Skocz do zawartości

Fan_audi123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fan_audi123

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A3 8V
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CRBC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

433 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Fan_audi123

0

Reputacja

  1. Jak tak oglądam wszystkie felgi na alle to większość, która mi się podoba i wszystkie z RS3 są w rozmiarze 19... Chodzi mi po głowie 235/35/19 ale to już chyba by mnie wykończyło....
  2. Niestety wjazd do garażu uniemożliwia mi zejście auta w dół. Na zawieszeniu S-line obecnym zostaje mi margines szorowania po kostce około 5mm także niestety jest to niemożliwe... Całe szczęście, że nie ma śniegu bo bym chyba nie wjechał....
  3. Niedaleko mnie w sklepie są w bardzo dobrej cenie Pirellki P Zero nowe za 1944zł komplet także uważam, że to dobra cena. Parametry też z górnej półki Toczenie C Mokra A i 68 dB Oczywiście chodzi o rozmiar 235/40/18. Myślę, że między profilem 45 a 40 aż tak dużej różnicy nie będzie i plomby mi nie wypadną.... Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pirelli P ZERO PZ4 S.C. 235/40R18 95Y XL FR - Top-Gum NOWE-OPONY.PL
  4. Witam, w tym roku udało mi się kupić piękną a3 8V Sedan 2.0 kaszlok 185 PS + Quattro z pakietem S-line zew + zawieszeniem S-line. Auto jest obecnie na zimowych oponach i felgach 225/45/17 i wygląda mizernie. Nie wybrałem jeszcze konkretnego rozmiaru opon i chciałbym zwrócić się do bardziej doświadczonych osób. Jeżdżę w miarę dynamicznie zwłaszcza po zakrętach i chciałbym wykorzystać potencjał Q ale nie chce mieć zamiast auta kamienia po normalnej jeździe miejskiej. Zastanawiam się nad złotym środkiem. Przechodząc do meritum waham się między 235/45/18 a 235/40/18 a gdzieś tam daleko w głowie mam 235/40/19. Nie chcę robić większej gleby bo i tak już na żyletki wjeżdżam na zimówkach do garażu. Bardzo proszę o rzeczowe odpowiedzi i nie marnowanie swojego jak i mojego czasu. Pozdrawiam
  5. Zostanę w takim razie przy 215/45. Dzięki za info
  6. Szerokość felgi to 7 cali więc powinno być okey.
  7. Witam, przymierzam się do zakupu letnich opon do samochodu. Obecnie przemieszczam się na hankook ventus s12 evo 2 205/45/17 i tutaj pojawia się pytanie. Chciałbym kupić coś szerszego i padło na rozmiar 215/45/17. Niby naturalnym wyborem było by 215 z profilem 40 tylko auto nie jest obniżone i dziwnie wyglądało niegdyś na 205/40 i zastanawiam się jaki profil wybrać. Pozdrawiam
  8. Cudowny samochód ! Kamień z serca, że zostaje dalej u Ciebie. Tak jak inni pisali z przyjemnością przeczytałem cały wątek i czekam na więcej.
  9. Piękna jest, gratulacje zakupu ! Jak oceniasz sprzedającego i inne B6-tki, które ma na placu?
  10. Nie uważam, że to dużo. Zastanawiałem się po prostu czy ktoś ma taką możliwość. Jeśli nie to zawsze zostaje podjechać do salonu
  11. Witam, czy ma ktoś możliwość sprawdzenia numeru Vin? Przeglądałem internet ale każda strona życzy sobie za taką przyjemność od 20 zł w górę.... Chciałbym zweryfikować sobie przebieg i jakie audiczka miała przygody. Pozdro
  12. Witam, przepraszam za nieobecność. Tak udało się usunąć problem. Doszedłem do tego, iż była to wina skrzyni biegów. Udało mi się dopaść "nówke" od poliftowej a5 i audiczka śmiga jak nowa. Pozdrawiam
  13. Witam, poszukuję tutaj informacji o moim problemie ponieważ większość mechaników się poddała a samochód zamiast dawać radość z jazdy stoi w garażu. Zaznaczam, iż auto było podpinane pod komputer u mechaników jak i w serwisie audi i nie stwierdzono żadnych błędów i nieprawidłowości. Wymienione metodą prób i błędów: - Obie półosie z przegubów - Poduszka pod silnikiem Przechodząc do meritum, Audi wpada w drgania i wibracje cała budą w przedziale obrotów 1500-2000. Dzieje się tak tylko w ww. przedziale a na neutralu wszystko ustępuje. Czuć to tylko przy spokojnej jeździe a gdy dostaje w palnik to wszystko jest okej. Wiadomo, że nie da się cały czas jeździć na pełnym gazie a jazda w danych obrotach przy spokojnej jeździe jest po prostu irytująca. Znalazłem na forum, iż można przeczyścić EGR lub jeszcze przychodzi mi do głowy zapchany wtrysk. Moi mechanicy się poddali więc liczę na was i waszą pomoc bo audiczka nie nadaje się do codziennej jazdy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...