Skocz do zawartości

Gnoyek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gnoyek

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gnoyek

  1. Gnoyek

    Brak mocy do 2000obr.

    Witam Mam problem z B7 2006 (wcześniej silnik BPW teraz 1.9 ARL) na wcześniejszym silniku chciałem zaznaczyć że było to samo a więc. Odpalając auto po przestoju nocnym czy kilkugodzinnym podczas ruszania z 1nki samochód nie ma siły aby ruszyć z miejsca, czasami nawet gaśnie. Jak go na sprzęgle przytrzymam to pojedzie jak już rozwinę obroty powyżej 2000 jest już wszystko ok. Wtedy normalnie już jeździ, rusza bez żadnego problemu. Ogólnie to i tak turbina pompuje powyżej 2k obrotów i wtedy czuć buta bo normalnie do 2k nic się nie dzieje. Turbo po regulacji u mechanika bo wcześniej od 2k obrotów tak strzelało że wciskało w fotel i raz nawet rurę od dolotu wypięło. Pytanie co jest nie tak? EGR wyłączony programowo, DPF wyrzucony fizycznie i komputerowo. Czy zaślepienie EGR coś pomoże? Dzisiaj sprawdzałem zaworek zwrotny od turbo puszcza w jedną stronę czyli tak jak powinien. Ma ktoś jakieś pomysły gdzie można jeszcze zajrzeć?
  2. Gnoyek

    Swap BPW na ARL a4 b7

    Już silnik przerzucony. Aktualnie do modyfikacji jeszcze został komputer zgrać inną mapę, wywalić DPF. Auto jeszcze bez tej ingerencji ma fajną moc choć ma błędy. Teraz wpadł w błąd i odcięło moc powyżej 2k obrotów nie wchodzi dalej. Na dniach jadę do magika od kompów mam nadzieje ,że mi już to ogarnie.
  3. Gnoyek

    Swap BPW na ARL a4 b7

    A to nie jest tak że osprzęt z bpw jest kompatybilny z awx i avf? Nie wiem jak jest właśnie z arl. Bo z tego co można było wyczytać z forum to niby jest osprzęt kompatybilny. Tak czy inaczej jednak i tak wolałbym już wsadzić tam 1.9 niż 2.0 więc jeżeli będe musiał trochę więcej dołożyc to tak zrobię. Być może zostanie ze mną autko na dłużej.
  4. Gnoyek

    Swap BPW na ARL a4 b7

    Dzięki za odpowiedź, dla mnie zależy aby jak najniższym kosztem przywrócic go do zycia. Inwestowanie w remont bpw 10tys. mija się z celem. Więc dlatego chce wstawić 1.9 i w miarę bezawaryjnie pojeżdzić te 3-4 lata.
  5. Gnoyek

    Swap BPW na ARL a4 b7

    Witam Jako ,że nie ogarniam mechaniki samochodowej zapytam wprost. Czy kupująć silnik ARL dokonam swapa praktycznie plug n' play z bpw? Kupiłem kilka dni temu BPW i okazało się ,że jest zatarty, naprawa wyniesie ok 10k dlatego też szukam czegoś innego Tematy przejrzane wszędzie i w sumie mowa była tylko o silnikach AWX i AVF ,że niby da rade taki swap zrobić bez zbędnych problemów Aktualnie brak ciekawych AWX i AVF a mam możliwość kupienia ARL pytanie, czy się da bez dużych nakładów finansowych związanymi np. z przeróbkami Z góry dzięki za odpowiedź. A jak ktoś wie czym mogę zastąpić jeszcze BPW to mógłby ktoś się podzielić kodami silników bo nie wiem czego szukać więcej.
  6. Gnoyek

    2.0 tdi bpw kopci

    Raczej nie regenerowany, po prostu kupiłem i dzieje się podobnie jak u autora
  7. Gnoyek

    2.0 tdi bpw kopci

    i co rozwiązałeś temat? Mam to samo co Ty i też się zastanawiam co jest przyczyną
×
×
  • Dodaj nową pozycję...