Skocz do zawartości

Danielos Danielos

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Danielos Danielos

Informacje

  • Imię
    Danielos
  • Miasto
    Starogard Gdański

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Danielos Danielos

  1. I takie jest to forum wejdzie pyta bo ma problem a później nawet nie odpowie innym . Mam nadzieję że ci zgnił ten samochod
  2. Witam wszystkich odświeżam temat drgań przy przyspieszaniu. Zacznę od początku. W styczniu tego roku sprowadziłem auto przy przyspieszaniu mocno drgało trzesło karoserią przy rozpędzaniu. Wymieniliśmy przeguby wewnętrzne na SKF. Problem zginął pół roku z pokoju. Następnie po jakimś czasie jadąc A1 wyczułem przy mocnym kickdownie lekkie drgania na karoserii i na kierownicy. W ciągu miesiąca tak się pogorszyło że zaczęło tak karoserią telepać że nie szło już w sumie jechać . Wymieniliśmy przeguby wewnętrzne po raz drugi. Doraźnie pomogło poprawa była od razu natychmiastowa jednak 95%. Pozostałe 5% zostały drgania przy ostrym kick downie 4-6 tys obr. i to były takie drgania wibracje, rezonans jakby lekkie wyczuwalne na kierownicy i trochę na karoserii takie drgania karoserii. Jakby opisać efekt to jak ktoś kiedyś miał rometa czy komarka i jechał trzymał kierownicę i ostro dawał gazu to czuł jak się cała rama trzęsie taka sztywność ramy i tutaj też jest taki efekt przy przyspieszaniu jak puszczę gaz to ustępuje. 1. Koła wyważone 2. Przeguby wewnętrzne nowe tym razem GSP 3. Poduszka skrzyni biegów sprawdzona nie wydaje się być uszkodzona wszystko ładnie sztywno trzyma tak samo poduszki silnika. Co może być powodem ? Nie chciałbym znowu za pół roku wymieniać przegubów.
  3. No to akurat wiem że mapę się robi na benzynie najpierw
  4. No to do tego że jeżdżę na gazie a na benzynie tylko odpalam więc jak na nowej mapie będzie zapetlał wtryski benzynowe to co to ma do rzeczy jak używa gazu i jego wtrysków a sterownik gazu naśladuje mapę benzyny ? Dobrze myślę czy nie ?
  5. A gdzie w jakim mieście to robią ?
  6. Tak racja wiem nie muszę nic zmieniać do stage 1 a wtryskiwaczy też nie bo mam już gaz parowniczek do 250 koni wtryski bodajże baracudy
  7. Mam tą , z pierwszych 01J ma wytrzymałość do 310 Nm Podejrzewam że takie były i w dieslach i w większych pojemnościach więc jak tam wytrzymywały to jak u mnie ma nie wytrzymać przy 275 Nm ?
  8. Jak kata wytnę to na przeglądzie się przypierdolą o ekologie
  9. A to fakt są na rynku 3/4 po chipie ale w jakim stanie tego nikt nie wie może to już trupy
  10. A co mi da chipowanie bez niuta albo z oszcEdnym niutem ? Właśnie o odpychanie chodzi i zapas przy wyprzedzaniu . To co jak w serii ma 225 Nm to mam zrobić 226? 🤣🤣
  11. Wszystkie bolączki dotyczące mojego BFB 163 KM multitronic 2002 rok, naprawiłem na bieżąco . Wstawiłem gaz STAGa i teraz stoję na rozdrożu .... chipowac do 190 i 275 Nm czy nie ? Doradzcie proszę . Jedni mówią czipuj smiało inni że korba wyjdzie bokiem ......
  12. Panowie rozwiązałem wszystkie moje problemy o które wysyłałem tu na forum zapytania : 1. Brak mocy - pompa paliwa 2. Bulgotanie dobiegające od filtra powietrza - zaworek zwrotny 3. Buczenie basowe podczas nagłego dodawania gazu - dziura w obudowie filtra powietrza i niedokrecony przepływomierz do obudowy filtra pow. 4. Bicie drżenie auta podczas rozpędzania - przeguby wewnętrzne . 5. Check Engine błąd zmiennych faz rozrządu - bezpiecznik przy głównym ECU 6. Wyciek płynu chłodniczego z tyłu kadłuba silnika - zgnity króciec trójnik plastikowy Mam nadzieję że to pomoże innym użytkownikom Teraz jak już autko działa jak należy wstawiam gaz STAGa 🙂:) Wasze opinie o gazie w 1.8 turbo mile widziane a także o instalacji STAG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...