Skocz do zawartości

Izo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Izo

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Izo

0

Reputacja

  1. Witam, zmagam się z problemem klimatyzacji, a minaowicie w tamte lato przy wyższych temperaturach klimatyzacjia przestała chłodzić, ale nie do końca, działa, gdy np. w upalny dzień zatrzmuje się na światłach, czy wolno jadę, w momencie gdy rośnie temperatura płynu i wymusza włączenie wiatraka, podczas jazdy umiera, słychać sprężarkę jak pracuje, przewody robią się zimne nieraz jest tak, że wentylator się nie uruchamia jak wyłączę econ, a dopiero jak zgaszę i zapale to startują. Wentylator był podpinany na krótko i działa. czynnik też był nabijany
  2. ogolnie to wygladalo tak ze cisnienie roslo do ok 16 bar i potem spadalo , Dzis bylo ok 24/25 stopni i jak jechalem to caly czas zimne lecialo zwlaszcza jak dojezdzaem albo stalem na swiatlach , w momencie gdy wiatrak dzialal na max wydajnosci (2 bieg) na postoju super chlodzilo , czy mozliwe jest ze wentylator jest wadliwy czy jakis sterownik ?
  3. błedów brak , klimatyzacja dziala tak jak mowię gdy stane rozgrzanym autem lub jade dosc wolno lub podczas jazdy z wysoka predkoscia , według mnie gdy plyn chlodniczy jest na tyle goracy ze sterownik silnika wymusza wlaczenie wentlatora a podczas jazdy gdy pęd wiatru chlodzi chlodnice ,
  4. Witam Mam problem z klimą a mianowicie chlodzi tylko wtedy gdy jade ponad 120 lub gdy dojezdzam do swiatel lub stoje czy na rondzie , ogolnie jak odpale auto na zimnym to nie chlodzi dopiero jak sie nagrzeje i postoje chwile to wieje zimne , klima swiezo nabita wymieniona sprezarka skrapacz osuszacz dlawik . Ogolnie pojawilo sie to przy wyzszych temperaturach powyzej 28 na zewnatrz wczesniej wszystko okej bylo . Bylbym wdzieczny za pomoc czy sugestie
  5. dyszę też wymieniłem , bylo troche syfu ale bez szaleństw . To teraz zostaję do spręzarki zajrzeć , myslałem nad tym czy może przez to sie sprzegło zerwalo na spręzarce
  6. Klimatyzacja wczesniej działała , było słychać jak sprężarka pracuje ładnie chłodziło, po tamtym incydencie(po tygodniu )przestała się uruchamiać , w momencie nabicia czynnika nie uruchamiała się , wentylator się uruchamiał silnik zwiększał obroty a econ się nie świecił czyli powinna działać .
  7. Witam Po trasie sprężarka przestała się uruchamiać, okazało się, że chłodnica klimy dostała i miała wyciek, wymieniłem ją wraz z osusaczem, sprawiłem szczelność nabiłem i dalej klima się nie uruchamia, czujnik pokazywał 6 barów, sprężarka dalej się nie załącza , napięcie dochodzące do sprezarki wskazywalo na ok 9V, auto zero błędów w VCDS czy to wskazuje że spręzarka padła ?
  8. Witam , przymierzam się do wymiany rurki miarki poziomu oleju tej dolnej która jest wmontowana w silnik , tu moje pytanie czy jest ciężko z jej wymiana? I czy obejdzie się bez ściągania miski olejowej . Z góry dziękuję Niżej zdjęcie rurki która chce zamontować , w obecnej brakuje górnej części z oringiem na którą nasuwa się plastikową prowadnice , przez to jest wyciek oleju .
  9. BFB , prawie max ale w między czasie zrobilem troche kilometrów z tą nieszczelnością.
  10. Witam, mechanik przy okazji wymiany rozrządu wymienił prowadnice bagnetu, problem jest w tym, że po jej wymianie na bagnecie pokazuje ok centymetr więcej powyżej tego, co było. Czy istnieje jakaś możliwość ustawienia tej prowadnicy? Dodam też że wymienił na dostępny zamiennik z toprana który puszczał olej , wymieniłem na vaico i teraz jest spokój , aczkolwiek dalej nie jestem pewny co do stanu oleju .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...