Skocz do zawartości

JackGable

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JackGable

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Mikołów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JackGable

0

Reputacja

  1. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Założyłem ten temat aby znaleźć przyczynę, a nie usunąć objaw. Zamieściłem obszerny opis i wyszedłem z prośbą o pomoc w nietypowym przypadku z nadzieją, że trafię na profesjonalistę lub kogoś kto miał podobną sytuację. Jeśli nie masz żadnego pojęcia jak pomóc merytorycznie w temacie to nie szczekaj, nie krzycz i nie obrażaj innych komentujących i najlepiej nie pisz nic.
  2. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Filtr wyczyszczony profesjonalnie, dostałem raport razem ze zdjęciami środka przed i po czyszczeniu. Panowie, zadaję takie pytania nie dlatego że próbuje uniknąć wydatków a dlatego że większość potencjalnych przyczyn już wyeliminowałem co kosztowało mnie dużo pieniędzy i czasu. Przypadek jest nietypowy, a Ja nie jestem encyklopedią. Szukam pomocy merytorycznej.
  3. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Może to być wina sondy?
  4. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Uszczelnienia zrobione, a same wtryski mieszczą się w skali.
  5. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Muskel1 dzięki za zainteresowanie. Dokładnie tak zrobiłem, wymieniłem i oczywiście zaadoptowałem.
  6. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Cześć forumowicze Mam dość niecodzienną sytuację. Moja B7 ma serducho 2.0 tdi BPW z DPF. Jakiś czas temu mój dpf przestał się wypalać i oczywiście zabił się na amen. Szukając przyczyny wymieniłem: -wałek rozrządu (mocno wytarty) -szklanki (mocno zużyte) - zawór EGR - czujnik różnicy ciśnień - Turbo (kilka miesięcy wcześniej) - chłodniczke spalin (puszczała płyn) - wyprałem dpf (po czyszczeniu 4mbar) - uszczelniłem dolot - uszczelniłem układ wydechowy od kolektora do dpf. Po wszystkich operacjach oczywiście zaadoptowalem filtr, czujnik różnicy, zawór EGR. Zrobiłem wszystko aby spełnić warunki do wypalania i jak się domyślacie DPF się nie wypala. Pierwszą jazdę zrobiłem oczywiście z VCDS i okazało się że po przejechaniu zaledwie 10km filtr zawalił się w 50% i wrzucił wypalanie, temperatury wzrosły na ponad 800 stopni przed i prawie 700 stopni c za filtrem. Podczas procesu poziom procentowy sadzy nie spada. Błagam o pomoc bo nie mam już pomysłów co może być przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc merytoryczną.
  7. Cześć! Jestem nowy, po zapoznaniu się z regulaminem podaję trochę info o sobie. Posiadacz A4 B7 w 2.0 tdi BPW. Mikołów, Śląsk. Pozdrawiam i miłego wieczoru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...