Skocz do zawartości

Robertsiwek98

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Robertsiwek98

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Dziś po przestanej nocy samochód zapalony , żadnej kontrolki , wszystko okej , przyjechalem do pracy 15km I wszystko okej , mam nadzieję że to po prostu czujnik wariuje od wilgoci ( jestem w holandii)
  2. Problem w tym że jestem za granicą w pracy , dzwoniłem do nich i obstawiają czujnik , bo jest to dziwne że tak wariuje wszystko , raz tak raz tak , dlatego kazali mi później włączyć zapłon , wyłączyć i odpalić dopiero. Postaram się gdzieś tu umówić do jakiegoś warsztatu że sprawdzenie ciśnienia , czy zacząć od wymiany czujnika ?
  3. Silnik był wymieniany rok temu , z pewnego źródła i ma niby 140tys km
  4. Witam dzisiaj po tym jak auto stało cała noc po zapaleniu pojawiła się kontrolą niskie ciśnienie oleju zgaś silnik , zgasiłem , zapaliłem ponownie kontrolka się już nie zapaliła , po 5 godzinnym postoju ponowne zapalenie i po 10 sekundach znowu ten sam problem , zgasiłem silnik zapaliłem ponownie kontrolka się już nie zapaliła, po kolejnych 4 godzinach postoju najpierw sam zapłon włączyłem, wyłączyłem i dopiero zapaliłem kontrolka się nie pali , kolejny próby zapalanie za pierwszym i jak do tej pory kontrola się nie zapaliła już . 4 tys temu były wymieniane panewki smok pompa problem był wtedy na rozgrzanym silniku . Kod jaki sie pokazał to P164D00 . Audi a4b8 2.0tdi cglc 177km 2012 rok. Silnik chodzi równo ładnie bez jakiś niepokojących dźwięków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...