji ma fajną moc choć ma błędy. Teraz wpadł w błąd i odcięło moc powyżej 2k obrotów nie wchodzi dalej. Na dniach jadę do magika od kompów mam nadzieje ,że mi już to ogarnie.
-
A to nie jest tak że osprzęt z bpw jest kompatybilny z awx i avf? Nie wiem jak jest właśnie z arl. Bo z tego co można było wyczytać z forum to niby jest osprzęt kompatybilny. Tak czy inaczej jednak i tak wolałbym już wsadzić tam 1.9 niż 2.0 więc jeżeli będe musiał trochę więcej dołożyc to tak zrobię. Być może zostanie ze mną autko na dłużej.
-
Dzięki za odpowiedź, dla mnie zależy aby jak najniższym kosztem przywrócic go do zycia. Inwestowanie w remont bpw 10tys. mija się z celem. Więc dlatego chce wstawić 1.9 i w miarę bezawaryjnie pojeżdzić te 3-4 lata.
-
Witam Jako ,że nie ogarniam mechaniki samochodowej zapytam wprost. Czy kupująć silnik ARL dokonam swapa praktycznie plug n' play z bpw? Kupiłem kilka dni temu BPW i okazało się ,że jest zatarty, naprawa wyniesie ok 10k dlatego też szukam czegoś innego Tematy przejrzane wszędzie i w sumie mowa była tylko o silnikach AWX i AVF ,że niby da rade taki swap zrobić bez zbędnych problemów Aktualnie brak ciekawych AWX i AVF a mam możliwość kupienia ARL pytanie, czy się da bez dużych nakładów finansowych związanymi np. z przeróbkami Z góry dzięki za odpowiedź. A jak ktoś wie czym mogę zastąpić jeszcze BPW to mógłby ktoś się podzielić kodami silników bo nie wiem czego szukać więcej.
-
Raczej nie regenerowany, po prostu kupiłem i dzieje się podobnie jak u autora
-
i co rozwiązałeś temat? Mam to samo co Ty i też się zastanawiam co jest przyczyną
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Gnoyek odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Można prosić o info do WAUZZZ8EX5A484145 z góry dzieki