Cześć. Podobno audi nie rdzewieje, ale… Chciałbym Was podpytać o temat korozji. Oczywiście b9 jest autem stosunkowo młodym, ale może w autach z początku produkcji już coś zaczyna się pojawiać? Jakie są Wasze doświadczenia? W bezwypadkowym seacie Leonie żony, wyprodukowanym w 2016 roku progi zaczynają już brązowieć… A to też grupa VAG. Kiedy zapytałem fachowców stwierdzili, że problemem jest gromadzenie się i zaleganie syfu (liści, ziemi itp.) od wewnętrznej strony błotników. Ów syf włazi poprzez nieszczelne plastikowe nadkola. Dziś podczas wymiany oleju moje audi z 2021 roku było na podnośniku i zauważyłem dokładnie to samo zjawisko. W szparze pomiędzy blachami, między progiem a błotnikiem przednim było pełno syfu i liści. Nie ma siły, nawet jeśli blachy w audi są lepsze niż w seacie, taka mieszanka musi z czasem powodować korozję od wewnątrz. Czy ktoś z Was uszczelniał nadkola? A może w ogóle zabezpieczał antykorozyjnie podwozie i profile zamknięte? Podzielcie się wrażeniami. Wyobrażam sobie, że demontaż wszystkich osłon od dołu jest czasochłonne i pracochłonne…