JackGable
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O JackGable
Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Mikołów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia JackGable
0
Reputacja
-
Założyłem ten temat aby znaleźć przyczynę, a nie usunąć objaw. Zamieściłem obszerny opis i wyszedłem z prośbą o pomoc w nietypowym przypadku z nadzieją, że trafię na profesjonalistę lub kogoś kto miał podobną sytuację. Jeśli nie masz żadnego pojęcia jak pomóc merytorycznie w temacie to nie szczekaj, nie krzycz i nie obrażaj innych komentujących i najlepiej nie pisz nic.
-
Filtr wyczyszczony profesjonalnie, dostałem raport razem ze zdjęciami środka przed i po czyszczeniu. Panowie, zadaję takie pytania nie dlatego że próbuje uniknąć wydatków a dlatego że większość potencjalnych przyczyn już wyeliminowałem co kosztowało mnie dużo pieniędzy i czasu. Przypadek jest nietypowy, a Ja nie jestem encyklopedią. Szukam pomocy merytorycznej.
-
Może to być wina sondy?
-
Uszczelnienia zrobione, a same wtryski mieszczą się w skali.
-
Muskel1 dzięki za zainteresowanie. Dokładnie tak zrobiłem, wymieniłem i oczywiście zaadoptowałem.
-
JackGable obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny i Dpf nie wypala się
-
Cześć forumowicze Mam dość niecodzienną sytuację. Moja B7 ma serducho 2.0 tdi BPW z DPF. Jakiś czas temu mój dpf przestał się wypalać i oczywiście zabił się na amen. Szukając przyczyny wymieniłem: -wałek rozrządu (mocno wytarty) -szklanki (mocno zużyte) - zawór EGR - czujnik różnicy ciśnień - Turbo (kilka miesięcy wcześniej) - chłodniczke spalin (puszczała płyn) - wyprałem dpf (po czyszczeniu 4mbar) - uszczelniłem dolot - uszczelniłem układ wydechowy od kolektora do dpf. Po wszystkich operacjach oczywiście zaadoptowalem filtr, czujnik różnicy, zawór EGR. Zrobiłem wszystko aby spełnić warunki do wypalania i jak się domyślacie DPF się nie wypala. Pierwszą jazdę zrobiłem oczywiście z VCDS i okazało się że po przejechaniu zaledwie 10km filtr zawalił się w 50% i wrzucił wypalanie, temperatury wzrosły na ponad 800 stopni przed i prawie 700 stopni c za filtrem. Podczas procesu poziom procentowy sadzy nie spada. Błagam o pomoc bo nie mam już pomysłów co może być przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc merytoryczną.
-
Cześć! Jestem nowy, po zapoznaniu się z regulaminem podaję trochę info o sobie. Posiadacz A4 B7 w 2.0 tdi BPW. Mikołów, Śląsk. Pozdrawiam i miłego wieczoru.