
mentos92
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mentos92

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
AAZ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Sama wtyczka w sumie ok, tylko kabelki zaraz za kostką byly połamane tzn jeden z trzech
-
Problem rozwiązany. Wtyczka od czujnika obrotów silnika (G28) czasami nie łączyła.
-
mentos92 obserwuje zawartość Ciężki przypadek, gaśnie bez powodu 2.0tdi , Kręci, nie odpala, po chwili odpala. , Temat odnośnie kół do Audi A4 B7 i 1 inny
-
Cześć! Mam dziwne zachowanie auta. Audi a4 b7 2.0 TDI 140km 2006r. Zdarzyło mi się to 2 razy, ale kompletnie nie wiem o co może chodzić. A mianowicie, jechałem sobie z Rybnika do Raciborza, wszystko super. Zaparkowałem auto poszedłem na spacer (1,5h) wraca chce odpalić i nic. Kręci kręci obroty podskakują do 400 500, ale nic. Jedna druga trzecia czwarta próba i nic. Wyszedłem z auta zapalić papierosa wchodzę z powrotem i odpala od strzała. I potem już za każdym razem ok. Dodam, że taka sytuacja miała miejsce 2 razy. Autko mam 5 miesięcy. Rozrusznik regenerowany. Zero błędów na komputerze. Ktoś coś gdzie pokombinować?
-
Mam 1ba, kolor na sprężynach biały różowy różowy różowy. Na prawdę 18" i oponka 225/45 odpada?
-
No mam czarne sprężyny więc obstawiam, że 1BA. Czyli rozumiem, że 17 szukać?
-
Pytanie za 100pkt. Z góry zaznaczam, że były podobne pytania, ale takiego nie znalazłem. Chce kupić felgi z oponami do mojej A4 B7 Avant. Zawieszenie mam oryginalne, nic nie zmieniane. Chce kupić felgi w rozmiarze 18, 8j, et35/40 i do tego opony 225/45. Miał ktoś może taki zestaw i czy się sprawdzał? Powinno być wszystko ok?
-
Ok, dzięki! Czyszczenie czy lepiej nowy?
-
Procent zapchania 6%, ale wartość 94g :/
-
Witam. Trochę inne objawy mam w swojej Audi , ale też miga kontrolka świec żarowych. Auto jeździ, odpala normalnie bez żadnych podejrzeń, ale kontrolka mruga cały czas i do tego jeszcze świeci się kontrolka DPF. VCDS pokazał takie błędy po ich wykasowaniu zostaje tylko ten błąd z DPF, ale świece dalej mrugają: 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000802 - Czujnik obrotów silnika (G28) P0322 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 289507 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1512 /min Prędkość: 24.0 km/h Obciążenie: 23.1 % Napięcie: 14.29 V Bity binarnie: 00101000 Stab.b.jałowego: 0.0*KW Obroty silnika: 756 /min 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 - 000 - za mała skuteczność - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 289991 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2520 /min Prędkość: 125.0 km/h (bez jednostek): 0.0 Cykl pracy: 25.3 % (bez jednostek): 316.20 Temperatura: 6.3*C Czas: 4492.8 s ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF Komponent: ESP8 FRONT H06 0140 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0004401 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 VCID: 2C57B1B78F0B3EEF43-8078 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01314 - Sterownik silnika 013 - Odczytać pamięć usterek - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101101 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 10 Wew.licznik błędów: 17 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x1800 Wartość Hex: 0x4002 Wartość Hex: 0x0027 Wartość Hex: 0x01AE Wartość Hex: 0x0001 18265 - Sygnał obciążenia P1857 - 000 - Komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 8 Wew.licznik błędów: 17 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x1800 Wartość Hex: 0x4002 Wartość Hex: 0x0028 Wartość Hex: 0x01AE Wartość Hex: 0x0001
-
Ani nie strasz. Od wtyczki za zbiornikiem płynu chłodzącego po kablu dojde gdzie to jest?
-
Kostka znajduje się za zbiornikiem z płynem chłodniczym, tak? A wiesz może która to kostka bo są tam 3 obok siebie? Da się to wymienić w razie w bez ściągania niczego?
-
-
-
Zaglądałem po maskę, ale nie widzę nic nie pokojacego. Pierwsza myśl moja to klemy na Aku, ale są ok. Na wieczór sprawdzę vag i dam znać. Przepraszam najmocniej jak kogoś uraziłem, że tak zacząłem wątek, ale pomyślałem, że może akurat komuś od razu coś wpadnie.
-
Witam. Mam dziwną sytuację ze swoją Audi A4 2.0tdi 2006r. Opiszę co mi się dzieję i mam nadzieję, że ktoś bd w stanie mi pomóc. A mianowicie autko jeździło bez najmniejszych zarzutów. Jednak w sylwestra wybrałem się na narty i w tamtą stronę było wszystko ok. Problem się zaczął gdy wracałem, nagle zaczęły mi wyskakiwać dwie kontrolki świec żarowych i kontroli trakcji wyskakiwały i gasły. Za trzecim razem wyskoczyły i auto zgasło. Od razu bez problemu odpalił i kawałek było wszystko ok aż dojechałem do miasteczka, w którym był próg zwalniający wjechałem na niego i auto zgasło bez żadnych błędów czy kontrolek, ale tak jak poprzedni odpaliłem i jechał dalej. Po chwili wjechałem na remontowaną drogę i znowu to samo zgasł bez powodu. Później już ok. 70km jechał bez problemu do domu. Gdy po raz kolejny wszedłem do auta i ruszyłem to na każdym zakręcie albo dziurce w drodze kontrolki te same znowu i gasł. Dzisiaj przejechałem 120km bez problemu. A gdy odwoziłem dzieciaka na zajęcia znowu prawie to samo. Prawie gdyż nie wyskakiwały kontrolki ale co jakiś czas tak jakby gasł, ale nie zdążył zgasnąć i się ocknął i jechał dalej, ale dzisiaj już mogła być prosta droga bez dziur i miał takie otchyly. Nie wiem w ogóle gdzie może leżeć problem. Z góry dzięki za podpowiedzi.