Skocz do zawartości

maras66612

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maras66612

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Krobia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

219 wyświetleń profilu
  1. Witam Znalazłeś przyczynę buczenia w filtrze powietrza ? Daj znać u mnie też buczy i nie wiem od czego mam zacząć
  2. Numer 412650920 u mnie taki siedział . Też wymieniałem na używany bo szyby mi parowały . Miałem uwalone dwa od obiegu otwartego i zamkniętego . Oba siedzą pod nogami pasażera przy filtrze kabiny .
  3. Myślę że tak . Powinien podejść o ile jest sprawny . Z wcześniejszych wątków idzie wywnioskować że do przed lifta podchodzą sterowniki do indeksu D . Po liftowe sterowniki z indeksem powyżej D niestety nie podejdą . Ja w swoim Audi miałem indeks B . Mam Audi A4 z 2017 roku . Kupiłem sterownik z tym samym indeksem od Audi SQ7 z 2016 roku z Holandii . Sterownik wyglądał jak nowy . Po założeniu sterownika problem z komunikatem Brak możliwości rozruchu za 1000 kilometrów sam zniknął . Przeprowadziłem skan vcdesem zero błędów w silniku . Jak narazie problem zażegnany . Załączam zdjęcia starego sterownika do jakiego stanu może się zużyć . Żeby nie bezpieczniki pewnie auto by się zjarało .
  4. Dziś zabrałem się za zdiagnozowanie układu adblue w swoim Audi . Problem był z komunikacją sterownika adblue . Pierwsze co zauważyłem to zjarany bezpiecznik od układu adblue o numerze 3 . o wartości 30A. Po wymianie na nowy odrazu się zjarał . Niestety sterownik robił zwarcie . Po zdjęciu kostki od sterownika zauważyłem zwarcie . Załączę zdjęcia które najlepiej to z obrazują . Będę musiał wymienić nowy sterownik . Stary niestety zjarany i jeszcze do tego część kostki elektrycznej się upaliła . Moim zdaniem nie jest to do odratowania . Może wiecie gdzie ta wioska elektryczna się kończy od układu adblue . Idzie ją wymienić czy czeka mnie niestety tylko lutowania ?
  5. Witam . Mam problem z Adblue Audi A4 B9 2017 rok . Przebieg 286925 km. Dziś wyskoczył komunikat usterka Adblue udaj się na serwis i odliczanie kilometrów 1000km . Błąd jaki rejestruje sterownik auto to : 23760 - Brak komunikacji ze sterownikiem układu dozowania czynnika redukcyjnego . Błąd stały nie do usunięcia . Będę szukał drugiego sterownika na podmiankę może jak w większości przypadków problem leży po stronie zawilgoconego sterownika . Jak myślicie ? Proszę o pomoc . Pozdrawiam Marek
  6. Witam . Odświeżam temat . Audi A4 b9 2017 rok . Sterowanie nawiewem nie działa poprawnie . Na obiegu zamkniętym wszystko działa - klimatyzacja oraz wszystkie pozycje nawiewu na nogi szyby centrum itp. Po wyłączeniu obiegu zamkniętego jak by zamyka się dopływ świeżego powietrza dmuchawa na cały regulator a powietrze w żadnej z pozycji nie leci klima tez nie działa . Jedynie jak przełączę na obieg zamknięty wtedy zaczyna działać klimatyzacja i nawiewy . Błędy po podłączeniu komputera vcds. Numery błędów 327971 - silnik nastawy klapy świeżego powietrza , 328003 - silnik nastawczy klapy zamkniętego powietrza . Proszę o pomoc od czego zacząć . Które silniczki do wymiany bądź do regeneracji ??? Gdzie one dokładnie się znajdują ??? Może ktoś z was już to rozbierał ??? Pozdrawiam Marek
  7. Witam . Odświeżam i podpinam się pod temat . Audi A4 b9 2017 rok . Sterowanie nawiewem nie działa poprawnie . Na obiegu zamkniętym wszystko działa - klimatyzacja oraz wszystkie pozycje nawiewu na nogi szyby centrum itp. Po wyłączeniu obiegu zamkniętego jak by zamyka się dopływ świeżego powietrza dmuchawa na cały regulator a powietrze w żadnej z pozycji nie leci klima tez nie działa . Jedynie jak przełączę na obieg zamknięty wtedy zaczyna działać klimatyzacja i nawiewy . Błędy pod vcds jak u kolegi wyżej co zamieścił zdjęcia . Numery błędów 327971 - silnik nastawy klapy świeżego powietrza , 328003 - silnik nastawczy klapy zamkniętego powietrza . Proszę o pomoc od czego zacząć . Które silniczki do wymiany bądź do regeneracji ??? Gdzie one dokładnie się znajdują ??? Może ktoś z was już to rozbierał ??? Pozdrawiam Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...