Skocz do zawartości

Koniokrad

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Koniokrad

Informacje

  • Imię
    Sławomir
  • Miasto
    Suhl

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej Jak pisałem wcześniej płynu oraz oleju nie ubywa wcale. Turbo po regeneracji, podkładki pod wtryski wymienione, wtryski sprawdzone nie leje żaden. Ogólnie to silnik po kapitalce i wszystko co było choć trochę zużyte zostało wymienione. Przed remontem było dokładnie tak samo więc to raczej nie przyczyna typowo mechaniczna tylko raczej elektryczna (temp, czujnik itp) ale co nie wie nikt na to wychodzi.
  2. Witam w klubie kopciuchów 🤣 Ja jestem na etapie wymian czyli: Wczoraj wymiana czujnika różnica ciśnień oraz czujnika temperatury spalin. Zrobiłem reset w VCDS i się zaczęło kopcenie i wypalanie ale dzisiaj już spokój. Pewnie będzie się jakiś czas uczył tych nowych czujników i zobaczymy jakie będą efekty za kilka dni. Tygodniowo robię około 600km z tego 90% po autostradzie więc coś wyjdzie albo i nie 😩. Zastanawia mnie czy to kopcenie to nie czasem zbyt niska temperatura wypalania ale jak to ogarnąć to już nie wiem. Mam nadzieję że wspólnymi siłami ogarniemy ten wstydliwy przypadek 🤪
  3. Tylko podczas wypalania i nie cały czas. Dla przykładu jeżeli całe wypalanie trwa np 10 minut to 5-6 kopci ale z przerwami
  4. Tylko dlaczego dzieje się tak u mnie i u ciebie a mam kilku znajomych z tym samym silnikiem i u nich to nie występuje. Jakie masz oznaczenie silnika bo ja mam CGLC
  5. Wszystko z wtryskami jest ok. Ogólnie to już drugi silnik bo poprzedni wziął i się popsuł. Postanowił sobie pęknąć blok🤪. Ale z poprzednim było dokładnie tak samo. Gdy tylko zaczyna się wypalanie to zaczyna kopcić. Raz bardziej raz mniej ale zawsze. Słyszałem że w fordach jakieś grzałki są które jakby dopalają czy coś te spaliny ale w Audi nic takiego „chyba” nie ma więc nie tylko ja ale i kilku mechaników którzy coś kiedyś mieli do czynienia z tym autem rozkładają ręce.
  6. Cześć czytałem że to naturalne zjawisko że kopci podczas wypalania ale u mnie to jakaś masakra. Czasem to skrzyżowania nie widać. Pomocy dlaczego tak u mnie jest. Wstyd tym jeździć gdy się zacznie wypalanie. DPf po praniu i resetach. Oleju i płynu nie ubywa. Przed praniem to samo nic nie pomogło.
  7. Kolego ja tak mam cały rok. Dpf po czyszczeniu i resecie i nadal to samo. Płynu ani oleju też nie bierze
  8. Cześć temat już stary ale może ktoś odpowie czy podczas wypalania też wam kopci na biało a jeżeli niebyt może ktoś wie czego to może być przyczyna
  9. Witam Przy wymianie EGR zerwałem śrubę w kolektorze. Próbuje znaleźć używkę ale mam problem. Wszystkie jakie są dostępne mają numer 03L253033B natomiast mój ma 03L253031B. Sprzedawcy twierdzą że te numery występują naprzemiennie i będzie pasował. Na zdjęciach faktycznie wyglądają tak samo ale czy to prawda? Proszę o pomoc.
  10. Jestem zielony w tych sprawach ale myślę że jakaś grzałka podgrzewa płyn. Tylko czy ma to wpływ na parowanie tego płynu i stąd ubytek.
  11. Niestety nie. Był przeglądany również przez mechanika w innej sprawie i nic nie wiedział.
  12. Witam Czy ogrzewanie postojowe ma wpływ na ubytek płynu chłodzącego? Zauważyłem że gdy układ się załącza przez chwilę z pod auta widać dosyć mocno parę a już dwa razy tej zimy musiałem dolewać płynu chłodzącego. Dodam że ogrzewania używam praktycznie codziennie gdyż takie u mnie warunki i godziny pracy. Moje auto to A4B8 2.0 TDI 177km 2014 rok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...