Skocz do zawartości

Piorko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piorko

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

352 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piorko

0

Reputacja

  1. Wykryj innego mechanika. Ha ha. Planuję pojechać do ASB Długołęka. Tylko nie wiem, czy warsztaty od skrzyń powiedzą mi co innego, niż rozebranie skrzyni ;P
  2. Najgorsza w multi to jest regeneracja za 6k zamiast swapa na manual za 1800 To jest dobry pomysł. Jeszcze lepszy to sprawdzenie nr sterownika i wersji oprogramowania. Po więcej odsyłam do działu warsztat. Mechanik z warsztatu twierdzi, że na komputerze nic nie wykryje - tylko rozebranie skrzyni da 100% pewność . Zapoznam się z tematem i spróbuję powalczyć samemu.
  3. http://www.autoserwis.wroclaw.pl/u nich auto stoi teraz 2 tyg na reklamacji pompy wspomagania - kazałem im sprawdzić też przeguby. Już czytałem - ale w wolnym czasie jeszcze przeczytam, może dokładniej z objawem drgań. Facet w Syltom powiedział, że drgania to najgorszy objaw tej skrzyni, jaki może być.
  4. W sumie to szukałem kogoś z 1.8T, żeby sprawdzić jak u niego auto przyspiesza, ale... : P Mam duży problem. Kupiłem auto w sierpniu, po kilku dniach jazdy zauważyłem drgania podczas przyspieszania, poprzedni właściciel powiedział, że o drganiach też wspominała jego żona (ona jeździła) ale on to bagatelizował. Wymieniłem opony i nie ustało. Ostatnio odwiedziłem http://www.syltom.com.pl/- diagnoza to uszkodzenie skrzyni, naprawa 6tys zł. Postaram się jeszcze potwierdzić/zaprzeczyć tej diagnozie np w ASB Długołęka, ale na 90% to skrzynia. Teraz, czy mogę poprzedniego właściciela wziąć do odpowiedzialności za zatajenie wady samochodu przy sprzedaży?
  5. Cześć, Chciałbym się powymieniać doświadczeniami z posiadaczem A4 B6 1.8T ze skrzynią Multitronic z Wrocławia. Osobiście posiadam taką wersję z 2005r. w nadwoziu cabrio. Chętnie spotkam się z kimś z okolic Wrocławia, żeby wymienić doświadczenia. Czekam na odpowiedzi. Pozdro : )
  6. Dziękuję za odpowiedź. Przypatrując się dokładniej, przy wyższych prędkościach i przyspieszaniu drgania też są odczuwalne, ale słabiej niż przy 30-50km/h. W październiku pojadę z tym do warsztatu.
  7. Witam wszystkich, Chciałbym poprosić Was o wskazówki, być może ktoś miał podobny problem. Póki co nie znalazłem jednoznacznego rozwiązania na forum. Dane auta: A4 B6 1.8T, 2005r., kabriolet, skrzynia Multitronic Przy przyspieszaniu samochód wpada w drgania. Najbardziej jest to odczuwalne przy prędkości 30-50km/h i obrotach 1,5-3tys i występuje tylko przy dodawaniu gazu (gdy gaz puszczony a prędkość i obroty te same to drgania nie występują). Koła są wyważone, opony w dobrym stanie (z przodu nówki 2016r). Na stacji diagnostycznej powiedzieli, że w zawieszeniu nie widać żadnych problemów. Poza tym było w 2015r serwisowane. Innym dziwnym objawem jest to, że kierownica chodzi dość ciężko na postoju i przy parkowaniu itp. Przy skręcie do końca trochę rzęzi. Nie wiem czy to powiązane z powyższym. Ogólnie obstawiam układ przeniesienia napędu lub skrzynię(?). Dziękuję za wszelkie spostrzeżenia, które choć trochę pomogą.
  8. Cześć wszystkim W skrócie: Jestem z Wrocławia - od 2 tygodni szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 2005r. w wersji kabriolet Raczej się uczę, niż komuś pomogę.. ale za rok czy dwa na pewno będę w stanie już też pomagać. Z chęcią poznam też ludzi z Dolnego Śląska, którzy mają A4 B6, a jeszcze lepiej w cabrio! Do zobaczenia i pozdrawiam, Wojtek
  9. Witam wszystkich, Chciałbym poprosić Was o radę, gdzie znaleźć w okolicy Wrocławia mechanika który pomoże w moim problemie. Dane auta: A4 B6 1.8T, 2005r., kabriolet, skrzynia Multitronic Przy przyspieszaniu samochód wpada w drgania. Najbardziej jest to odczuwalne przy prędkości 30-50km/h i obrotach 1,5-3tys i występuje tylko przy dodawaniu gazu (gdy gaz puszczony a prędkość i obroty te same to drgania nie występują). Koła są wyważone, opony w dobrym stanie (z przodu nówki 2016r). Na stacji diagnostycznej powiedzieli, że w zawieszeniu nie widać żadnych problemów. Poza tym było w 2015r serwisowane. Innym dziwnym objawem jest to, że kierownica chodzi dość ciężko na postoju i przy parkowaniu itp. Przy skręcie do końca trochę rzęzi. Nie wiem czy to powiązane z powyższym. Ogólnie obstawiam układ przeniesienia napędu lub skrzynię(?). Dziękuję za wszelkie spostrzeżenia, które choć trochę pomogą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...